Sunday, 26 05 2024
Վարչապետը ծանոթացել է Դիլիջան-Իջևան հատվածում հեղեղումների պատճառած վնասներին և տարվող աշխատանքներին
00:00
Նոր Գվինեայում սողանքի հետևանքով զոհվել է ավելի քան 670 մարդ
Փրկարարները և ներգրավված այլ ուժերը Լոռու և Տավուշի տարբեր բնակավայրերից տարհանել են 269, փրկել` 120 մարդու
Կացարանի խնդիր ունեցողները տեղափոխվել են հյուրանոցներ
Ջրի հոտի և գույնի փոփոխության դեպքում այն չօգտագործել խմելու և կենցաղային նպատակով. ԱՆ
Ֆրանսիայի դեսպանությունն իր աջակցությունը հայտնում ՀՀ իշխանություններին
Դեռևս չպարզված հանգամանքներում զինծառայող է զոհվել
Լոռիում և Տավուշում հեղեղումների հետևանքով կա երեք զոհ, երկուսի ինքնությունը հայտնի է
Փրկարարները Երևանի տարբեր շինություններից հեռացրել են մոտ 360 տոննա ջուր
Բագրատ Գալստանյանը Հանրապետության հրապարակում ներկայացրել է վաղվա անելիքները
Սանոսյանը մանրամասներ է ներկայացրել հեղեղումների գոտում վնասների, խնդիրների և իրականացվող աշխատանքների վերաբերյալ
«Վրացական երազանքը» կորցնում է իր գլխավոր հաղթաթուղթը. գնում են Սահակաշվիլիի ճանապարհով
Ներկայում իրականացվում են հետաղետային աշխատանքներ, փրկարարական ջոկատները գիշերվա ընթացքում կշարունակեն հերթապահությունը. ՆԳՆ փոխնախարար
Իսկ եթե 50 հազար մարդ հավաքվի ու ասի՝ «առանց Բագրատ Հայաստան», ի՞նչ պատասխան են տալու
Գալստանյանը ձգտում է սահմանադրական կարգի տապալման. տեռորիստական նկրտումներ են
Շիրակի մարզում ներկա պահին աղետավտանգ իրավիճակ առկա չէ
Կիրակնօրյա լրատվական-վերլուծական թողարկում
ՆԳՆ Փրկարար ծառայությունը ներկայացրել է անհրաժեշտ վարքականոններ ջրհեղեղի դեպքում (ԼՐԱՑՎԱԾ)
Օպերատիվ շտաբի նիստում քննարկվել են Լոռիում և Տավուշում հեղեղումների հետևանքով առաջացած իրավիճակն ու վնասների չափը
Լոռիում և Տավուշում հոսանքազրկվել են Ucom կապի կայանները, որոշ բաժանորդներ կարող են նկատել շարժական կապի խափանումներ
Միացյալ Թագավորության դեսպանությունն իր զորակցությունն է հայտնում Լոռու և Տավուշի մարզերի հեղեղներից տուժած բնակիչներին
Լուռու և Տավուշի մարզերի բնակավայրերից տարհանվել է 190 մարդ, փրկվել` 74-ը. մասնակի գործում է ԱԻ-ում Լոռու բնակչության պաշտպանության պլանը
20:00
Կիրակնօրյա լրատվական-վերլուծական թողարկում
Նշվեց Սառնաղբյուրի հերոսամարտի 106-րդ տարեդարձը
Խնդրել եմ կաթողիկոսին՝ սառեցնել իմ հոգևոր ծառայությունը․ Բագրատ Գալստանյան
Գուրգեն Մելիքյանը հայտարարում է իրենց Վարչապետի թեկնածուի անունը՝ Բագրատ Սրբազանն է
Պետք է պատրաստվել արտահերթ կամ հերթական ընտրությունների. Գալստանյանը ազդարարում է պայքարի 3-րդ փուլը
Ռուսները համարձակ չեն. դարձան Պուտինի ստրուկը, իսկ մենք վրացի ենք՝ քաջ և խելացի ազգ ենք
ՀԿԵ-ն վերականգնողական աշխատանքներ է իրականացնում Հայաստանի հյուսիսի եղանակային վատ պայմանների պատճառով վնասված հատվածներում
Թիվ 23 երթուղին սպասարկող ավտոբուսը բախվել է գազատար խողովակին. 4 հոգի տեղափոխվել է հիվանդանոց

Վթարված հասարակություն

Չհասցրեցինք էլ նկատել, թե հայաստանյան լրահոսում ինչպես իրենց հաստատուն տեղը գրավեցին ավտովթարների մասին տեղեկությունները: Շամշյա՞նն էր չափազանց ակտիվ, թե՞ պարզապես նրանից հետ մնալ չցանկացողներն էին շատ, բայց այսօր ավտովթարների մասին տեղեկատվությունը հայաստանյան լրահոսում ունի երևի թե կայուն տոկոս կամ ավելի ճիշտ կայուն աճող տոկոս:

Այս տեղեկատվությունը շատ սպառող ունի, եթե գրավել է իր կայուն տեղը լրահոսում: Հակառակ պարագայում ոչ ոք ոչինչ չէր ասի: Սակայն ավտովթարների մասին տեղեկատվությունն ըստ ամենայնի քիչ է մտորումների տեղիք տալիս թե պատկան մարմիններին, որոնք պատասխանատու են երթևեկության անվտանգության մակարդակի առավել բարձրացման համար, և թե ընդհանրապես հասարակությանը: Ըստ որում` հասարակությունն այստեղ մտահոգվելու խնդիր ունի ոչ միայն զգույշ լինելու առումով:

Իրականում, երբ մենք փորձենք համադրել տեղի ունեցող վթարների տոկոսը, ապա տեսակարար կշռով, ամենայն հավանականությամբ, կարձանագրենք, որ այս փոքր՝ մոտ 3 միլիոն բնակչություն և երևի հազիվ կես միլիոն կամ մի քիչ ավելի ավտոմեքենա ունեցող երկրում, ավտովթարների քանակը չափազանց շատ է: Երևանյան լրահոսում օրական արձանագրվում են մի քանի վթարներ, ընդ որում` խոշոր վթարներ: Մեզ ներկայացնում են ինչ-որ վիճակագրություն՝ աճել է, նվազել է, մահացածներն են քչացել, վիրավորներն են աճել կամ նվազել: Այս վիճակագրությունը, սակայն, հարաբերական է, որովհետև Հայաստանում շարունակվում են ամենօրյա ռեժիմով ավտովթարները, այն էլ օրական մի քանի տեղ:

Իսկ սա հասարակական մշակույթի ցուցիչներից մեկն է, կարևոր ցուցիչներից մեկը, որովհետև ավտովթարների այս քանակը վկայում է, թե ինչքան անփույթ է հասարակությունն անգամ ինքն իր նկատմամբ: Իսկ սա անուղղակիորեն վկայում է ընդհանրապես հասարակական և պետական մակարդակներում տեղի ունեցող իրողությունների հանդեպ անփութության մասին: Այսինքն` ավտովթարները բնորոշում են մեր ներկայիս հասարակական բնավորությունը, խառնվածքը, դատելով վթարների հաճախակիությունից, բազմությունից: Հետևաբար` սա լուրջ ուսումնասիրությունների նյութ է, հասարակության հոգեբանական շերտերի բացահայտման նյութ:

Վթարների մեծ մասը գալիս է նրանից, որ վարորդները միմյանց հանդեպ անհանդուրժող են, որ նրանք հաճախ մեքենայի ճանապարհի հարցում հասնում են մինչև անգամ ինքնահաստատման մառազմի աստիճանի, այսինքն` սա էլ արժեհամակարգի և աշխարհայացքի, մտածողության, մշակույթի խնդիր է: Այս երևույթը, ընդամենը հանդիսանալով սպառվող, լավ սպառվող լրահոս առաջին հայացքից, իրականում դիդակտիկ հիանալի նյութ է ներհասարակական լրջագույն պրոբլեմների զգալի մասը հասկանալու, վեր հանելու, լուծումներ գտնելու համար, որից նաև կգտնվեն լուծումներ ճանապարհների արտակարգ պատահարների թիվը նվազեցնելու և այսպիսով կյանքեր փրկելու, մարդկանց անվտանգությունն ապահովելու համար:

Հասարակական, պետական մեր վթարի շատ պատճառներ ու արմատներ կարելի է գտնել ավտովթարներն ու դրանց պատճառներն ուսումնասիրելու ընթացքում, այլապես վթարը սպառում ենք ու շարունակում վթարային ընթացքը:

Լուսանկարը՝ Shamshyan.com-ի

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում