Sunday, 28 04 2024
Բաքվի «երկկողմ» հնարքը
Հայոց ցեղասպանության լիարժեք ճանաչման համար միջազգային պայքարը կշարունակվի մինչև դրա վերջնական հատուցումը․ Պրոկոպիոս Պավլոպուլոս
Սյունիքի մարզում իրանական ավտոբուսի վթարի զոհերի թիվն ավելանում է. նոր մանրամասներ ՆԳՆ-ից
Արարատ Միրզոյանը պաշտոնական այցով կմեկնի Կատար
23:15
Մեծ Բրիտանիան կշարունակի մինչև 2030 թվականը ռազմական օգնություն ցուցաբերել Ուկրաինային
Վրաստանը եվրոպական ճանապարհից շեղվելու նպատակ չունի. Իրակլի Ղարիբաշվիլի
Մենք կանգնած ենք «հայրենիք» և «պետություն» հասկացությունների նույնականացման անհրաժեշտության առաջ
Քաղաքացու օրվա առթիվ վարչապետը հանդես է եկել բանախոսությամբ
Նիկոլ Փաշինյանն այցելել է Բերդկունք ամրոց
Վարչապետը Գավառում ծանոթացել է կրթամշակութային հաստատությունների սաների աշխատանքներին
Իսկ եթե Ռուսաստանն է Հարավային Կովկասում «միջազգային իմպերիալիզմի դեմ երկրորդ ճակատ ստեղծու՞մ»
Այս ամենը ունի զուգահեռներ Կարսը հանձնող բոլշեվիկյան տականքի հետ
Եկեղեցին իրավունք չունի սահմանազատման պրոցեսին միջամտել․ քաղաքացիական պատերազմ են հրահրում
Գլենդելում էլ են հայեր ապրում, իմ հայրենի՞քն է. Նիկոլ Փաշինյան
3 զոհ, 6 տուժած․ Սյունիքում ավտոբուսը գլորվել է ձորը
Սահմանազատումը բախվում է անվտանգային խնդիրների. անկայունություն կարող է բերել, ոչ թե՝ խաղաղություն
Էրդողանը «ոտքը կախ է գցում». մաքոքի արագացող պտույտները
Գավառի կենտրոնական հրապարակում ծանոթացել է կրթամշակութային հաստատությունների սաների ձեռքի աշխատանքներին
20:30
Կուբայում մահացած կանադացու մարմինը սխալմամբ ուղարկել են Ռուսաստան
Քաղաքացու օրվա կապակցությամբ ՀՀ մարզերում և Երևանում անցկացվել են մի շարք միջոցառումներ
Արարատ Միրզոյանը պաշտոնական այցով կմեկնի Կատար
19:45
Մեծ Բրիտանիան կշարունակի մինչև 2030 թվականը ռազմական օգնություն ցուցաբերել Ուկրաինային
14,000 ծառ՝ Հայաստանի երեք մարզում իրականացված համապետական ծառատունկի ընթացքում
Վրաստանը եվրոպական ճանապարհից շեղվելու նպատակ չունի. Իրակլի Ղարիբաշվիլի
ՀՀ ԱԳՆ-ը շնորհավորել է Հարավաֆրիկյան Հանրապետությանն՝ Ազատության օրվա կապակցությամբ
Ուկրաինայի հետ բանակցությունների համար նախադրյալներ չկան. Պեսկով
ՀՀ նախագահը շնորհավորական ուղերձ է հղել Նիդեռլանդների թագավորին
Շուշիում ադրբեջանցի սակրավոր է վիրվորվել
Այլընտրանքը հավերժ պատերազմն է. ուռա-հայրենասիրությունից գիտակցաբար ենք հրաժարվել
Վահանավանքի խաչմերուկի մոտակայքում տեղի է ունեցել ավտովթար. կան տուժածներ

Պատերազմական վիճակում դրոշակակիր ավիափոխադրող ունենալն անհրաժեշտություն է

Ռազմական դրության պայմաններում Հայաստանը պետք է չեղարկի 2013-ին ընդունված բաց երկնքի քաղաքականությունը, որը պատուհաս է դարձել Հայաստանի համար։ Անհրաժեշտություն է ունենալ սեփական կամ դրոշակակիր ավիափոխադրող, վերականգնել երկու հայկական ուղևորափոխադրող ընկերությունների՝ «Տարոն Ավիա» և «Ատլանտիս Յուրոփիան Էյրվեյզ» լիցենզիաները ու փակել Հայաստանի օդային սահմանը։ Այս մասին «Առաջին լրատվական»-ի հետ զրույցում ասաց ավիացիոն փորձագետ Նավիկ Խաչատրյանը։

Ի դեպ՝ նշենք, որ ՀՀ գործող և նախորդ պատերազմի վետերան օդաչուներն և ավիացիոն մասնագետները դիմել են կառավարությանը անկանխատեսելի տևողությամբ պատերազմի ընթացքում Հայաստանի Հանրապետության կապն արտաքին աշխարհի հետ հաստատուն պահելու, ամեն կողմից շրջափակված Հայաստանի օդային շրջափակումից ևս խուսափելու, ՀՀ վերադառնալու ցանկություն ունեցող մեր հայրենակիցների վերադարձն ապահովելու, մեր երկրի անվտանգությունն ու ինքնիշխանությունն ապահովելու համար, անհապաղ իրագործել հետևյալ գործողությունները․

1․ Վերականգնել վերջին մեկ տարվա ընթացքում տարբեր պատճառներով փակված հայկական ավիաընկերությունների՝ Օդանավ շահագործողի վկայականները և ՀՀ պետական գրանցումից դուրս բերված օդանավերի վերագրանցումը․ թվով 7 օդանավ՝ 4 Բոինգ-737։ Վերականգնել 3 А-320 օդանավերի շահագործման իրավունքը։ «Տարոն Ավիա» ընկերության սեփականատեր Գառնիկ Պապիկյանը միացել է դիմումին և պատրաստ է Հայաստանի Հանրապետությանն անշահախնդիր տրամադրել իր ընկերությանը պատկանող բոլոր 4 Բոինգ-737 օդանավերն իրենց անձնակազմերով, որոնցից մեկն այս պահին գտնվում է Գյումրիում։

Ոլորտի մասնագետ Նավիկ Խաչատրյանը նախքան բացատրելը, թե ինչ ասել է փակել օդային սահմանը, խոսեց ռազմական դրության, պատերազմական իրավիճակում ազգային կամ դրոշակակիր ավիափոխադրող ունենալու անհրաժեշտության մասին։ «Արցախյան պատերազմի օրերին՝ 90-ականներին, Փարիզից օդանավեր էին թռչում, կարևորագույն իրեր էին բերվում, որոշ աղբյուրների համաձայն՝ անգամ զենք էր գալիս։ Դրսի աշխարհի հետ կապը շատ կարևոր է։ Ասենք, օրինակ, մենք ուզում ենք ռազմական խորհրդականներ գան մեր երկիր։ Մենք էլ կուզեինք, օրինակ, ֆրանսիացի մասնագետներ գան, Կիպրոսից գան Հայաստան։ Ռուսների մասին խոսք չկա, իրենք «Աէրոֆլոտ» ունեն, այդ հարցը կազմակերպում են։ Բայց նման իրավիճակներում շատ կարևոր է ազգային փոխադրող ունենալը։ Գիտեք ինչ, պետության իրական սուվերենությունը դրոշակակիր ավիափոխադրող ունենալն է։ Եթե դու չունես փոխադրող, դրսի խոշոր խաղացողների մոտ ընկալվում ես ինչ-որ մեկի «գուբերնիան»։ Ո՞վ է շատ թռնում քո երկիր, Ռուսաստա՞նը, այո՛։ Վերջ, որոշված է։ Դա նաև խանգարում է մեծ ներդրողների Հայաստան գալուն։ Մարդիկ ասում են՝ ինչ սուվերեն պետություն, եթե չունի ազգային փոխադրող, իմաստ չունի այնտեղ ներդրում անել»,- ասաց Նավիկ Խաչատրյանը։

Գալով բաց երկնքի քաղաքականության վերանայման անհրաժեշտությանը, ոլորտի մասնագետն, օրինակ բերելով ուկրաինական ավիաընկերության կողմից այս պատերազմական իրավիճակում չեղարկած չվերթներին, ասաց՝ դա խոսում է այն մասին, որ Ադրբեջանին անթաքույց սատարող Ուկրաինան երբ ուզում՝ չեղարկում է չվերթները, երբ ուզում՝ վերականգնում, քանի որ Հայաստանում բաց երկինք է, ով երբ ուզի՝ կարող է թռիչք կատարել։

«Իրենք ասում են՝ մեկ է, դուք բաց երկինք ունեք, հիմա մենք չենք ուզում ձեր երկիրն օգտվի այս գծից, չվերթներ չենք անում, հետո կվերականգնենք։ Դե, բարով եք եկել։ Մենք էլ վաղը չենք թողնելու։ Եթե հետագայում ուկրաինական ավիաընկերությունը դիմի մեզ, մենք պետք է այնպես անենք, որ իրենց համար ոչ շահեկան լինի Հայաստան թռիչք կատարելը։ Մենք չենք ուզում՝ ինչքան շուն-գել կա, մեր երկիր թռնի այս ռազմական դրության պայմաններում։ Մենք փոքր պետություն ենք, հազիվ կարողանանք այս պատերազմի տակից դուրս գալ։ Մենք չենք ասում՝ փակվում ենք որպես երկիր, այլ հակառակը, ասում ենք՝ մինչև 2013 թվականի պայմանները պետք է ստեղծել։ Այսինքն՝ այն օդային հաղորդակցությունը, որը գործել է մինչև բաց երկնքի քաղաքականության սահմանումը։ Այդ ժամանակ պետք է գործի երկու երկրների միջև համապատասխան պայմանագիր, ու մենք ուսումնասիրելով կհասկանանք՝ տվյալ ավիաընկերությունն արժանի՞ է Հայաստան թռնելու, թե՞ ոչ։ Թե դա այն երկիրն է, որը պատերազմի ժամանակ չեղարկեց չվերթները ու նսեմացրեց մեր շահառուներին։ Խնդիրը սա է։

Մենք պետք է մեր ատամները ցույց տանք Ուկրաինայի նման պետությանը, որ իրենք չեն որոշում միայն։ Մենք ենք որոշում՝ ով գա մեր երկիր։ Սա նորմալ պրոցեդուրա է։ Սա նաև պետք է խթան լինի տեղական արտադրողին ստեղծելու ու զարգացնելու համար»,- մանրամասնեց ոլորտի մասնագետը։

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում