Sunday, 03 07 2022
00:00
Բայդենը նամակ ուղարկել Կոնգրես՝ Շվեդիայի և Ֆինլանդիայի ՆԱՏՕ-ին անդամակցելու վերաբերյալ
Թուրքիան փորձարկել է նոր Bayraktar
23:30
«Չպետք է խրախուսենք Էրդողանի կողմից Մարդու իրավունքների խախտումները»․ Փալոն
Շաբաթօրյակ՝ Կենտրոն վարչական շրջանում. աղբից մաքրվել է խնդրահարույց 11 տարածք
Կասեցվել է ապօրինի շինարարությունը
22:45
Սթիվ Ջոբսը հետմահու կպարգևատրվի նախագահական մեդալով
22:30
Ռուսական կործանիչները խոցում են ուկրաինական թիրախները
Հայաստանի հավաքականը ջախջախիչ հաղթանակ է տանում եւ դուրս գալիս եզրափակիչ
22:15
Մահացել է Չեբուրաշկայի և կոկորդիլոս Գենայի կերպարները ստեղծողը
Եթե Մինսկի խումբ չլիներ, ԱՄՆ-ը նոր համանախագահ չէր նշանակի․ Արցախում լիահույս են՝ ձևաչափը ուկրաինական ճգնաժամից հետո կգործի
Ստարտափ․ ի՞նչ է այն և ինչպե՞ս սկսել
Կապիկի ծաղիկի բռնկման վտանգը Ռուսաստանում մեծ է. ԱՀԿ
Քոչարյանն ու մյուսները մտածում էին` հեսա Ֆրանսիայի հրապարակը հաղթելու է, հիմա չգիտեն էլ ինչի վրա հույս դնեն
Տիկնիկային թատրոնը երեք նոր ներկայացում կբեմադրի, որից մեկը «Հարի Փոթերն» է. Ռուբեն Բաբայան
Հասել ենք նրան, որ գոնե գիտությունը չմեռնի․ իրավիճակ է փոխվել
Բանակում ու ռազմական ոլորտում կոռուպցիան պետք է հավասարեցվի դավաճանության հետ
Վարչապետի և արտախորհրդարանական քաղաքական ուժերի ղեկավարների մասնակցությամբ տեղի է ունեցել խորհրդակցական ժողովի նիստ
Դադարեցվել է Գյումրի քաղաքի մի շարք հասցեների գազամատակարարումը
Տեղի է ունեցել «Դո՛ւ տեղյակ լինելու իրավունք ունես» խորագիրը կրող սթրիթ արտի բացումը
Գյումրիում մեկնարկեց Tech Week 2022-ը
19:45
Ռուս հրաձիգները տանկերից կրակում են ուկրաինական դիրքերի ուղղությամբ
19:30
Գերմանիայում կորոնավիրուսային համաճարակի ծանր ալիք է սպասվում. նախարար
19:15
Թեհրանը ձգտում է երկխոսության միջոցով Սիրիայի և Թուրքիայի միջև հարաբերությունների բարելավմանը. Աբդոլլահիան
19:00
Ռուսլան Գրինբերգը խոսել է Գորբաչովի առողջական վիճակի մասին
Ուղիղ 2 տարի առաջ էր, այս մասին խոսեցինք, այսօր արդեն այն իրականություն է. Ռոմանոս Պետրոսյան
18:30
Մեքսիկացի քաղաքապետն ամուսնացել է ալիգատորի հետ
Վարչապետի և արտախորհրդարանական ուժերի ղեկավարների մասնակցությամբ տեղի է ունեցել խորհրդակցական ժողովի հերթական նիստը
Ամենածանրը Ռուսաստանի հետ աշխատանքն է, պետք է գործել
Ափսոս, որ ուկրաինացիները պարզապես կերան բորշչը. Զախարովա
«Դավիթ Տոնոյանը լուրջ հարց է բարձրացնում պաշտպանության նախարարի դերի հետ կապված»

Այդպիսի նախադեպ մինչև հիմա չի եղել, որ երկրի ազգային փոխադրողի 50 տոկոսը լինի այլ երկրի օպերատորի մասնակցությամբ

«Առաջին լրատվական»-ի զրուցակիցն է ավիացիոն հարցերով փորձագետ Նավիկ Խաչատրյանը

-Պարոն Խաչատրյան, Հայաստանի ազգային ավիափոխադրող «Ֆլայ Արնա»-ն նախատեսում է կանոնավոր չվերթներ սկսել այս ամսվա վերջից։ Ի՞նչ ակնկալիքներ կան։

-Մեր երկիրն ինը տարի շարունակ ազգային փոխադրող չի ունեցել, մինչդեռ ազգային փոխադրողը երկրի սուվերենության համար շատ կարևոր բաղադրիչ է։ Իսկ երբ չունես ազգային փոխադրող, նշանակում է՝ քո գլխին անընդհատ մեկը տալիս է, այսինքն՝ դու որևէ երկրի գուբերնիա ես, քեզ ինչպես հրամայում են, այդպես էլ անում ես։ Փառք աստծո, որ նման նախաձեռնություն եղավ անցյալ տարի և ստեղծվեց «Ֆլայ Արնա»-ն։ Այն երկու մասից է բաղկացած՝ ԱՆԻՖ-ը, մյուսը՝ «Էյր Արաբիա»։ Վերջինս բավականին հաջողություններ գրանցած ընկերություն է և շարունակում է առաջ գնալ տարբեր երկրների մակարդակով։ Մեզ համար էլ էր սա բավականին հաջող ձեռքբերում, որ համաձայնվեցին երկու օդանավ բերել։ Երկու օդանավը քիչ չէ, յուրաքանչյուրը մոտ 25-30 միլիոն դոլար արժողությամբ գույք է։ Բայց վատն այն է, որ աշխարհում այդպիսի նախադեպ մինչև հիմա չի եղել, որ երկրի ազգային փոխադրողի 50 տոկոսը լինի այլ երկրի օպերատորի մասնակցությամբ։ Այսինքն՝ դու սրանով ցույց ես տալիս, որ չկաս այս ոլորտում։ Եվ սա շատ վատ է։

-Ինչպե՞ս է այն ղեկավարվելու։ Ընդհանրապես, ռիսկերն ինչպե՞ս են գնահատվելու։

-Ղեկավարվելու է «Էյր Արաբիա»-ի կողմից։ Եվ ինչ նրանք թելադրեն, մենք սուսուփուս անելու ենք։ Եվ այս առումով, ես շատ վատ եմ դիտարկում համագործակցությունը՝ չնայած, որ շատ եմ կարևորում այն, որ կա ազգային փոխադրող։ Եվ մի կարևոր հանգամանք էլ պետք է նշել, որ ազգային փոխադրող անունը, որը կպցրել են այդ ընկերության դրոշակի վրա, դրա իրավունքը չունեն, որովհետև ազգային փոխադրող ICAO doc.9626-ի 5.1 գլխում նշվում է, թե ով է ազգային փոխադրողը։ Ազգային փոխադրողը տվյալ երկրի միակ կամ հիմնական փոխադրողն է, որը ձևավորում է շուկան, իսկ այս ընկերությունն անգամ օդանավերը չի բերել գրանցի։ Այդ դեպքում, մենք ինչ իրավունքով ենք ասում, թե ինքն է մեր ազգային փոխադրողը։ Թող նախ այդ ընկերությունը ստեղծվի, սկսի շահագործվել, ուղևորներ փոխադրի, շուկա ձևավորի, դրանից հետո նոր կարող ենք շնորհել ազգային փոխադրողի բարձր պատիվը, իսկ մեզ մոտ «մյուս ականջը բռնում են գլխի հետևով»։ Ճիշտը սպասելն է և ոչ թե հայավարի առաջ ընկնելը և հայտարարելը, թե սա ազգային փոխադրողն է։

-Եվրոպա թռիչքներ կլինե՞ն այս օդանավերով՝ հաշվի առնելով այն հանգամանքը, որ 2020-ին Հայաստանը հայտնվեց ԵՄ ավիացիոն թարմացված «սև ցուցակում» իր բոլոր ավիափոխադրողներով։

-Իհարկե, չեն կարող թռնել Եվրոպա, քանի որ մենք «սև ցուցակում» ենք։ 2020-ին փետրվարի 3-7-ն ընկած ժամանակահատվածում իրականացված անվտանգության աուդիտի ժամանակ Հայաստանը չի անցել 15 կետով, և այս 15 կետերը պետք է լրացվեն, որ նոր հնարավոր լինի «սև ցուցակից» Հայաստանը հանելու։ Քանի չենք անցել, մենք իրավունք չունենք Հայաստանում գրանցված որևէ ընկերության օդանավ Եվրոպայի տարածքով անցնել։

-Ի՞նչն է խանգարում այդ արգելքի վերացմանը, ի՞նչ քայլեր պետք է իրականացվեն այս ուղղությամբ։

-Խանգարում է որակյալ կադրերի բացակայությունը։ Մենք Տաթևիկ Ռևազյանին զգուշացնում էինք դեռ 2019 թվականի նոյեմբերից։ Ինքս մի քանի անգամ իրեն գրել եմ, որ ուշադիր լինեն, որ չեն անցնելու հաջորդ տարվա աուդիտը։ Անցած տարվա դրությամբ Եվրոպական ավիացիոն միությունը պետք է գա հանդիպի մերոնց հետ 23 թվականին նոր աուդիտ նշանակելու համար և այն պետք է լինի 2022-ի նոյեմբերին։ Աուդիտորները սենյակում նստած չեն, որ հենց հրահանգ տան, թռնեն գան Հայաստան, նրանք աշխատում են, և մի հինգ-վեց ամիս ժամանակ է պետք պայմանավորվածություն ձեռք բերելու համար։

-Որքանո՞վ ռիսկերը հնարավոր կլինեն կառավարել։ Հնարավո՞ր է՝ դատարակ օդանավ գնա, ծանրաբեռնված վերադառնա, այս հաշվարկները որքանո՞վ են  ճիշտ իրականացվել։

Չեմ կարծում, որ հենց սկզբից ծանրաբեռնված կթռչի։ Իհարկե, ցանկալի է, ավիացիոն  ընկերությունն իր մենեջմենթից այդպիսի արդյունքն է սպասում, բայց տվյալ պարագայում այն էլ լոուքոստ կոնցեպցիայով առաջնորդող ընկերությունը քիչ հնարավորություն ունի հանգիստ հայտարարելու, որ խնդիր չենք ունենալու։

Այնուամենայնիվ, որպես նոր ստեղծված կառույց՝ ցանկանում եմ, որ հաջողեն շուկայում, բայց մի շարք հարցեր պատասխան են պահանջում։

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում