Wednesday, 08 05 2024
ՀԱՊԿ-ին Հայաստանի անդամակցության հետ կապված իրավիճակը չի քննարկվել
Վստահ եմ՝ քննարկելու ենք երկուստեք կարևոր հարցեր. կայացել է Փաշինյան-Պուտին առանձնազրույցը
Երևանը փորձում է լեզու գտնել Բաքվի բարեկամների հետ
Պուտինի համար ավելի կարևոր է այս հանդիպումը, Փաշինյանն ամեն ինչ ասել է
«Պետք չէ ուռճացնել Պուտինի և Փաշինյանի բանակցությունների բարդությունը»․ Պեսկով
Ուրուգվայի Սենատորների պալատը միաձայն կողմ է քվեարկել ապրիլի 24-ը Հայոց ցեղասպանության հիշատակի օր հռչակող օրինագծին
Էրդողանի գնահատմամբ՝ առանց Ռուսաստանի մասնակցության դժվար կլինի հաջողել Ուկրաինայի հարցով խաղաղ բանակցություններում
23:30
Բրյուսելը համաձայնել է ռուսական սառեցված ակտիվներից 3 մլրդ եվրոն ուղղել Ուկրաինային
«Ուրիշ հերոսի» սցենար է գործի դրվել
Թեհրանի հայկական միություններն ու մամուլը դատադպարտում են ՀՅԴ-ի հակապետական ակցիան
Այս պահին Ադրբեջանը Հայաստանում վարում է հիբրիդային պատերազմ
Ռևանշի նախօրեն. ինչ ազդակ է հղում Փաշինյանը
Ի՞նչ «սահմանազատում է իրականացվել» 2016 թվականին
Ռուսաստանը ԼՂ-ում ռազմավարական պարտություն է կրել. հաղթած Թուրքիան ուժ չունի լցնելու վակուումը
Մարտունի համայնքում հաստատված արցախցի 40 կին վերամասնագիտացել կամ նոր մասնագիտություն են ձեռք բերել
Մեհրաբյան online
Հիմա եկեղեցու ընկալումն ավելի պրիմիտիվ է, քան 19-րդ դարում. խաչ է առաջարկվում՝ լուծումների փոխարեն
«Խաղաղության խաչմերուկի» նպատակը լոգիստիկ պայմանների ստեղծումն է՝ ինքնիշխանության հարգման հիմքով
«Տավուշ փրկողներին» վտարեցին Տավուշից
Նիկոլ Փաշինյանը նախագահում է ԵԱՏՄ 10-րդ հոբելյանական գագաթնաժողովը
«Զանգեզուրի միջանցք» չի լինի, ինչպես և՝ պատերազմ
Փաշինյան-Պուտին հանդիպումը. ՌԴ-Թուրքիա կովկասյան խաղը չի փոխի
Էրդողանի «մայրամուտը». նա Թուրքիան կտանի էքզիստենցիալ փորձությա՞ն
XXI դարում օդի ջերմաստիճանն աշխարհում կբարձրանա առնվազն 2.5 աստիճանով
ՀՀ կառավարությունը 205 միլիոն 882,8 հազար դրամ է հատկացրել Գեղարքունիքի մարզում իրականացված մի շարք սուբվենցիոն ծրագրերի ֆինանսավորման համար
Գեղարքունիքի մարզպետը խորհրդակցություն է անցկացրել Մարտունու համայնքապետարանում
ՀՀ և Լեհաստանի ԱԳՆ-ների քաղաքական խորհրդակցություններում քննարկվել են տարածաշրջանային և միջազգային օրակարգի հարցեր
Անցկացվել է «Աստղագիտության կապն այլ գիտությունների, մշակույթի և հասարակության հետ» գիտաժողով
Լրատվական-վերլուծական երեկոյան թողարկում
19:50
Պակիստանի նախկին վարչապետի կնոջը կալանավորել են

Աղվերանում քննարկվում են Բոլոնիայի գործընթացի կարևոր սկզբունքները

Աղվերանում այսօր մեկնարկեց «Հրապարակայնությունը և հաշվետվողականությունը՝ Բոլոնիայի գործընթացի կարևոր սկզբունքներ» թեմայով եռօրյա սեմինար-քննարկումը հանրապետության զանգվածային լրատվամիջոցների ներկայացուցիչների համար:

Իր ողջույնի խոսքում ՀՀ ԿԳ նախարար Արմեն Աշոտյանը ասաց, որ ԿԳ ոլորտում բոլոր փոփոխությունները անհրաժեշտ է հասարակական քննարկման արժանացնել, որը պետք է ապահովեն զանգվածային լրատվամիջոցները՝ վերլուծության, նոր գաղափարների, մոտեցումների ճիշտ փոխանցման միջոցով: Ա. Աշոտյանը նաև նշեց, որ լրագրողների պատճառով իրենց իրականացրած քայլերը ոչ միշտ են ճիշտ ընկալվում հասարակության կողմից: Նախարարը հավելեց, որ ԿԳ նախարարությունը չի դադարելու աշխատել հասարակության հետ թափանցիկ և հաշվետվողական սկզբունքներով:

Ա. Աշոտյանը անդրադարձավ նաև երեկ հրապարակված ՄԱԿ-ի զարգացման ծրագրին, ըստ որի՝ 2011-ին աշխարհում մենք զբաղեցնում ենք 86-րդ տեղը, իսկ կոնկրետ կրթության ինդեքսը 2011-ին աշխարհում 56-րդն է` շրջանցելով մի շարք եվրոպական երկրների ինդեքսին: Նրա խոսքերով` այս ցուցանիշներով տարածաշրջանում մի փոքր զիջում ենք Վրաստանին, բայց զգալի առաջաընթաց ունենք Ադրբեջանի, Թուրքիայի և Իրանի համեմատ. «Սա նշանակում է, որ մեր զարգացման վեկտորը ճիշտ է»,- ասաց նախարարը:

ԿԳՆ զարգացման ծրագրերի և մոնտիտորինգի վարչության պետ Ռոբերտ Ստեփանյանը ներկայացրեց ՀՀ կրթության զարգացման 2011-2015 թթ. պետական ծրագիրը: Ծրագրի նպատակներն են առաջին հերթին բոլոր մակարդակներում բարձրացնել կրթության մատչելիությունը և երեխաների համախառն ընդգրկվածությունը նախադպրոցական՝ 90 տոկոսի, տարրական և միջին դպրոցներում՝ 99 տոկոսի, ավագ դպրոցում 95 տոկոսի հասցնել: Ինչպես նաև տասը տոկոսով մեծացնել ընդգրկվածությունը մասնագիտական կրթական ծրագրում:

Հաջորդ նպատակը կրթության որակի բարելավումն է` այն միջազգային ընդունված չափանիշներին համապատասխանեցնելը` ապահովելով հասարակության և գործարար միջավայրի բավարավածությունը մատուցվող կրթական ծառայություններից, այդ թվում` ատեստավորել հանրակրթական դպրոցների ուսուցիչների 95 տոկոսին, TIMSS միջազգային գնահատումներով ապահովել 8 տոկոս առաջընթաց 2011 թվականի նկատմամբ, ապահովել 20 տոկոս դասախոսների և ուսանողների շարժունություն, բարելավել հանրակրթական դպրոցների ուսումնանյութական բազան, բոլոր դպրոցներն ապահովել ինտերնետ կապով և այլն:

Երրորդ նպատակն է ապահովել պետական բյուջեից կրթությանը հատկացվող միջոցների շարունակական աճ և դրանց արդյունավետ օգտագործման մեխանիզմներ, պետական բյուջեից կրթությանը տրվող միջոցների մակարդակը հասցնել մինչև ՀՆԱ-ի 4 տոկոս:

Ռ. Ստեփանյանի խոսքերով` դրսից ավելի շատ են գնահատվում մեր կրթական ձեռքբերումները, քան մենք ինքներս ենք դրանք գնահատում:

«Որպես ռազմավարական ծրագիր` մեր նպատակն էր փորձել մի փոքր կտրվել այսօվա խնդիրներից, որոնք շատ են, և նայել խնդիրներին ապագայի տեսանկյունից, ցանկալի կրթական համակարգ ձևավորելու տեսանկյունից»,- ասաց Ռ. Ստեփանյանը:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում