Monday, 29 04 2024
14:30
ԱՄՆ-ն 5 անօդաչու է խփել կարմիր ծովում
14:13
Ճամփորդություն դեպի վիրտուալ աշխարհ. Ամերիաբանկի թվային տաղավարը՝ Career City Fest 2024-ում
14:00
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն
Թուրքիան որոշել է հեղուկ գազ գնել ամերիկյան ExxonMobil-ից
13:30
Մահացել է մարզական լրագրող, «Փյունիկ»-ի գլխավոր քարտուղար Դավիթ Մարտիրոսյանը
Ձերբակալությունների աճը կակած է հարուցում. մարդուն ասում են` դե խոստովանիր, թե չէ կձերբակալե՞նք
ՀՀ ԱԳ նախարարն ու Կատարի խորհրդատվական խորհրդի նախագահն անդրադարձել են աշխարհաքաղաքական զարգացումների պայմաններում առկա մարտահրավերներին
Ի՞նչ եղավ Վանեցյանի գաղտնալսման գործը, ՀԱՊԿ-ի և Խաչատուրովի մասին ինչու՞ էր հեռախոսով խոսում
Դատախազը մանրամասնում է՝ ինչ են պահանջում բռնագանձել Քոչարյանից, Ծառուկյանից, Խաչատրյանից
Դատարան ուղարկված գործերի թիվը կրկնակի ավելացել են նախորդ տարվա համեմատ․ Աննա Վարդապետյան
Նոր մանկապարտեզների կառուցման ավարտին ենք՝ անձնական հսկողության տակ պահե՛ք. Ավինյանը՝ փոխքաղաքապետին
Հասկանանք՝ որտեղ են պտտվում մեր նախագծերը, որ տեղ չեն հասնում. Ավինյան
Մասնակցե’ք «Ազարյանի» մարզադպրոցի կառուցման մրցույթներին. Ավինյանը հորդորում է շինընկերություններին
13:00
«Թվային Ջուղա Ցանցը» համահայկական կենտրոն է գործարկում մետավերսում՝ Fastexverse վիրտուալ հարթակում
«Մետրոպոլիտենի» լուսավորությունը, թարմացրել ենք, ուշադրություն դարձրեք, սիրելի՛ երևանցիներ. Ավինյան
12:45
Բլինքենը սկսել է մերձավորարևելյան հերթական ուղևորությունը՝ ժամանելով Սաուդյան Արաբիա
Կվերագործարկվի դեպի կենդանաբանական այգի անվճար ավտոբուսը
12:30
Կարաչայ-Չերքեզիայում ոստիկանների վրա հարձակման հետևանքով կա 2 զոհ, 4 վիրավոր
Գյումրի-Արմավիր ճանապարհի երթևեկությունը վերականգնվել է
Լուրերի օրվա թողարկում 12։00
«Թշնամանքին մեկընդմիշտ վերջ տալու հնարավորություն է ստեղծվել». Ամիրբեկով
Երբ զանգում է Բլինքենը. կմնա՞ Ալիեւը «Ալմաթիի ռեժիմում»
Հայաստանի ու Ադրբեջանի ԱԳ նախարարները կհանդիպեն Ալմաթիում
Բողոքի ցույցերի ժամանակ խուլիգանության 6 մասնակիցներից 3-ը կալանավորվել են
Վրաստանի խորհրդարանում մեկնարկել է «օտարերկրյա գործակալների» մասին օրենքը հանձնաժողովի քննարկումները
11:00
Ֆասթ Բանկը մեկնարկել է դրամային պարտատոմսերի նոր տրանշի տեղաբաշխումը
Դեսպան Մակունցը Կոլորադոյի համալսարանի ղեկավարությանն է փոխանցել ԵՊՀ ռեկտորի առաջարկը համագործակցության վերաբերյալ
Ուղիղ․ ԱԺ Պետական-իրավական հարցերի մշտական հանձնաժողովի նիստ
10:15
ԱՄՆ նախագահի թեկնածուն ձերբակալվել է
Լուրերի առավոտյան թողարկում 10։00

«Հյուսիս-հարավ»-ի շինարարները 3 ամիս է՝ աշխատավարձ չեն ստացել. պատրաստվում են մայրուղին փակել

Հյուսիս-հարավ ավտոմայրուղու Թալին-Գյումրի հատվածի շինարարական աշխատանքներն իրականացնող «Սթոնս» ընկերության աշխատակիցները երեք ամիս է՝ աշխատավարձ չեն ստացել։ Ճանապարհաշինարարները մոտ մեկ շաբաթ առաջ մայրուղին փակելու նպատակով աշխատանքի դուրս չէին եկել, հավաքվել էին ընկերության մոտ ու ղեկավարությունից պահանջում էին չվճարված աշխատավարձերը։

Բանակցություններից հետո ընկերության ղեկավարությունն աշխատակիցներին խոստացել էր մեկ շաբաթվա ընթացքում վճարել գումարները։ Մեկ շաբաթն անցել է, ճանապարհաշինարարները աշխատավարձ չեն ստացել։ «Առաջին լրատվական»-ի հետ զրույցում նրանք նշեցին, որ աշխատանքի դուրս չեն գա այնքան ժամանակ, քանի դեռ գումարները չեն ստացել։

Նրանք ասում են, որ մարդիկ կան՝ 500-600 հազար դրամ գումար պետք է ստանան, քիչ չէ, ընտանիք են պահում դրանով։ Շինարարներին ընկերությունը պատճառաբանել էր՝ իբր Չինաստանից գումարները չեն փոխանցվում, այդ իսկ պատճառով իրենք էլ չեն կարողանում վճարել։ Աշխատակիցները, իհարկե, չեն հավատում այդ վարկածին, իրենց համար միևնույն է՝ Չինաստա՞նը չի փոխանցում, թե՞, իրենց խոսքով, Ամերիկան, իրենք իրենց աշխատավարձն են պահանջում։

Հյուսիս-հարավ մայրուղու այդ հատվածի շինարարությունն իրականացնող ընկերության աշխատակիցները մեզ տեղեկացրին, որ այսօր երեկոյան ընկերության ղեկավարությունը խոստացել է վճարել աշխատավարձերը։ «Սթոնս»-ի աշխատակիցները հավաքվելու են մայրուղու Մարալիկ քաղաքի հատվածում։ Նրանց տեղեկացմամբ՝ եթե այսօր էլ խաբվեն ու գումարները չստանան, կմտածեն վաղվանից ավտոճանապարհը փակելու մասին։ Նրանց խոսքով՝ դեռ համբերում են։

Ի դեպ, ՀՀ գլխավոր դատախազությունում քրեական գործ է հարուցվել «Հյուսիս-Հարավ ճանապարհային միջանցք» ծրագրում 23,5 մլրդ դրամի չարաշահումների դեպքի առթիվ։ Պարզվել է, որ «Հյուսիս-Հարավ ճանապարհային միջանցք» ծրագրի մշակման և իրագործման գործընթացում ներգրավված պաշտոնատար անձինք, 2009-2018 թվականների ընթացքում, առանց հիմնավորումների և բավարար հետազոտության, բազմիցս անհարկի փոփոխելով ծրագրի իրականացման համար կնքված խորհրդատվական ծառայությունների մատուցման ու կապալի պայմանագրերը, դրանցում ներառել են անարդյունավետ և չհիմնավորված աշխատանքներ, կատարման են ընդունել ակնհայտ թերություններով կազմված նախագծանախահաշվային փաստաթղթեր:

Բացի այն, որ մոտ 9 տարի, նախատեսված ժամկետների խախտմամբ, չեն ավարտվել Հյուսիս-Հարավ ճանապարհի կառուցման աշխատանքները և չեն իրականացվել ծրագրով քաղաքացիների, հասարակության և պետության համար ակնկալվող նպատակներն ու արդյունքները՝ կապված երթևեկության ժամկետի կրճատման, անվտանգ, որակյալ և արագընթաց ճանապարհով Հայաստանի հարավը հյուսիսին կապելու, տնտեսության, բիզնես կապերի զարգացմանը խթանելու հետ, նաև գույքային առումով պետության օրինական շահերին պատճառվել է 23 մլրդ 553 մլն 817 հազար դրամի չափով վնաս:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում