Wednesday, 08 05 2024
19:00
ԵՄ դեսպանները հավանություն են տվել ուկրաինական բարեփոխումների ծրագրին՝ ԵՄ-ից 50 մլրդ եվրոյի օգնության դիմաց
18:50
Սի Ծինփինը և Վուչիչը միմյանց աջակցություն են հայտնել Կոսովոյի և Թայվանի հարցում
18:40
Հնդկաստանը կարող է դադարեցնել զինամթերքի ներկրումը
Ստեփանծմինդա-Լարս ավտոճանապարհը բաց է բոլոր տեսակի տրանսպորտային միջոցների համար
«Հայաստանը չի մասնակցի ՀԱՊԿ-ի ֆինանսավորմանը». ԱԳՆ խոսնակ
18:30
Աֆղանստանում պայթյուն է որոտացել․ կան զոհեր
18:20
ԱՄՆ զինվորին Ռուսաստանում սպառնում է մինչև հինգ տարվա ազատազրկում
Ադրբեջանի վարչապետը պաշտոնական այցով մեկնել է Թուրքիա
Ստյոպա Սաֆարյանը ներկայացնում է Ոսկեպարի մուտքից մինչև եկեղեցի՝ սահմանի գծապատկերը
Կիլիկյան Հայաստան. բանակի կազմը
Էլեկտրաէներգիայի արտադրության ծավալները նվազել են
18:10
ԱՄՆ-ն դադարեցրել է Իսրայելին ռումբերի մատակարարումը
Բաքուն ի՞նչ է ասել Իսրայելին «բարեկամաբար»
17:56
Բրազիլիայում հեղեղումների զոհերի թիվը հասել է 90-ի
Ադրբեջանի և Բուլղարիայի միջև մի շարք փաստաթղթեր են ստորագրվել
17:50
Պակիստանի դատարանը Իմրան Խանի կնոջը տնային կալանքից տեղափոխել է բանտ՝ նրա խնդրանքով
17:47
Ռումինիան և Մոլդովան համատեղ զորավարժություններ կանցկացնեն
Տարոնիկ գյուղում «GAZ» մակնիշի մեքենա է այրվել
17:40
Լիտվան դիտարկում է վարժական նպատակով Ուկրաինա զորքեր ուղարկելու հարցը. Financial Times
Ուղիղ․ Նիկոլ Փաշինյանը վարում է ԵԱՏՄ Բարձրագույն խորհրդի նիստը
ԻՊԲ-ն անդրադարձել է ԱՄՆ-ի կողմից ռումբերի մատակարարման կասեցմանը
Նախագահ Վահագն Խաչատուրյանն այցելել է Կուպերտինոյի Սուրբ Անդրեաս հայկական եկեղեցի
Քննարկվել են պարենային անվտանգության փոխադարձ հետաքրքրության հարցեր
Պուտինն ԱՊՀ երկրների ղեկավարներին շնորհավորել է Հաղթանակի օրվա կապակցությամբ
17:10
Պակիստանը և Իրանը կավարտեն գազատարի կառուցումը՝ չնայած ԱՄՆ-ի նախազգուշացումներին
17:03
Ուկրաինացի օլիգարխը մեղադրվում է սպանության մեջ
152 դրվագ համակարգչային հափշտակություն․ վնասը ավելի քան 102 մլն դրամ է
17:00
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն
Էապես աճել է ներքին առևտրի շրջանառությունը
Ժաննա Անդրեասյանն աշխատանքային այցով մեկնել է Մադրիդ

Միջնաժամկետ կտրվածքով վառելիքի գները կնվազեն, իսկ երկարաժամկետ կտրվածքով՝ բարձրանալու են

Մեկ օրում Հայաստանում վռելիքի գները նվազել էր 30 դրամով: Մասնավորապես, պրեմիում տեսակի բենզինի գինը 500-ից դարձել է 470 դրամ, իսկ ռգուլյար տեսակինը՝ 480 դրամից 450 դրամ, իսկ դիզվառելիքի գինը 600-ից նվազել է 570 դրամի:

Այս առնչությամբ tvyal.com կազմակերպության ղեկավար, ՀՊՏՀ դոցենտ տնտեսագետ Աղասի Թավադյանը «Առաջին լրատվական»-ի հետ զրույցում նախ նշեց, որ վերջին մեկ տարում մասնավորապես դիզվառելիքի գները մեծ աճ են գրանցել, որն անմիջականորեն կապված է նավթի համաշխարհային գների բարձրացման հետ. «Սակայն մենք հիմա տեսնում ենք անկում, քանի որ տարվա սկզբից դոլարի փոխարժեքը 480 դրամից հասել է 400 դրամի:

Իսկ քանի որ վառելիքի գինը որոշվում է դոլարով, այսինքն դրամային արտահայտությամբ ավելի էժան է վառելիքը ներկրվում: Այստեղ կարող է հարց առաջանալ, թե ինչու է հիմա նոր էժանանում վառելիքի գինը: Որովհետև ներկրողները գնելով դիզվառելիքի արտասահմանյան շուկայից, գինը չեն իջեցնում՝ ակնկալելով, որ նորից փոխարժեքը կարող է բարձրանալ և ներկա ստացված գումարներով ապագայում թանկ դիզվառելիք կարող է գնել: Այս պահին դիզվառելիքի գները կայունացել են համաշխարհային շուկայում և քանի որ դոլարի գինը իջել է 400-ից, դիզվառելիքի գինը նույնպես անկում է ապրում»,-ասաց նա:

Աղասի Թավադյանը նաև հավելեց, որ պետք է հասկանալ, որ սա երկարաժամկետ չի կարող լինել, սա միջնաժամկետ միտում է. «Երկարաժամկետում սպասվում է ընդհանուր հանո վառելիքի քանակության անկում, քանի որ դրանց պաշարները սպառվում են ու կամաց-կամաց անցում է կատարվում էլեկտրական ավտոմեքենաների»:

Նա կանխատեսեց, որ երկարաժամկետ կտրվածքով վառելիքի գները բարձրանալու են. «Վառելիքի գների նվազման դրականն այն է, որ գնաճային միտումները կարող են նվազել, որովհետև ցանկացած արտադրության մեջ վառելիքը զգալի տեսակարար կշիռ է կազմում: Նաև ապրանքների տեղափոխման համար օգտագործվում է հիմնականում դիզվառելիք: Սա առաջին հերթին նվազեցնելու է տեղափոխման ծախսերը և հնարավորություն է ստեղծելու միջնաժամկետ կտրվածքով գների նվազման և գնաճի զսպման»,-ասաց նա:

Անդրադառնալով դժգոհությանը, որ Հայաստանում թե դիզվառելիքի, թե բենզինի որակը շատ ցածր է, արդյոք դրա պատճառը մրցակցության բացակայությունն է, Աղաթի Թավադյանն ասաց. «Շուկայում կա մրցակցության, բայց շատ մեծ չի: Հիմնականում կապված է տրանսպորտային ծախսերի հետ: Ինչքան վառելիքի որակը բարձրանա, դրա հետ մեկտեղ պետք է բարձրանա նաև գինը, իսկ տրանսպորտային ծախսերը հաշվի առնելով, մեր սպառողը պատրաստ չէ բարձր որակի վառելանյութ գնել»:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում