Monday, 13 05 2024
Լավրովը կվերանշանակվի ՌԴ ԱԳ նախարարի պաշտոնում
Ֆրանսիան Հայաստանին և Ադրբեջանին հորդորում է շարունակել սահմանազատումն ըստ պայմանավորվածության
Բելգորոդում շենքի փլուզման հետևանքով զոհերի թիվը հասել է 12-ի
Բելոուսովը կնշանակվի ՌԴ պաշտպանության նախարար, Շոյգուն այլ պաշտոն է ստացել
Ծառն ընկել է ավտոմեքենաների վրա
Պետք է ավելի դիստանցավորվել Ռուսաստանից, և Ադրբեջանին շանս չթողնել
Ֆրանսիայում Հայկական շարժումը կոչ է անում բոյկոտել Բագրատ Գալստանյանի նախաձեռնած ցույցը
«Տավուշը հանուն հայրենիքի» շարժման հերթական հանրահավաքում մատնանշվեցին առաջիկա անելիքները
Բագրատաշենի ճանապարհը բաց է, հանրապետությունում փակ փողոցներ չկան. ՀՀ ՆԳՆ
Սա մեր եկեղեցու ամենաամոթալի էջերից է
Տարածաշրջանում աշխարհաքաղաքականությունը արմատապես փոխվում է. Մոսկվան փորձում է դա թույլ չտալ
Իրականում կա այլ ծրագիր, որը չի բարձրաձայնվում՝ թույլ չտալ, որ Հայաստանը գնա եվրոպական ուղով
Որոշեցին Հայաստանի վրա Ադրբեջանի հարձակման համար լեգիտիմ հիմքեր ստեղծել
Ատելության քարոզի հասարա-քաղաքական հետևանքները
Որքան գումար է ծախսվել Լծեն-Տաթև ճանապարհը վերակառուցման համար
Բիշքեկից՝ Ալմաթի
Էլեկտրաէներգիայի անջատումներ Երևանում և 5 մարզերում
«Պահիր Քո’ Սուրբ ժողովրդին». Բագրատ Սրբազանը ժողովրդի հետ աղոթում է հանրահավաքին ընդառաջ
Հայաստան-Ադրբեջան սահմանազատման հիմքը
Կիրակնօրյա լրատվական-վերլուծական թողարկում
Թիվ 39 երթուղին սպասարկող ավտոբուսում տղամարդը հանկարծամшհ է եղել
«Զանգե’ր, ղողանջե’ք, Սրբազան քաջերի’ն կանչեք». երգերով երիտասարդները միանում են Սրբազանին
Ստախոսն իր մաշկի վրա զգալու է մեր համառության ուժը
Բելգորոդում ուկրաինական ԶՈՒ հրետակոծումից բազմաբնակարան շենք է մասամբ փլուզվել
Գազայում իսրայելական հարվածների հետևանքով զոհերի թիվը գերազանցել է 35 հազարը
Աշխատանքային այցով Հայաստան է ժամանելու ԵԱՀԿ գործող նախագահ, Մալթայի Հանրապետության ԱԳ նախարար Իեն Բորջը
Փրկարարները կոտրված ծառի ճյուղերը հեռացրել են ճանապարհի երթևեկելի հատվածից
18:15
Մեծ Բրիտանիան զորք չի ուղարկի Գազայում հումանիտար օգնության մատակարման համար
Բաքվում «զինվորական խռովությու՞ն է կանխվել»
Արարատ գյուղի ավտոտնակներից մեկում հրդեհի բռնկմամբ պայթյուն է տեղի ունեցել

Աշխատեցնում են օրական 17 ժամ

Հայաստանյան տաքսի ծառայություններում վարորդների աշխատանքային իրավունքների պաշտպանվածության մասին խոսելն, ինչպես երևում է, ավելորդ է: Բոլոր վարորդները կարծես նույն դժգոհ տողերը կրկնեն, և սա ոչ միայն նրանց ընդհանուր մտածելակերպի արդյունք է, թե` «Բա մենք տաքսու վարո՞րդ էինք լինելու», այլ պատճառը նաև այն է, որ ոչ մի տաքսի ծառայություն չի ցանկանում հանդուրժել վարորդի իրավունքները, օրինակ` աշխատանքային ժամերի հետ կապված: «Մեկ-մեկ քիչ է մնում ղեկին քնեմ: Մեր երթևեկության մեջ էլ միայն քնելն է պակասում. քեզ էլ, մեքենադ էլ մի վայրկյանում կշպրտեն մի կողմ ու կրակի կույտ կդարձնեն»,- «Առաջին լրատվականի» հետ զրույցում նշեց տաքսու վարորդ, 44-ամյա Վազգենը, ով արդեն 2 ամիս է 17 ժամ աշխատաժամով վարորդ է աշխատում մայրաքաղաքի տաքսի ծառայություններից մեկում: Վազգենը դեմ է այդ պայմաններով աշխատելուն, սակայն գիտի, որ եթե ինքն աշխատանքից հրաժարվի, անմիջապես կգտնվի մեկ ուրիշը, որ պատրաստ կլինի նույն պայմաններով աշխատելուն: Այդ իսկ պատճառով կոչ է անում դուրս գալ և պայքարել իրենց իրավունքների համար:
«Աշխատենք էս պայմաններում` ստացվում է, որ ընդունում ենք մեր իրավունքների ոտնահարումը, իսկ եթե չաշխատենք, ոնց տուն պահենք, բոլոր տեղերն էլ էս է»,- գանգատվում է տաքսու մեկ այլ վարորդ, որը արդեն 3 տարի է գոնե մեկ հանգստյան օր չի ունեցել: «Բազմիցս խնդրել եմ, որ հերթափոխ տան, սակայն ամեն անգամ լսում եմ միևնույն պատասխանը, թե` չես ուզում, դուրս արի, հազար հոգի էս տեղի համար կռիվ է տալիս»,- շարունակում է նա:
Գրեթե նույն վիճակն է մայրաքաղաքային տրանսպորտում. վարորդներն աշխատում են առավոտյան ժամը 6.30-ից մինչև երեկոյան 23.30-ը, ոմանք էլ մինչև ժամը 1-ը: Ու երևի հենց սրանով էլ պայմանավորված է երթուղայինների վարորդների մուննաթով խոսելաձևը. զայրույթը ոչ մեկի վրա չեն կարողանում թափել, ամենախելոք տեսքն ունեցող ուղևորին են գտնում և սկսում գոռգոռալ:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում