Monday, 29 04 2024
14:13
Ճամփորդություն դեպի վիրտուալ աշխարհ. Ամերիաբանկի թվային տաղավարը՝ Career City Fest 2024-ում
14:00
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն
Թուրքիան որոշել է հեղուկ գազ գնել ամերիկյան ExxonMobil-ից
13:30
Մահացել է մարզական լրագրող, «Փյունիկ»-ի գլխավոր քարտուղար Դավիթ Մարտիրոսյանը
Ձերբակալությունների աճը կակած է հարուցում. մարդուն ասում են` դե խոստովանիր, թե չէ կձերբակալե՞նք
ՀՀ ԱԳ նախարարն ու Կատարի խորհրդատվական խորհրդի նախագահն անդրադարձել են աշխարհաքաղաքական զարգացումների պայմաններում առկա մարտահրավերներին
Ի՞նչ եղավ Վանեցյանի գաղտնալսման գործը, ՀԱՊԿ-ի և Խաչատուրովի մասին ինչու՞ էր հեռախոսով խոսում
Դատախազը մանրամասնում է՝ ինչ են պահանջում բռնագանձել Քոչարյանից, Ծառուկյանից, Խաչատրյանից
Դատարան ուղարկված գործերի թիվը կրկնակի ավելացել են նախորդ տարվա համեմատ․ Աննա Վարդապետյան
Նոր մանկապարտեզների կառուցման ավարտին ենք՝ անձնական հսկողության տակ պահե՛ք. Ավինյանը՝ փոխքաղաքապետին
Հասկանանք՝ որտեղ են պտտվում մեր նախագծերը, որ տեղ չեն հասնում. Ավինյան
Մասնակցե’ք «Ազարյանի» մարզադպրոցի կառուցման մրցույթներին. Ավինյանը հորդորում է շինընկերություններին
13:00
«Թվային Ջուղա Ցանցը» համահայկական կենտրոն է գործարկում մետավերսում՝ Fastexverse վիրտուալ հարթակում
«Մետրոպոլիտենի» լուսավորությունը, թարմացրել ենք, ուշադրություն դարձրեք, սիրելի՛ երևանցիներ. Ավինյան
12:45
Բլինքենը սկսել է մերձավորարևելյան հերթական ուղևորությունը՝ ժամանելով Սաուդյան Արաբիա
Կվերագործարկվի դեպի կենդանաբանական այգի անվճար ավտոբուսը
12:30
Կարաչայ-Չերքեզիայում ոստիկանների վրա հարձակման հետևանքով կա 2 զոհ, 4 վիրավոր
Գյումրի-Արմավիր ճանապարհի երթևեկությունը վերականգնվել է
Լուրերի օրվա թողարկում 12։00
«Թշնամանքին մեկընդմիշտ վերջ տալու հնարավորություն է ստեղծվել». Ամիրբեկով
Երբ զանգում է Բլինքենը. կմնա՞ Ալիեւը «Ալմաթիի ռեժիմում»
Հայաստանի ու Ադրբեջանի ԱԳ նախարարները կհանդիպեն Ալմաթիում
Բողոքի ցույցերի ժամանակ խուլիգանության 6 մասնակիցներից 3-ը կալանավորվել են
Վրաստանի խորհրդարանում մեկնարկել է «օտարերկրյա գործակալների» մասին օրենքը հանձնաժողովի քննարկումները
11:00
Ֆասթ Բանկը մեկնարկել է դրամային պարտատոմսերի նոր տրանշի տեղաբաշխումը
Դեսպան Մակունցը Կոլորադոյի համալսարանի ղեկավարությանն է փոխանցել ԵՊՀ ռեկտորի առաջարկը համագործակցության վերաբերյալ
Ուղիղ․ ԱԺ Պետական-իրավական հարցերի մշտական հանձնաժողովի նիստ
10:15
ԱՄՆ նախագահի թեկնածուն ձերբակալվել է
Լուրերի առավոտյան թողարկում 10։00
Ապրիլի 21-ին Նոյեմբերյանում խուլիգանական արարքների կատարման համար մեղադրվող 4 անձանցից 3-ը կալանավորվել են

Արտակարգ դրություն. Ինչո՞ւ է մարտ ամսին մահվան ելքով վթարների թիվն ավելացել

ՀՀ-ում հայտարարված արտակարգ դրության մեկ ամսում, ըստ պաշտոնական վիճակագրության, ճանապարհատրանսպորտային պատահարները նվազել են, սակայն զոհերի թիվը նախորդ տարվա նույն՝ մարտ ամսվա համեմատ չի նվազել։

«Առաջին լրատվական»-ը ՀՀ Ոստիկանությանը խնդրեց տրամադրել ճանապարհատրանսպորտային պատահարների վերաբերյալ 2020 թվականի առաջին եռամսյակի տվյալները՝ ըստ մարզերի և Երևան քաղաքի։

Եվ այսպես՝ 2020 թվականի հունվար ամսին Հանրապետության տարածքում գրանցվել է 312 ՃՏՊ, որից 127-ը՝ Երևանում։ Պատահարներից 22-ը մահվան ելքով է, որից 8-ը՝ Երևանում։ 312 պատահարի հետևանքով 446 մարդ է վիրավորվել, որից 150-ը՝ Երևանում, մնացածը՝ մարզերում։

Նույն տարվա փետրվար ամսին գրանցվել է 323 տրանսպորտային պատահար, որից 119-ը՝ Երևանում։ Մահվան ելքով է եղել 22 պատահար, որից 5-ը՝ Երևանում։ Վիրավորների թիվը 509 է, որից 162-ը՝ Երևանում։

Մարտի 16-ից մինչև ապրիլի 14-ը ՀՀ տարածքում արտակարգ դրություն է սահմանված։ Սահմանափակված է մարդկանց ու տրանսպորտային միջոցների տեղաշարժը։ Չի գործում հասարակական տրանսպորտը։ Քաղաքում երթևեկությունը բավականին նոսրացած է։ Այս պայմաններում մարտ ամսին ՀՀ-ում գրանցվել է 275 ավտովթար, որից 109-ը՝ Երևան քաղաքում։ Մահվան ելքով են եղել 25-ը, որից 7-ը՝ Երևանում։ Վիրավորների թիվը վթարների հետևանքով կազմում է 424, որից 153-ը՝ մայրաքաղաք Երևանում։

Նախորդ տարվա նույն եռամսյակի տվյալներով՝ հունվար ամսին ՀՀ տարածքում գրանցվել է 298 ՃՏՊ, որից 136-ը՝ Երևանում։ Արդյունքում 20 մարդ է զոհվել, որից 3-ը՝ Երևանում։ Վիրավորների թիվը կազմել է 469, որից 191-ը՝ Երևանում։ Փետրվար ամսին ՀՀ տարածքում վթարների թիվը կազմել է 303, որից 146-ը՝ Երևան քաղաքում։ Մահվան ելքով են եղել 26-ը, որից 12-ը՝ Երևանում։ Վիրավորները՝ 441, որից 193-ը՝ մայրաքաղաքում։

Նախորդ տարվա մարտ ամսին ՀՀ տարածքում գրանցվել է 335 ՃՏՊ, որից 141-ը՝ Երևանում։ Մահվան ելքով են եղել 17-ը, որից 3-ը՝ Երևանում։ Վիրավորները՝ 490, որից 193-ը՝ մայրաքաղաքում։

ՀՀ ոստիկանության պետին կից հասարակական խորհրդի անդամ Սերգեյ Ղահրամանյանը «Առաջին լրատվական»-ի հետ զրույցում, խոսելով վթարների վիճակագրության և արտակարգ դրության պայմաններում ՃՏՊ-ների նվազման միտումների մասին, ասաց հետևյալը. «Իհարկե, վթարների առումով մենք նվազում ունենք, սակայն զոհերի թվով՝ ոչ։ Երևանում մարտ ամսվա ընթացքում, երբ հիմնականում քաղաքում տրանսպորտը չէր գործում, զոհերի թիվը նախորդ տարվա համեմատ մեծ է։ Այս տարի 7 է, նախորդ տարի եղել է 3։ Դա անհանգստանալու տեղիք է տալիս, քանի որ երթևեկության մեջ մեքենաների թվաքանակը 70-80 տոկոսով նվազել է, բայց վատ հետևանքներով վթարների թիվը՝ մեծացել»։

Մեր զրուցակցի խոսքով՝ երթևեկության մեջ մեքենաների թվաքանակի նվազման հետ մեծանում է արագություն զարգացնելու հնարավորությունը, ինչն էլ հանգեցնում է նման իրավիճակների։ «Ինչու չէ, վարորդները նաև օգտվում են այն առիթից, որ ոստիկանությունը իր հիմնական պարտականությունները ժամանակավորապես չի հասցնում կատարել, կամ տեղեր կան, որտեղ վերահսկողությունը թույլ է»,- մանրամասնեց Սերգեյ Ղահրամանյանը։

Խոսելով մարզերում վթարների մեծ քանակի ու զոհերի թվի մասին՝ Ղահրամանյանը նշեց, որ դա մշտապես այդպես է եղել, ու դրան նպաստող մի շարք գործոններ կան՝ սկսած ճանապարհների անբարեկարգ լինելուց, վերջացրած լուսավորության բացակայությամբ։ «Եթե վիճակագրությունը նայեք, վթարների մեծամասնությունը տեղի է ունենում օրվա մութ ժամերին կամ լուսաբացին։ Նախորդ տարվա համեմատ այս տարվա միայն մարտ ամսին 8 զոհ ավելի ունենք, չնայած ՃՏՊ-ների թիվը նվազել է»,- հավելեց մեր զրուցակիցը։

Ստացվում է՝ ունենք պատկեր, որ թե՛ գերծանրաբեռնված, թե՛ նոսրացած երթևեկության պայմաններում վթարների թիվն էապես չի նվազում։ Սերգեյ Ղահրամանյանի խոսքով՝ վթարների ու վարորդների ոչ նորմալ վարելու պատճառների մասին կարելի է երկար խոսել. «Մեզ մոտ կա կրթական ցածր մակարդակ։ Մենք՝ որպես քաղաքացի, խնդիր ունենք մեր պարտականությունները նորմալ կատարելու հարցում։ Դրա հետևանքով՝ որպես վարորդ և որպես հետիոտն, խնդիրներ ունենք։ Որպես խորքային պատճառ եմ ասում դաստիարակությունը, հետագայում վարորդական իրավունքի վկայականի ստացման կարգը, ձևը և այլն»։

Լուսանկարը՝ Armeniasputnik-ի

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում