Sunday, 12 05 2024
«Զանգե’ր, ղողանջե’ք, Սրբազան քաջերի’ն կանչեք». երգերով երիտասարդները միանում են Սրբազանին
Ստախոսն իր մաշկի վրա զգալու է մեր համառության ուժը
Բելգորոդում ուկրաինական ԶՈՒ հրետակոծումից բազմաբնակարան շենք է մասամբ փլուզվել
Գազայում իսրայելական հարվածների հետևանքով զոհերի թիվը գերազանցել է 35 հազարը
Աշխատանքային այցով Հայաստան է ժամանելու ԵԱՀԿ գործող նախագահ, Մալթայի Հանրապետության ԱԳ նախարար Իեն Բորջը
Փրկարարները կոտրված ծառի ճյուղերը հեռացրել են ճանապարհի երթևեկելի հատվածից
18:15
Մեծ Բրիտանիան զորք չի ուղարկի Գազայում հումանիտար օգնության մատակարման համար
Բաքվում «զինվորական խռովությու՞ն է կանխվել»
Արարատ գյուղի ավտոտնակներից մեկում հրդեհի բռնկմամբ պայթյուն է տեղի ունեցել
Բանակում ռեֆորմները դանդաղ են ընթանում. մինչև վերջ չենք օգտվում ֆրանսիական ռեսուրսից
17:30
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն
Վաշինգտոնը Բաքվին «բարեհոգություն կցուցաբերի՞»
Հայաստանում ու՞մ է «սատարում» Իլհամ Ալիեւը
Իսրայելը շարունակում է ռազմագործողությունը Ռաֆահում
Երևանի Կարմիր բլուր հնավայրում պեղումները շարունակվում են
16:30
Լիտվայում մեկնարկել են նախագահական ընտրություններն ու երկքաղաքացիության ներդրման հանրաքվեն
16:15
Խարկովի մարզում ավելի քան 4000 բնակիչ է տարհանվել ինտենսիվ ռազմագործողությունների հատվածներում գտնվող բնակավայրերից
Ռուսաստանում ցորենի գները հասել են ամենաբարձր մակարդակին
Դանակահարություն Լոռիում՝ ծննդյան արարողության ժամանակ
Բելգորոդում գնդակոծության հետևանքով բարձրահարկ շենքի մուտք է փլուզվել․ կան տուժածներ
15:30
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն
15:15
Մաուպոյում հանկարծամահ է եղել Մոզամբիկում ՌԴ դեսպանը
«Մանրամասներ»․ Դավիթ Ստեփանյանի հետ
Թուրքիայի նախագահը պարզաբանել է Բայդենի հետ նախատեսված հանդիպման հետաձգման պատճառը
Երևանի Լ․ Արիսյանի անվան թիվ 127 ավագ դպրոցում գործարկվելու է էլեկտրական շչակ
14:15
106-ամյա ամերիկացին դարձել է աշխարհի ամենատարեց պարաշյուտիստը
Հարավային Կովկասում «խարկովյան ուղղությու՞ն կբացվի»
Ծնվել է ՀՀ ինքնիշխան տարածքի պաշտպանության ժամանակ անմահացած Անդրանիկ Վարդանյանի եղբայրը
Ժպտում եմ մեր վախերից խոսող Գալստանյանին
Կոչ ենք անում բոլոր քաղաքական ուժերին մեկ կողմ դնել ներքին տարակարծություններն ու հատվածական շահերը և համախմբվել պետականության շուրջ․ ՍԴՀԿ

«Շատ դեպքերում գաղափարը լավն է լինում, սակայն կիրառման մեխանիզմները հակառակ էֆեկտ են տալիս»․ կառավարությունը հեշտացնում է լիզինգի գործընթացը

Կառավարությունը լիզինգի ոլորտի զարգացմանը նպաստող օրենքի նախագիծ է մշակել։ Փետրվարի 13-ին կառավարության նիստում էկոնոմիկայի փոխնախարար Ավագ Ավանեսյանը նախագիծը ներկայացնելիս մասնավորապես հայտարարեց․

«Մենք կարգավորում ենք լիզինգի դաշտը և բացում ենք նոր հնարավորություններ լիզինգի ոլորտի զարգացման համար։ Մեր գնահատմամբ՝ տվյալ փաթեթի ընդունման արդյունքում լիզինգի ծավալները ՀՀ-ում կարող են աճել մինչև երկու անգամ։ Ներկա դրությամբ՝ Հայաստանում լիզինգի պայմանագրերը միշտ կնքվում են եռակողմ, տվյալ փաթեթի ընդունման արդյունքում հնարավոր կլինի երկկողմ լիզինգի պայմանագրերի կնքումը։ Սա թույլ կտա իրականացնել երկրորդային լիզինգի գործարքը»։

«Ապավեն» ընկերության գործադիր տնօրեն Գագիկ Աղաջանյանը  դրական գնահատեց գործադիր մարմնի այս որոշումը՝ ընդգծելով, որ գործընթացի հեշտացումը կարող է խթանիչ գործոն դառնալ՝ լիզինգային գործարքների ավելացման համար։

«Շատ դեպքերում գաղափարը շատ լավն է լինում, վեհ է լինում, բայց  միևնույն ժամանակ այդ գաղափարի կիրառման այնպիսի պայմաններ, այնպիսի մեխանիզմներ են  դրվում, որ առաջ քաշված դրական փոփոխությունը լրիվ հակառակ էֆեկտն է ունենում․ հուսանք, որ կառավարությունն այս անգամ այդ ճանապարհով չի գնում և իրականում առավել դյուրին գործընթաց է նախատեսում լիզինգից օգտվել ցանկացողների համար»,- «Առաջին լրատվական»-ի հետ զրույցում շեշտեց Գագիկ Աղաջանյանն  ու այս համատեքստում հավելեց․

«Ես, անկեղծ ասած, մի փոքր դժվար  եմ պատկերացնում, թե ինչպես  են անելու, որ եռակողմ պայմանագիրն այսուհետ երկկողմ կնքվի, որովհետև հիմա դրանք կնքվում են բանկի, վաճառողի և գնորդի միջև, բայց, եթե ինչ-որ տարբերակներ ունեն գործընթացի պարզեցման համար, ապա շատ լավ է, եթե սրան էլ ավելացնեն նաև երկրորդային շուկայից ձեռքբերման հնարավորությունը, ապա, լիզինգից  օգտվողների քանակը, միանշանակ, կավելանա և դա շատ լավ է»։

Աղաջանյանի խոսքերով՝  լիզինգով որևէ ապրանք գնելու գործընթացում խնդիրներ որպես այդպիսի գրեթե չկան, պարզապես ի տարբերություն այլ նմանատիպ գործընթացների՝ այն մի փոքր ավելի  ժամանակատար է, որովհետև բանկը բազմաթիվ փաստաթղթեր է  պահանջում՝ գնորդի վճարունակության մեջ համոզվելու համար։

«600 հազար եվրո արժողությամբ  չորս  նոր բեռնատար ենք մենք հիմա ուզում լիզինգով գնել ու բանկը  տարբեր տեղեկանքներ է պահանջում և դա շատ բնական է, որովհետև պետք է համոզված լինեն ում հետ են պայմանագիր կնքում․ ուզում եմ նշել, որ  այստեղ շատ կարևոր է նաև  կազմակերպության  գործարար համբավը, վճարունակության մակարդակը և կոնկրետ, օրինակ, մեր  ընկերության դեպքում՝  խնդիրներ չեն առաջանում, սակայն ոչ բոլոր կազմակերպություններն են, որ կարողանում են լիզինգի հնարավորությունից օգտվել կամ ավելի դժվար է դա նրանց տրվում, այսինքն՝  կան այլ կազմակերպություններ, որոնք ցանկանում են, բայց ինչ-ինչ  խոչընդոտներից կամ խնդիրներից ելնելով՝ լիզինգի  տարբերակից չեն օգտվում։

Առհասարակ, եթե լիզինգով ցածր տոկոսադրույքներ առաջարկեն, մարման երկար ժամկետ առաջարկեն, ապա կարծում եմ, որ շատերը կօգտվեն դրանից, իսկ ոմանց մոտ էլ  վճարունակության ռիսկայնություն է բարձր,  հետևաբար սա երկկողմանի հարց է։

Հիմա, եթե կառավարությունը  համապատասխան որոշումներով կարողանա  սահմանել այնպիսի մեխանիզմ, որով ավելի լայն շրջանակներ կարողանան լիզինգից օգտվել, ուրեմն գովասանքի արժանի կլինեն, քանի որ  դա շատ մեծ հնարավորություն է ընձեռում հատկապես շինարարական, տրանսպորտային և մի քանի այլ նման ոլորտներով զբաղվող կազմակերպությունների համար»,- եզրափակեց մեր զրուցակիցը։

Նշենք նաև, որ ներկայացված օրենքի նախագծի փաթեթն առաջիկայում կքննարկվի նաև Ազգային Ժողովում։

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում