Thursday, 23 05 2024
Վրաստանի գլխավոր դատախազը հրաժարական է տվել
18:50
Ռուսաստանը նախատեսվածից շուտ է մեկնարկել Խարկովի գրոհը
18:40
Վրաստան-Հարավային Կորեա ուղիղ թռիչքներ են բացվել
18:30
Իսպանիան կվերապատրաստի ևս 400 ուկրաինացի զինվորի
18:24
Բարի գալուստ CaseKey 2024․ Բիբլոս Բանկ Արմենիան` ապագա նորարաների կողքին
18:20
Պուտինը և Բահրեյնի թագավորը Կրեմլում բանակցություններ են վարել նեղ ձևաչափով
18:10
Վալերի Բուայեն կոչ է արել սառեցնել Ֆրանսիայում ադրբեջանական ակտիվները և այդ միջոցներն ուղղել Նոր Կալեդոնիայում վնասի վերականգնմանը
Պարզ է, թե որոնք են Ադրբեջանին օգնած ՀԱՊԿ երկու երկրները
Տաջիկստանի նախագահ Էմոմալի Ռահմոնը պետական այցով Ադրբեջանում է
Մոսկվայի մարզի հոսթելներից մեկում հրդեհի հետևանքով կա 7 զոհ
17:38
Զեղչված սակագնով ԱՄԷ SWIFT փոխանցումների ակցիայի ավարտին մնաց մեկ շաբաթ
17:33
4090 հիմնադրամը՝ Մի դրամի ուժի շահառու․ IDBank-ն ու Իդրամն ամփոփում են ծրագիրը
17:30
Կիևն ինքը պետք է որոշի՝ ինչպես օգտագործել իրեն մատակարարված զենքերը. Բլինքեն
Հրազդանում կատարված սպանությունները բացահայտվել են. կա կալանավորված անձ
Երևան-Իջևան ճանապարհին երեք մեքենա է բախվել. տուժածները հոսպիտալացվել են
Մհեր Գրիգորյանն ու Լուիս Բոնոն քննարկել են տարածաշրջանային զարգացումները
Նիկոլ Փաշինյանը շնորհավորական ուղերձ է հղել Սինգապուրի վարչապետին
Եկեք չգուշակենք. Փաշինյանը ինքը թող հայտարարեր, թե այդ ո՞ր երկրներն են պատրաստվել ԼՂ-ի պատերազմին
17:00
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն
Ասում են՝ 2,5 գյուղ տվեցինք, ստացանք ռիսկերի նվազեցում, ոչ թե վերացում՝ աբսուրդ է. Գալստանյան
16:45
Նորվեգիան մայիսի 29-ից լրացուցիչ կսահմանափակի ռուս զբոսաշրջիկների մուտքը
Գեներալները Բաքվում քաղաքական հա՞յտ են ներկայացրել
Իսրայելի ռազմական կաբինետը հանձնարարել է շարունակել ՀԱՄԱՍ-ի հետ բանակցությունները պատանդների ազատ արձակման շուրջ
Սահմանազատման գործընթացը աշխարհակարգերի պայքար է. գլոբալ նշանակություն ունի
«ՀԿ-ները քաղաքական նպատակներին հասնելու գործիք են». Կոբախիձե
Շարժումը մարում է, բայց արագ և կտրուկ պետք է գործել
15:45
Չինաստանի բանակը զորավարժություններ է սկսել Թայվանի մերձակայքում
Լրագրողները և ՀԿ-ները կարող են հավատարմագրվելէ վերահսկելու գնումների հետ կապված գործընթացները
Երրորդ երկրի օրակարգը սպասարկող պատգամավորների հետ ամեն բան տեղի է ունենալու՝ ՀՀ իրավակարգի համաձայն
Բժիշկ Դանիելյանի աշխատանքային պայմանագիրը մի քանի օր շուտ է ընդհատվել՝ Սրբազանին բարևելը կապ չունի

Արդարադատության ոլորտի քաղաքականությունը երկրում ձախողվում է. իրավական անվտանգության խնդիր կա

«Վերջին շրջանի մի շարք աղմկահարույց օրինագծերի, նախաձեռնությունների բովանդակային վերլուծությամբ աներկբա կարելի է փաստել, որ արդարադատության ոլորտի քաղաքականությունը երկրում ձախողվում է»,- «Առաջին լրատվական»-ի հետ զրույցում ամփոփելով անցնող տարին, իրականացված դատաիրավական բարեփոխումները՝ նկատեց արդարադատության նախկին փոխնախարար Տիգրան Խաչիկյանը:

Խաչիկյանի խոսքով՝ այս ամբողջ ժամանակահատվածում կառավարության կողմից կատարված միակ աշխատանքը 2019-23 թվականների ռազմավարությունն է, որը ինքնին էական շտկումների ու փոփոխությունների կարիք ունի:

«Դատաիրավական բարեփոխումների ռազմավարությունը եթե դիտարկում ենք որպես առաջիկա 5 տարիների ռազմավարական փաստաթուղթ, ապա այդտեղ, բացի այն բանից, որ գրված է, թե այս կամ այն ոլորտի հետ կապված ինչ-որ միջոցառումներ են իրականացվելու, ուրիշ ոչ մի կոնկրետ բաղադրիչ գրված չէ: Այսինքն՝  մեծ մասամբ գրված է, որ այս կամ այն ոլորտը պետք է բարեփոխել, բայց  բարեփոխման կոնկրետ ուղղությունները, կոնկրետ խնդիրները չկան: Ասենք, հենց սահմանադրական փոփոխությունների մասով գրված է, բայց այն խնդիրները, որոնք արծարծվում են այնտեղ, բոլորը գործող Սահմանադրությամբ իրենց լուծումը ստացել են: Օրինակ՝ ռազմավարության մեջ մատնանշված է՝ Բարձրագույն դատական խորհրդի լիազորությունների հստակեցում, բայց ԲԴԽ-ի լիազորությունները հստակ սահմանված են, հստակեցված են Սահմանադրությամբ: Նույնն էլ վերաբերում է մնացած դրվագներին: Ասենք, գրված է՝ ընտրական գործընթացներով  թափանցիկության և հաշվետվողականության ապահովում՝ առանց թիրախավորելու, թե որ գործիքի մասին է խոսքը ի վերջո: Նման միջոցառումները արդյունքում մտացածին են և բարի ցանկությունների ժողովածու են հիշեցնում, ոչ ավելի»,- ասաց Խաչիկյանը՝ հավելելով, որ միայն առանձին վերցրած միջոցառումների վերաբերյալ հստակեցում կա:

Մեր զրուցակցի խոսքով՝ ստեղծված իրավիճակում  էական փոփոխություններ կատարելու համար առաջին հերթին պետք է մշակվի մասնագիտական ձեռնահասության հիմքով ոլորտի քաղաքականությունը  պատշաճ վարելու իրավական  հիմք, ինչն այս պահին առկա չէ: Նրա խոսքով՝ մասնագիտական ձեռնահասությունը հիմնական խոչընդոտն է, որը ներկայումս ծառացած է մեր երկրի առաջ: Բացի այդ, պետք է մի շարք օրենսդրական փոփոխություններ կատարվեն: Մասնավորապես փոփոխվի Վարչական, Քաղաքացիական դատավարության օրենսգիրքը, որտեղ կան այնպիսի խնդիրներ, որոնց  օր առաջ վերացումը կարող է հանգեցնել քաղաքացիների իրավունքների պաշտպանության նոր մակարդակի:

«Փոխանակ մենք խորանանք առկա հիմնախնդիրների օր առաջ լուծման ուղղությամբ՝ սկսել ենք ինչ-որ անհարկի գաղափարների հետևից գնալ՝ առանց կոնկրետացնելու, թե դրանով ինչ խնդիր ենք ուզում լուծել, որը, ինչպես նշեցի, պայմանավորված է մասնագիտական ձեռնահասության բացակայությամբ: Ինչ էլ որ կա, առաջ է  քաշում մտացածին օրակարգ»,- ասաց նախկին փոխնախարարը՝ հավելելով, որ այդ մտացածին օրակարգն էլ հիմնականում առաջ է տարվում տպավորություն ստեղծելու համար, թե աշխատանք է կատարվում: «Բայց այս պահին  անգամ վիճելի է՝ այդ տպավորությունն առկա՞ է, թե՞ ոչ: Համենայնդեպս, դատաիրավական ոլորտի տարբեր ներկայացուցիչների գործունեության արդյունքում չի առաջացել որևէ նոր բան, որը ոլորտի կարգավորման, ինչ-որ փոփոխությունների հիմք կարող էր լինել: Սկսած վեթինգ կոչվածից՝ մինչև բարեվարքության ստուգում: Մեկ տարուց  ավելի է՝ պատասխանատուները չեն հասկանում, չեն կողմնորոշվում, թե ինչ ուղղությամբ պետք է գնան, ինչպես պետք է պրոցեսն իրականացվի: Նախատեսվել է, որ օր առաջ պետք է ձևավորվի հակակոռուպցիոն կոմիտե, բայց ո՞ւր է այդ կոմիտեն: Մենք ասում էինք, որ ՀՔԾ-ն պետք է լուծարենք, հիմքում ստեղծենք հակակոռուպցիոն կոմիտեն, բայց այս պահին միայն այն, ինչ արձանագրված է ռազմավարության մեջ, ուրիշ աշխատանք այդ ուղղությամբ կատարված չէ: Մեկը չի: Եթե ոլորտ առ ոլորտ դնենք, նախագիծ առ նախագիծ համեմատենք, ապա, մեղմ ասած, կարձանագրենք անմխիթար վիճակ»,- ընդգծեց Խաչիկյանը՝ հավելելով, որ երբ  կառավարության կողմից պետության իրավական ուղեկցումը նման վիճակում է, ապա խնդիրներ միշտ կառաջանան՝ ընդհուպ իրավական անվտանգության խնդիր կարող է առաջանալ:

«Մենք  նորմերի ստեղծման իրավական գործընթաց ենք ապահովում, որը հակասահմանադրական բաղադրիչ է ներառում իր մեջ, որը հակասում է իրավական որոշակիության սկզբունքին: Նորմեր են գրվում, որովհետև ուղղակի պետք է գրվեն դրանք, և բացարձակ կարևոր չէ, թե գրողն ով է, ինչ  մեթոդաբանությամբ է գրել: Սա է ամենամեծ պրոբլեմը, որը մնում է դեռևս»,- եզրափակեց Տիգրան Խաչիկյանը:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում