Monday, 06 05 2024
Ստեփանծմինդա-Լարս ավտոճանապարհը բաց է բոլոր տեսակի տրանսպորտային միջոցների համար
ՀՀ տարածքում կան փակ ավտոճանապարհներ
10:15
Նախարարի խոսքերը՝ Իսպանիայի և Արգենտինայի միջև դիվանագիտական սկանդալի առիթ
Ուղիղ. Ազգային ժողովի հերթական նիստը
Մեծ վթար Սեբաստիայի փողոցում․ բախվելուց հետո մեքենաներից մեկը հրդեհվել է
Փաշինյանին խնդրել եմ՝ ա-երով մի խոսիր, ազգանունդ փոխիր. ամեն մեծ բան փոքր քայլից է սկսվում
Քամուց վնասվել են շինությունների տանիքների ծածկեր, կոտրվել են ծառեր
Փողոցը լուծում չէ, միայն թուլացնելու է պետության դիրքերը. հանրությունը սա հասկանում է
Սպասվում է անձրև և ամպրոպ
Սա պարզ գործարք է` այդ գյուղերը տալ «Ալմա Աթայի» դիմաց
Հրդեհ Հրազդանի կիրճի չբնակեցված փայտե տնակում
08:30
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն
Փլուզում՝ Երևանի Պարոնյան փողոցում
«Ժողովրդի սխալի» քաղաքական հնարքը
Ժիրայր Ոսկանյանը բռնության է ենթարկվել
00:00
Թել Ավիվում ցույց է տեղի ունեցել՝ պահանջելով ազատ արձակել ՀԱՄԱՍ-ի կողմից վերցված պատանդներին
«Այս լարվածությունը կարող է լայնածավալ պատերազմի նախազգուշացում լինել»․ Ֆիդան
«Այսօրվա մայիսը հրաշք է»․ Սուրենյան
Խոշոր ավտովթար-հրդեհ՝ Երևանում
10-ամյա մոլորված երեխայի որոնողական աշխատանքներին մասնակցել են 21 հրշեջ-փրկարար
Իրականացվել են ջրահեռացման աշխատանքներ
Իվանիշվիլին հիմար չէ. եթե բռնություններ սկսվեն՝ առաջին «զոհը» իշխանությունը կլինի
Եկեղեցին բոլորս ենք. հայտնվել է ինքնակոչ մեկը, որը մեզ չի ներկայացնում
Արյունլվա լինելո՞վ տանք այդ գյուղերը. ինչո՞ւ քայլարշավով չեն գնում Արցախ՝ պաշտպանելու սրբավայրերը
Ո՞ր դեպքում է անձը անգործունակ ճանաչվում
Նշված դեպքերում վարձակալության պայմանագիրը, վարձակալի պահանջով կարող է վաղաժամկետ լուծվել
Քաղաքացին և կենդանին դուրս են բերվել մացառուտից․ ՆԳՆ ՓԾ
«Երևան» պատանեկան սիմֆոնիկ նվագախումբը Ավգուստին Հադելիխի հետ համատեղ համերգ կտա
Եղվարդ-Երևան ավտոճանապարհին ավտոմեքենան բախվել է բետոնե էլեկտրասյանը, վնասել այն և գլխիվայր շրջվել
«Լադանիվա»-ն մասնակցել է «Եվրատեսիլ 2024»-ի բացման պաշտոնական արարողությանը

Շվեդ օդաչուների կեսից ավելին խոստովանել են, որ քնում են թռիչքների ժամանակ

Շվեդիայի օդաչուների ասոցիացիայի անդամների կեսից ավելի խոստովանել է, որ թռիչքների ժամանակ չեն կարողանում հաղթահարել քունը, 70%-ը նշել է, որ ուժեղ հոգնածության պատճառով առնվազն մեկ անգամ սխալ են գործել ինքնաթիռի կառավարման ժամանակ: Այս մասին հաորդում է տեղի The Local թերթը` վկայակոչելով անկախ հետազոտության արդյունքները:

Պարբերականը գրում է, որ հարցումն անցկացվել է տարբեր ավիաընկերութւյուններում աշխատող 625 օդաչուների շրջանում: Հարցման մասնակիցների 80%-ը հայտարարել է, որ աշխատանքի գործող պայմանները և մեծ ծանրաբեռնվածությունը «լուրջ վտանգ են ներկայացնում թռիչքների անվտանգությանը»: Այս պահին օդաչուների աշխատանքային օրը տևում է 13-15 ժամ:

«Հարցման արդյունքները գործողությունների դիմելու ազդանշան են. դա մեզ շատ է անհանգստացնում»,- հատարարել է օդաչուների ասոցիացիայի ներկայացուցիչը: Նա հայտնել է, որ, չնայած դրան, իշխանությունները ցանկանում են օդաչուների աշխատանքայի օրը դարձնել մինչև 16 ժամ:

Փորձագետները նշում են, որ օդաչուների խիստ հոգնածության խնդիրը չի սահմանափակվում միայն Շվեդիայով, այն շատ ավելի գլոբալ է: Ավելի վաղ մեկ այլ հարցման ժամանակ բրիտանացի օդաչուները հայտնել էին, որ իրենք տառապում են խրոնիկ հոգնածությամբ: Նրանք խոստովանել էին, որ անգամ քնում են թռիչքի ժամանակ:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում