Coca-Cola-ի շիշը հայտնի է ողջ աշխարհում, և 1894 թվականին առաջին անգամ խանութներում հայտնվելուց ի վեր այն մեծ փոփոխությունների չի ենթարկվել:
Այնուամենայնիվ, ընկերությունը հայտարարել է, որ ծրագրում է շատ երկրներում զովացուցիչ ըմպելիքը վաճառել պլաստիկ տոպրակներում:
Տոպրակները, որոնց գաղափարը առաջին անգամ ծագել է Էլ Սալվադորում, և որոնք այնուհետև տարածվել են ողջ Հարավային Ամերիկայում, ավելի էժան են և անվնաս` շրջակա միջավայրի համար: Դրանք նաև այլընտրանք են շշերի արտադրությանը:
Ընկերությունը տեղեկացնում է, որ պլաստիկ տոպրակները ունեն նույն տեսքը, ինչր շիշը, բայց չեն գոհացնի այն մարդկանց, ովքեր կարծում են, թե ըմպելիքը պետք է խմել սառը ապակե շշից:
Տարիներ շարունակ Հարավային Ամերիկայի երկրներում մարդիկ իրենց Coca-Cola-ն լցրել են տոպրակների մեջ` շշի համար հավելյալ գումար չվճարելու համար: Ընկերությունը հաշվի առնլով դա` որոշել է ստեղծել շշի տեսքով պլաստիկ տոպրակ: