Հանրային խորհրդի ձեռնարկատիրության և սպառողների շահերի պաշտպանության հանձնաժողովը, «Ազգային համագործակցություն» հասարակական կազմակերպության և sociology.am կայքի հետ համատեղ, ծրագրել է մոտ ժամանակաշրջանում Հայաստանում ստեղծել «Ազգային համագործակցության ցանց պորտալ», և նորաստեղծ sociology.am կայքում իրականացվող սոցիոլոգիական հարցումների շարքը առաջին քայլն է պորտալի ստեղծման շրջանակում:
«Արդեն դեկտեմբերի 27-ից մենք սկսեցինք ուսումնասիրել սուպերմարկետների, Նոր տարվա սեղանների համար ծառայություններ մատուցող կազմակերպությունների վարկանիշային գնահատականները ու փորձեցինք պարզել՝ հանրությունը ինչպե՞ս է գնահատում, օրինակ, կաթնամթերքի շուկայում «Մարիաննա»-ի, «Աշտարակ կաթ»-ի և մյուսների որակը, ինչպե՞ս է գնահատում ոգելից խմիչքների շուկան։ Սա կօգնի արդյունավետ իրականացնել հանրային խորհրդի աշխատանքները»,- նշեց ՀԽ ձեռնարկատիրության և սպառողների շահերի պաշտպանության հանձնաժողովի նախագահ Արշակ Սադոյանը: Ի դեպ, հետագայում հանձնաժողովը ծրագրում է կայքում հարցումներ անցկացնել և ուսումնասիրել վարկանիշային գնահատականները առանձին երգիչ-երգչուհիների, ինչպես նաև հասարակական լուրջ դերակատարում ունեցող անձանց, պետական այրերի, տնտեսական գործունեությամբ զբաղվողների, օլիգարխների, քաղաքական կուսակցությունների վերաբերյալ: