Sunday, 28 04 2024
Սահմանազատումը չոր գիծ քաշել չի, լուրջ քննարկում չկա. սխալ որոշումների առջև կկանգնենք
Շատ բարդ պրոցես է սպասվում․ ՄՔԴ-ն ծանրաբեռնված է աշխատում
Բաքվի «երկկողմ» հնարքը
Հայոց ցեղասպանության լիարժեք ճանաչման համար միջազգային պայքարը կշարունակվի մինչև դրա վերջնական հատուցումը․ Պրոկոպիոս Պավլոպուլոս
Սյունիքի մարզում իրանական ավտոբուսի վթարի զոհերի թիվն ավելանում է. նոր մանրամասներ ՆԳՆ-ից
Արարատ Միրզոյանը պաշտոնական այցով կմեկնի Կատար
23:15
Մեծ Բրիտանիան կշարունակի մինչև 2030 թվականը ռազմական օգնություն ցուցաբերել Ուկրաինային
Վրաստանը եվրոպական ճանապարհից շեղվելու նպատակ չունի. Իրակլի Ղարիբաշվիլի
Մենք կանգնած ենք «հայրենիք» և «պետություն» հասկացությունների նույնականացման անհրաժեշտության առաջ
Քաղաքացու օրվա առթիվ վարչապետը հանդես է եկել բանախոսությամբ
Նիկոլ Փաշինյանն այցելել է Բերդկունք ամրոց
Վարչապետը Գավառում ծանոթացել է կրթամշակութային հաստատությունների սաների աշխատանքներին
Իսկ եթե Ռուսաստանն է Հարավային Կովկասում «միջազգային իմպերիալիզմի դեմ երկրորդ ճակատ ստեղծու՞մ»
Այս ամենը ունի զուգահեռներ Կարսը հանձնող բոլշեվիկյան տականքի հետ
Եկեղեցին իրավունք չունի սահմանազատման պրոցեսին միջամտել․ քաղաքացիական պատերազմ են հրահրում
Գլենդելում էլ են հայեր ապրում, իմ հայրենի՞քն է. Նիկոլ Փաշինյան
3 զոհ, 6 տուժած․ Սյունիքում ավտոբուսը գլորվել է ձորը
Սահմանազատումը բախվում է անվտանգային խնդիրների. անկայունություն կարող է բերել, ոչ թե՝ խաղաղություն
Էրդողանը «ոտքը կախ է գցում». մաքոքի արագացող պտույտները
Գավառի կենտրոնական հրապարակում ծանոթացել է կրթամշակութային հաստատությունների սաների ձեռքի աշխատանքներին
20:30
Կուբայում մահացած կանադացու մարմինը սխալմամբ ուղարկել են Ռուսաստան
Քաղաքացու օրվա կապակցությամբ ՀՀ մարզերում և Երևանում անցկացվել են մի շարք միջոցառումներ
Արարատ Միրզոյանը պաշտոնական այցով կմեկնի Կատար
19:45
Մեծ Բրիտանիան կշարունակի մինչև 2030 թվականը ռազմական օգնություն ցուցաբերել Ուկրաինային
14,000 ծառ՝ Հայաստանի երեք մարզում իրականացված համապետական ծառատունկի ընթացքում
Վրաստանը եվրոպական ճանապարհից շեղվելու նպատակ չունի. Իրակլի Ղարիբաշվիլի
ՀՀ ԱԳՆ-ը շնորհավորել է Հարավաֆրիկյան Հանրապետությանն՝ Ազատության օրվա կապակցությամբ
Ուկրաինայի հետ բանակցությունների համար նախադրյալներ չկան. Պեսկով
ՀՀ նախագահը շնորհավորական ուղերձ է հղել Նիդեռլանդների թագավորին
Շուշիում ադրբեջանցի սակրավոր է վիրվորվել

«Լարսն այլընտրանք չունի․ ամեն ինչ կախված է Ռուսաստանի և Վրաստանի բարի կամքի դրսևորումից»

Հայաստանի միջազգային փոխադրողների ասոցիացիայի նախագահ Հերբերտ Համբարձումյանը համոզված է, որ Լարսի ճանապարհին այլընտրանք չկա: Նրա խոսքերով՝ Հայաստանի ավտոտրանսպորտային բեռնափոխադրումների առյուծի մասը բաժին է ընկնում ԵԱՏՄ երկրներին և առավելապես Ռուսաստանին, և Երևանից Մոսկվա տանող ամենակարճ ճանապարհը հենց Լարսն է, մնացած բոլոր ճանապարհներն ավելի երկար են։

«Ես Լարսի այլընտրանքային ճանապարհների վերաբերյալ շուրջ 6 տարբերակ եմ լսել, որ առաջարկում են տարբեր պաշտոնյաներ՝ երկաթուղային, ավիացիոն, լաստանավային, լսել եմ նաև, որ իբրև ճանապարհները սարքելուց հետո կարելի է նաև Դաղստանի կողքով գնալ Ռուսաստան, ինչպես նաև այդ ուղղությամբ տանող թունել կառուցել և այլն և այլն։ Եթե մասնավորապես դիտարկենք թունելը, ապա ես դրա հետ կապված խիստ կասկածներ ունեմ․ ո՞վ է այդ թունելը կառուցելու, նման թունել կառուցելու համար մոտ երկու կամ երեք միլիարդ դոլար գումար է անհրաժեշտ, իսկ ո՞վ է մեզ այդ փողը տալու, ես այդպիսի ներդրողներ այսօր չեմ տեսնում, հաջորդը՝ ասում են լաստանավային փոխադրում․ դա շատ լավ է, ես դրական եմ գնահատում և շատ ցանկալի կլինի, որ Հայաստանն ունենա իր սեփական լաստանավը, բայց դրա հետ կապված մի օրինակ ներկայացնեմ․ 2017թ-ի փետրվարին շատ ուժեղ ձյան պատճառով մենք 10 օր կանգնեցինք Լարսում և կային նաև լաստանավով գնացող մեքենաներ, որոնք ևս մեզ հետ ուղիղ 10 օր կանգնած են մնացել՝ եղանակային պայմանների պատճառով․ բա այս դեպքում ի՞նչ տարբերություն՝ ձյան վրա էր կանգնած, թե ջրի մեջ , արդյունքում բեռը տեղ չէր հասնում, այսինքն՝ լաստանավն էլ 100 տոկոսանոց այլընտրանքային լուծում չէ։

Մեզ համար միակ հարմար, ամենացանկալի , ամենակարճ և օգտակար տարբերակը կլինի Հարավային Օսեթիայով ճանապարհը, բայց, եթե, իհարկե, այն բացվի․ դա մեզ համար ուղղակի հրաշք կլինի, հիանալի հնարավորություն կլինի, որ մենք կարողանանք Լարսի ֆորս-մաժորների ժամանակ օգտվել հենց այդ ճանապարհից, բայց այստեղ էլ բոլորս շատ լավ գիտենք, որ կա քաղաքական մեծ խնդիր»,- «Առաջին լրատվական»-ի հետ զրույցում ընդգծեց Հերբերտ Համբարձումյանը։

Այս համատեքստում, սակայն, վերջինս նկատեց, որ, եթե Ռուսաստանն ու Վրաստանը կարողանան լուծել քաղաքական այդ խնդիրը և բարի կամք դրսևորեն, ապա դա Հայաստանի բեռնափոխադրողների համար կլինի հիանալի հնարավորություն, հիանալի օգնություն։

«Իմ տեղեկություններով Վրաստանը համաձայն է դրան միայն այն դեպքում, այն պայմանով, եթե Օսեթիայի կնիք չլինի դրված ոչ մի բեռնատարի և ոչ մի փաստաթղթի տակ»,-նշեց Համբարձումյանը։

Մանրամասները՝ տեսանյութում։

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում