Friday, 19 04 2024
10:01
Սպահանում ավերածություններ կամ դժբախտ պատահարներ չենք ունեցել․ բանակի հրամանատար
Վատ նորություն՝ ռուսները հենց այնպես դուրս չեն գա, կտեղակայվեն սահմանին՝ միջանցքը հսկելու
Իսրայելը հարվածներ է հասցրել Իրանին
Թբիլիսիում ամեն վայրկյան իրավիճակը փոխվում է. նոր զարգացումներ
Սպասվում է կարճատև անձրև
Ռուսների պլան Բ-ն չաշխատեց. մենք դառնում ենք Արևելյան Եվրոպա
Ինչպե՞ս են այս տարի նշելու քաղաքացու օրը. «Հրապարակ»
Ինչո՞ւ ուղղաթիռով. «Հրապարակ»
ՊԵԿ նախկին փոխնախագահը հրավիրվել է դատախազություն. «Հրապարակ»
Օֆերտան պայթեց. Ավանեսյանի ձախողումը. «Ժողովուրդ»
08:30
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն
Մասնակցե՞լ, թե՞ չմասնակցել «պառադին». «Հրապարակ»
Ի՞նչ է փոխվել. Ինչո՞ւ Փաշինյանը հետողորմյա արեց. «Հրապարակ»
Հիվանդանոցներում պետպատվերով բուժումները կասեցվել են. քաոս. «Ժողովուրդ»
Երեւանի կարեւոր, բայց ուշացած արձագանքը
01:00
«G7-ին անհրաժեշտ է հնարամտություն և ճկունություն». Քեմերոն
00:45
Քենիայում վթարի է ենթարկվել ուղղաթիռ, որում գտնվել է երկրի պաշտպանության ուժերի պետը
00:30
Թեհրանի պատասխան գործողություններն ավարտվել են
00:15
ԱՄՆ-ն դեմ կքվեարկի ԱԽ առաջարկած բանաձևին
Սոչիի դատարանը կալանավորել է հումորիստ Ամիրան Գևորգյանի սպանության մեջ կասկածվողին
Քաշքշել, ոտքերով հարվածել և կոտրել են «Թաեքվենդոյի ֆեդերացիայի» նախագահի քիթը
Միակողմանի զիջումները դառնում են երկկողմանի՞. նոր սցենար է գործում
Երևանում ծեծի են ենթարկել բանկի կառավարչին և աշխատակցին
Ռուսները գնում են վերադառնալու համար. «Նոյեմբերի 9»-ի պատրվակը պետք է չեզոքացնել
Վթար, գազի արտահոսք. 29 հոգու մեղվի խայթոցից տեղափոխել են հիվանդանոց
ԵՄ դիտորդները մնացել են Մոսկվայի և Բաքվի կոկորդին
«Եկան, տվեցին, գնացին». ռուսական կողմը փորձում է լղոզել իր ձախողումը
Երևանից հստակ արձագանք ենք ակնկալում ԱՄՆ-ի և ԵՄ-ի հետ պայմանավորվածությունների մասին․ Զախարովա
«Ղարաբաղի հայերը պետք է վերադարձի հնարավորություն ունենան». Զախարովա
Տոբոլ գետի ջրի մակարդակը կրկին բարձրացել է. մի շարք բնակավայրերի բնակիչներ կտարհանվեն

ԱՊՊԱ-ի հետ կապված վերջին փոփոխությունները տարաբնույթ քննարկումների առիթ են դարձել. արդյոք կաճեն նաև փոխհատուցումները

Փոփոխության հիմքում դրված է հիմնականում այն, որ ԱՊՊԱ-ն ինչ ներդրվել է Հայաստանում, գնային փոփոխություն չի կատարվել, բայց մինչ այդ մի շարք ապրանքներ իրենց գները բարձրացրել են, և խնդիր էր առաջանում մարդկանց պատճառված վնասի հատուցման չափերը ճիշտ որոշելու: Այս մասին «Առաջին լրատվական»-ի հետ զրույցում նշեց «Վարորդի ընկեր» ՀԿ նախագահ Տիգրան Քեյանը՝ անդրադառնալով ԱՊՊԱ-ի վճարների բարձրացմանը:

«Մինչ այս քաղաքացիները դժգոհում էին, որ իրենց քիչ են հատուցում ապահովագրական ընկերությունները, իսկ ապահովագրական ընկերություններն էլ բողոքում էին, որ մեծ գնային թանկացումներ են եղել, բայց իրենց մոտ սակագնի փոփոխություն չի եղել, և այդ առումով սակագնի որոշակի փոփոխություն է կատարվել։

Բացի այդ, փոփոխության մեջ նաև եղել է այն, որ համաչափության սկզբունք է կիրառվում պահուստների կիրառման, այսինքն՝ ովքեր շատ վնաս կհասցնեն, իրենց ապահովագրական վճարը ավելի շատ կթանկանա, իսկ նրանք, որոնք պատահարի ժամանակ քիչ վնաս կհասցնեն, իրեն ապահովագրական վճարը ավելի քիչ կբարձրանա»,-ասաց Քեյանը:

Նա նշեց, որ իրենց ՀԿ-ն այս հարցով դեռ ահազանգեր չի ստացել, քննարկում է ծավալվել, մարդիկ կան, որ դեմ են, մարդիկ կան՝ կողմ են, մարդիկ կան, որ ըմբռնումով են մոտենում։
«Իմ կարծիքով, սա հիմնավոր պատճառ է, քանի որ իրականում Հայաստանում թանկացումը տարեցտարի ավելանում է, բայց իրավիճակը չէր կարգավորվում, իսկ հիմա ապահովագրական ընկերությունները ասում են, որ ծառայության էական փոփոխություն կլինի, որովհետև մարդիկ մինչև այդ շատ էին բողոքում վնասի չափի գնահատման արժեքից։ Տեսնենք ինչ կլինի, այս բարձրացումից հետո բողոքները կմեղմվեն, թե ոչ, և կարելի է այս ամենից հետո ապահովագրական ընկերություններին ստիպել, որ այս թանկացումից հետո մարդկանց վնասները նորմալ փոխհատուցեն»,-ընդգծեց Քեյանը:

Տեսակետ կա նաև, որ ոչ պակաս կարևոր է երթևեկության մեջ ուշադրության վերականգնումը, քանի որ  փոքր վթարները խիտ երթևեկության մեջ են լինում, օրական 80-100 վթար է լինում Երևանում, հատկապես պիկ ժամերին: Այդ առումով, այս փոփոխությունները փորձելու են զսպող դեր կատարել, և արդեն իսկ կան մարդիկ, որոնք նշում են, որ ավելի զգույշ պետք է վարել։ Սա դժվար թե բողոքի ալիք բարձրացնի։

Հատկանշական է նաև այն, որ միջին վթարների մեծ մասը մոտ 130-140.000 դրամի միջակայքում են եղել, և ամեն վթարի հետևանքով չորս դասով էր բարձրանում վճարը, այս նոր փոփոխություններով մինչև 200 000 դրամը նորից բարձրանում է չորս դասով, և միջին վիճակագրական վթար ունեցող վարորդի համար նորմալ է, ոչինչ չի փոխվում։

Այդուհանդերձ, այստեղ որոշակի անարդարության տարր կա. կարգապահ վարորդների համար խրախուսանքը շատ քիչ է, այսինքն՝ մարդիկ կան, որոնք 5-10 տարի վճարել են, վթար չեն արել և բիզնես տեսակետից ապահովագրական ընկերությանը ավելի շատ օգուտ են տալիս, բայց առանձնապես խրախուսանքի չեն արժանացել: ԱՊՊԱ-ին վնաս են տալիս նրանք, որոնք շատ են վթարներ ունենում և ԱՊՊԱ-ի գումարները գնում են ավելի քիչ մարդկանց կատարած վթարների համար:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում