Thursday, 28 03 2024
Վրացի խորհրդարանականներն այցելել են Ծիծեռնակաբերդ
14:02
IoT լաբորատորիա` Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարանում
14:00
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն
Պուտինը հայտարարել է, որ Ուկրաինային մատակարարված F-16-երն օրինական թիրախ կդառնան՝ անկախ դրանց գտնվելու վայրից
13:30
ՀԱՊԿ գլխավոր քարտուղարն ընդգծել է, որ Հայաստանը մնում է կազմակերպության դաշնակիցը
«Հայաստան» հիմնադրամը շարունակում է աջակցել Լիբանանում գործող հայկական կրթական հաստատություններին
ФСБ-ի օպերատիվ-հետախուզական աշխատանքները ՀՀ-ում շարունակվում են. Արթուր Սաքունց
«Հայաստանը վերածվել է Արևմուտքի վտանգավոր գործիքի». Զախարովա
13:00
Ուկրաինական նոր օրենքը խտրականություն է դնում ռուսալեզուների, հայալեզուների ու գնչուների նկատմամբ
Քննչական կոմիտեի վետերանները հանդիպել են նորանշանակ քննիչներին
ԿԳՄՍ նախարարն ու Ֆրանսիայի դեսպանն այցելել են ակադեմիական քաղաքի տարածք
Անհրաժեշտ է անցկացնել հանրաքվե Խզմալյանի 3 առաջարկները
Ճանապարհային քարտեզն ազատագրման քարտեզ է. Ազատ Արշակյան
Գազայի գոտի մարդասիրական օգնություն հասցնելու համար մեզ Եգիպտոսի աջակցությունն է պետք. Փաշինյան
12:30
ԱՄԷ-ի և Եգիպտոսի ռազմաօդային ուժերն օդային ճանապարհով օգնության խոշորագույն խմբաքանակն են հասցրել Գազայի հատված
Ցանկացած գործունեություն, որը հետ կպահի ժողովրդավարական գործընթացներից՝ կարժանանա կոշտ դիմադրության
Երկարացվեց Արցախցիներին տրվող 40+10 հազար դրամ աջակցության ժամկետը
«ՀՀ-ում կա մեկ կառավարություն և նստած է այս դահլիճում». Փաշինըանը՝ «վտարանդի կառավարության» մասին
Պուտինը զառանցանք է անվանել ՌԴ կողմից ՆԱՏՕ-ի վրա հարձակումը
Լուրերի օրվա թողարկում 12։00
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը Գվինեայի դեսպանի հետ քննարկել է կրթության, գիտության, մշակույթի, սպորտի ոլորտներում համագործակցության զարգացման հեռանկարները
ՌԴ ԱԳՆ-ում Ադրբեջանի խոսնակը
11:50
Հայաստանը վերջին շրջանում չի մասնակցում ՀԱՊԿ-ի աշխատանքներին. Իմանղալի Թասմաղամբետով
«Ֆրանսիան Հայաստանին դրդում է հերթական պատերազմի». Ադրբեջանի ՊԱԾ տնօրեն
11:30
«Հայաստանի էլիտաների մասով որոշակի իրադարձություններ և տրամադրություններ մտահոգիչ են». ՀԱՊԿ քարտուղար
11:20
«Երևանից որևէ պաշտոնական դիմում չենք ստացել անդամակցության կասեցման մասին». ՀԱՊԿ գլխավոր քարտուղար
11:10
«ԱՄՆ-Հայաստան-ԵՄ հանդիպման հիմնական կետը տնտեսական կայունությունն է»․ Միլլեր
Ռուսները մի դիրք զիջեցին Հայաստանում. տակտիկակա՞ն նահանջ
Ուղիղ. ՀՀ կառավարության հերթական նիստը
Պոլիկլինիկայի նախկին տնօրենը յուրացրել է բժիշկների աշխատավարձը և վառելիքը

Ազգային անվտանգության սպառնալիքը. 81-ը եղել են ոչ սթափ

Հայաստանում տեղի ունեցած սարսափելի ավտովթարից, դրանից հետո Վրաստանի ճանապարհից ստացված նույնքան սարսափելի և ողբերգական ևս մի տեղեկությունից հետո, վթարի զոհ էր դարձել հայաստանցի ընտանիք, հայկական հանրությունը համացանցում բուռն կերպով շարունակում է քննարկել ճանապարհային երթևեկության անվտանգության հարցը: Այն, որ հարցը գտնվում է արդեն ազգային անվտանգության սպառնալիքի մակարդակի, մենք առիթ ենք ունեցել ցավալիորեն արձանագրել դեռևս տարիներ առաջ: Եվ նույնքան ցավալիորեն պետք է արձանագրել, որ տարիների ընթացքում, բացի արագաչափերի ու տեսախցիկների միջոցով միլիարդավոր դրամների շահույթ ապահովելուց, որևէ սկզբունքային այլ բան ճանապարհային անվտանգության ոլորտում տեղի չի ունեցել: Տեղի չի ունեցել անգամ տարիներ առաջ ևս մեկ սարսափելի վթարից հետո, երբ Երևան-Գյումրի ճանապարհին Հոռոմ գյուղ տանող տխրահռչակ խաչմերուկում դարձյալ տեղի ունեցավ վթար՝ ԳԱԶելի մասնակցությամբ և բազմաթիվ զոհերով ու վիրավորներով:

Ճանապարհային ոստիկանությունը անցնող օրերի սահմռկեցուցիչ տեղեկություններից հետո տարածել է տեղեկություն իրականացրած արտակարգ միջոցառումների մասին, որի հետևանքով 81 ոչ սթափ վարորդ է հայտնաբերվել: Իհարկե, կարևոր ու տպավորիչ արդյունք է, սակայն պետք է նկատել, որ հնարավոր չէ հայտնաբերել բոլոր ոչ սթափ վարորդներին և հայտնի չէ, թե մեկ չհայտնաբերվածն ինչ ողբերգության կարող է բերել ՃՈ աչքից հեռու որևէ տարածքում: Եվ հնարավոր չէ նաև բոլոր տարածքները վերցնել աչքի տակ: Ամբողջ խնդիրը հենց այն է, որ տեղի ունեցող ողբերգական իրադարձություններից հետո ուշադրությունը կենտրոնանում է Ճանապարհային ոստիկանության ստուգայցերի վրա: Այն, որ դրանք խիստ կարևոր են, աներկբա է: Բայց կասկածից վեր է, որ երթևեկության անվտանգության համալիրում Ճանապարհային ոստիկանության դերը կարևոր, սակայն ամենևին ոչ բավարար և անգամ ոչ առաջնային դեր է: Որովհետև ուղղակի հնարավոր չէ ունենալ այն քանակի ոստիկանություն կամ տեսախցիկ, որ ապահովվի աչալուրջ հսկողություն ամենուրեք և ամենքի նկատմամբ: Հետևաբար, խնդիրը լուծում է պահանջում գիտակցական խորքից և, միաժամանակ, անվտանգության միջավայրից, որը, քաղաքացու գիտակցությունից և հանրային վարքի մշակույթից զատ, պահանջում է նաև երթևեկության կազմակերպում, այնպիսի կազմակերպում, որը ենթադրում է անվտանգության բավարար չափանիշներ:

Այդ առումով, Հայաստանի ճանապարհների գրեթե 90 տոկոսը չեն բավարարում այդ չափանիշներին, այդ թվում՝ Երևան քաղաքում, որտեղ փողոցների լուսավորությունն ավելի շուտ ստեղծում է վթարային նախադրյալներ՝ խաբելով թե՛ վարորդներին, թե՛ հետիոտներին, քան ապահովում նրանց վթարներից և ողբերգական դեպքերից: Ընդ որում, լուսավորությունն ընդամենը օրինակներից մեկն է: Բոլորը թվարկելու համար անհրաժեշտ կլինի հոդվածաշար: Ճանապարհային երթևեկության անվտանգության խնդիրն էլ, անկասկած, մի հարց է, որ ծանր ժառանգություն է նախկին իշխող համակարգից: Այդ հարցը հնարավոր չէ լուծել այսօր, բայց լուծումն այսօր սկսելը հրամայական է: Եվ լուծումը պետք է սկսել ոչ թե զգայական պոռթկումների ազդեցության տակ, այլ սառը քննարկումների, որոնցով պետք է զբաղվեն մասնագետներ, և ոչ թե ինքնուս, այլ համաշխարհային փորձին քաջատեղյակ: Սա ազգային անվտանգության խնդիր է, իսկ ազգային անվտանգության խնդիրները պահանջում են սիրողական մակարդակի կտրականապես մերժում և մասնագիտական լրջագույն աշխատանք:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում