Friday, 10 05 2024
Իշխան Սաղաթելյանն այցելում է Բագրատ Սրբազանի կացարան
Պարոն Գալստանյանը պարտավոր է բացատրել՝ ինչու էր լռում, երբ երկիրը տասնամյակներ հարստահարվում էր
Սրբազանը ավելի ծանր է, քան դուք ձեր կնանիքով ու էրեխեքով. թքե՛մ ձեր երեսին. Անաիս Սարդարյան
Գալստանյանը հանձնարարեց մինչև կիրակի երեկո կազմել դիվանագիտական և ԶՈՒ հայեցակարգեր
Երկրորդ նախագահի՞ց են այդքան վախեցած, թե՞ ինձնից. Գալստանյանը՝ նախկինների հետ կապերի մասին
Քաղաքական կոռուպցիա է. նույնիսկ չեն խորշում արցախցիներին խաբել վերադարձի հույսով
Մեր բանաձևը պարզ է. խաղաղության գործընթացը տարածաշրջանում խիստ կարևոր է, որին ԵՄ-ն աջակցում է
Հայաստանի և Ադրբեջանի արտգործնախարարների հանդիպումը Ալմաթիում
Ինչ է եղել Ալմաթիի հայ-ադրբեջանական «գորգի տակ»
ԵՄ-ն ոչ մահաբեր զենքեր է տրամադրել ՀՀ-ին, նաև ավելացրել է դիտորդների քանակը սահմանին
20:40
Սպիտակ տունը հայտարարել է Ուկրաինային 400 մլն դոլարի օգնության մասին
«Քաջարի մարտիկ-2024»․ ՀՀ ԶՈւ-ն արժանացել է բարձր գնահատականի
«Հայաստանն ու նրա թիկունքում կանգնած արտաքին շրջանակները կզղջան, եթե մեզ հետ հաշվի չնստեն»․ Ալիևը
Երևան-Սևան ավտոճանապարհին 110 հատ գազի բալոն տեղափոխող բեռնատար է շրջվել
Իսրայելի ռազմական կառավարությունը հավանություն է տվել Ռաֆահում գործողության ընդլայնմանը
«Դատապարտյալների հիվանդանոց» և «Արթիկ» ՔԿՀ-ների աձնակազմներին են ներկայացվել դրանց պետերի ժամանակավոր պաշտոնակատարները
Խաղաղության եվրոպական հիմնադրամից ՀՀ-ին միջոցներ տրամադրելու մասին քննարկումները շարունակվում են․ ԵՄ դեսպան
Հայաստանի և Ադրբեջանի ԱԳ նախարարների հանդիպումն ավարտվել է
Արամ Մեյմարյանը մասնակցել է կլիմայի միջազգային երկխոսության 15-րդ նախարարական համաժողովին
Եւ Մոսկվան ասաց՝ «մի ուրացիր»
2024-ի առաջին երեք ամիսներին Հայաստանում նվազել է բեռնափոխադրումների ծավալը
18:50
Բորելը հայտարարել է մայիսի 21-ին Պաղեստինը ճանաչելու Իսպանիայի և Իռլանդիայի պլանների մասին
Հասան Երևան, օրակարգը փոխվեց․ սկսեցին երևալ Քոչարյանի, Սարգսյանի ականջները
18:39
Բրազիլիայում հեղեղումների պատճառով կա 107 զոհ, ավելի քան 300 000 մարդ տեղահանվել է
Սահմանազատման գործընթացը պետք է իրականացվի հենց Ալմա-Աթայի հռչակագրի հիման վրա. Արարատ Միրզոյան
Լրատվական-վերլուծական երեկոյան թողարկում
Ուղիղ․ «Տավուշը հանուն հայրենիքի». հանրահավաք Հանրապետության հրապարակում
18:25
Չինաստանն ու Հունգարիան պայմանավորվել են «ռազմավարական գործընկերության» շուրջ
Ինֆեկցիան ոչնչացնելու է շարժումը. Սրբազանը պետք է տարանջատեր իրեն կողքիններից
Իսրայելի բանակը լայնածավալ գործողություններ է անցկացնում Ռաֆահում

Սարսափ Ռուսաստանում, սարսափ Հայաստանի ճանապարհներին

Համակ ուշադրության կենտրոնում է Մերձմոսկովյան ահաբեկությունը, իր ողբերգական եւ քաղաքական կողմերով: Այդ ընթացքում, Հայաստանում շարունակվում է ճանապարհային ողբերգությունը: Նախօրեին երեկոյան Երեւան-Սեւան ճանապարհին տեղի է ունեցել հերթական պատահարը, որի հետեւանքով կա երեք զոհ: Հայաստանի ճանապարհներին տարեկան զոհվում են հարյուրավոր մարդիկ, հիմնականում երիտասարդներ: Նրանք դառնում են ՃՏՊ զոհ:

Եթե այդ վիճակագրության անգամ կեսը արձանագրվի ժամանակի ու տարածության մեջ խտացվող մեկ կետում, այն կդառնա բոլորին ցավեցնող աղետ, բայց, երբ հարյուրավոր զոհերի վիճակագրությունը ձգվում է ժամանակի ու տարածության մեջ, վերածվում տարեկան վիճակագրության, դրա առնչությամբ աղետի զգացումը «լղոզվում» է, կամ ինչպես ասում են՝ թմրեցվում: Մինչդեռ, այդ սողացող աղետը կյանքեր է խլում կամ խեղում ամենօրյա սարսափելի ընթացքով:

Ընդամենը նախորդ շաբաթ տեղի ունեցավ երկու խոշոր պատահար, որի հետեւանքով զեհվեցին՝ մի դեպքում չորս անձ, մյուս դեպքում՝ երեք: Եվ ահա, հերթականը՝ երեք զոհ: Մեկ զոհի հանգեցնող պատահարները ընդհանրապես դարձել են գրեթե ամենօրյա սովորականություն: Եվ սա տեղի է ունենում մի պատճառով՝ Հայաստանում չկա պատշաճ եւ համակարգային աշխատանք ճանապարհային երթեւեկության անվտանգության պատկերն էապես փոխելու, բարելավելու ուղղությամբ: Այդ առնչությամբ կան ձեւական, այսպես ասած վարչահրամայական բնույթի նախաձեռնություններ, որոնք սակայն, մի կողմից որեւէ էական առնչություն չունեն խնդրի արմատին, մյուս կողմից ինքնին թերակատարվում են պատասխանատռու կառույցների ֆունկցիոնալ անկարողության եւ ոչ կոմպետենտության հետեւանքով: Օրերս ոստիկանությունը տարածեց հաղորդագրություն, որով վարորդներին կոչ է անում ամրակապվել, զգուշացնելով, որ վարչարարությունը խստացվելու է: Հայաստանում կա պատկերացում, որ խնդիրների լուծումը լոկ վարչարարության խստացումն է:

Այն, որ վարչարարությունը հույժ կարեւոր է, կասկած չկա: Բայց, վարչարարությունը աթոռի մեկ ոտքն է միայն, որի վրա անվտանգ նստել հնարավոր չէ, եթե բացակայում են մյուս ոտքերը: Մասնավորապես, օրինակ նույն վարչարարության թիրախայնությունը: Մասնավորապես, մեծ նշանակություն ունի, թե հատկապես ինչի համար է տուգանվում վարորդրը, ի՞նչ աստիճանի խախտման համար, արդյո՞ք թիրախում հայտնվում են իսկապես վտանգավոր խախտումները, թե՞ վիճակագրություն ապահովելու համար վարչարարության թիրախում են հայտնվում խախտումներ, որոնք առանձնապես վտանգավոր չեն, ինչի հետեւանքով ըստ էության խեղվում է ֆունկցիոնալ նշանակությունը:

Մյուսը՝ ճանապարհներին կանխարգելիչ վերահսկողությունն է, որը եւս ցածր մակարդակի վրա է: Մեկ այլ բացակայող «ոտք» է այն, որ բացարձակապես չկա համակարգված, հետեւողականորեն, մասնագիտորեն մշակված քարոզչական աշխատանք, որը արդյունավետ կթիրախավորի սոցիալ-հոգեբանական շերտերը: Աթոռի մյուս ոտքը ճանապարհների կահավորումն է, սկսած լուսավորությունից, մինչեւ գոտիների պատշաճ տարբերակում, գծանշումներ, բաժանումներ, արգելապատնեշներ եւ այլն: Փոք, երեք միլիոնից էլ պակաս բնակչությամբ պետության համար ավտոպատահարների հետեւանքով տարեկան հարյուրավոր մահերը չափազանց մեծ թիվ են, չափազանց ծանր գին:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում