Thursday, 09 02 2023
10:30
Քվեբեկի Ազգային ժողովը միաձայն ընդունեց Արցախի շրջափակումը դատապարտող բանաձև
ՄԻՊ-ի նոր ժպ է նշանակվել․ «Հրապարակ»
Սեյրան Օհանյանը շարունակում է մնալ պատգամավոր. ինչ է սպասվում նրան. «Ժողովուրդ»
Ալիևից ու Էրդողանից դժգոհությունը մեծանում է. Գերմանիան Հայաստանին կօգնի այն ոլորտներում, որտեղ կարող է դա անել
Թուրքիայում երկրաշարժի զոհերի թիվը հասել է 12.391-ի
Ուղիղ. Ազգային ժողովի հերթական նիստը
Լարսը շարունակում է փակ մնալ բոլոր տեսակի տրանսպորտային միջոցների համար
Բնակարանների վարձակալության գործարքները նվազել են. ինչ է կատարվում անշարժ գույքի շուկայում
Սպասվում է թույլ ձյուն և մառախուղ, լեռնային շրջաններում՝ բուք
ՌԴ-ում աշխատուժի կարիք կա․ շատերը հեռացել են երկրից. ի՞նչ սահմանափակումներ են նախատեսվում
Ամասիա-Աշոցք ավտոճանապարհին բուք է, Լարսը փակ է
08:30
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն
Հոսանքազրկումներ՝ Երևանում և մարզերում
Հայաստանի տնտեսությունը «պոկվել» է քաղաքականությունից
Ադրբեջանը ձգտում է Հայաստանի ու Լեռնային Ղարաբաղի միջև անցակետ բացել․ վերլուծաբան
Ռուսաստանի բյուջեում ռեկորդային անցք է գոյացել
01:00
Չարլզ 3-րդն ընդունել է Վլադիմիր Զելենսկիին
Հայաստանը Սիրիա է ուղարկել ավելի քան 30 տոննա օգնություն
Սեյրան Օհանյանն այլևս անձեռնմխելի չէ․ Փաշինյանը` ԱԺ-ում
Արցախի արտգործնախարար Սերգեյ Ղազարյանը ցավակցական նամակ է ուղարկել Հայաստանում Սիրիայի դեսպանին
«Առաջին» լրատվական-վերլուծական թողարկում
Լոռիում շմոլ գազից թունավորման դեպք է գրանցվել
Երևանցու տան խուզարկությամբ 164 փաթեթ մարիխուանա է հայտնաբերվել
Սամվել Ալեքսանյանի կինը ընտրվել է Հայ-ռուսական գործարար խորհրդի համանախագահ
Կարևոր է հալեպահայ համայնքի բոլոր կառույցների համատեղ աշխատանքը․ Սիրիայում ՀՀ դեսպան
Շարունակվում են բանակցությունները Ստեփանակերտ-Գորիս ճանապարհով անխոչընդոտ շարժը վերսկսելու վերաբերյալ. ՌԴ ՊՆ
22:45
ԵՄ-ն 6.5 մլն եվրոյի օգնություն կտրամադրի Թուրքիային ու Սիրիային
22:30
Հռոմի պապը կոչ է արել օգնություն ցուցաբերել Սիրիայում և Թուրքիայում երկրաշարժերից տուժածներին
Թուրքիա, Սիրիա. Ով է հաջորդը. Ինչպիսի սեյսմիկ ակտիվություն է Հայաստանում
22:07
Սիրիայում երկրաշարժի պատճառով շուրջ 300 հազար մարդ լքել են իրենց տները

Միջնաժամկետ կտրվածքով վառելիքի գները կնվազեն, իսկ երկարաժամկետ կտրվածքով՝ բարձրանալու են

Մեկ օրում Հայաստանում վռելիքի գները նվազել էր 30 դրամով: Մասնավորապես, պրեմիում տեսակի բենզինի գինը 500-ից դարձել է 470 դրամ, իսկ ռգուլյար տեսակինը՝ 480 դրամից 450 դրամ, իսկ դիզվառելիքի գինը 600-ից նվազել է 570 դրամի:

Այս առնչությամբ tvyal.com կազմակերպության ղեկավար, ՀՊՏՀ դոցենտ տնտեսագետ Աղասի Թավադյանը «Առաջին լրատվական»-ի հետ զրույցում նախ նշեց, որ վերջին մեկ տարում մասնավորապես դիզվառելիքի գները մեծ աճ են գրանցել, որն անմիջականորեն կապված է նավթի համաշխարհային գների բարձրացման հետ. «Սակայն մենք հիմա տեսնում ենք անկում, քանի որ տարվա սկզբից դոլարի փոխարժեքը 480 դրամից հասել է 400 դրամի:

Իսկ քանի որ վառելիքի գինը որոշվում է դոլարով, այսինքն դրամային արտահայտությամբ ավելի էժան է վառելիքը ներկրվում: Այստեղ կարող է հարց առաջանալ, թե ինչու է հիմա նոր էժանանում վառելիքի գինը: Որովհետև ներկրողները գնելով դիզվառելիքի արտասահմանյան շուկայից, գինը չեն իջեցնում՝ ակնկալելով, որ նորից փոխարժեքը կարող է բարձրանալ և ներկա ստացված գումարներով ապագայում թանկ դիզվառելիք կարող է գնել: Այս պահին դիզվառելիքի գները կայունացել են համաշխարհային շուկայում և քանի որ դոլարի գինը իջել է 400-ից, դիզվառելիքի գինը նույնպես անկում է ապրում»,-ասաց նա:

Աղասի Թավադյանը նաև հավելեց, որ պետք է հասկանալ, որ սա երկարաժամկետ չի կարող լինել, սա միջնաժամկետ միտում է. «Երկարաժամկետում սպասվում է ընդհանուր հանո վառելիքի քանակության անկում, քանի որ դրանց պաշարները սպառվում են ու կամաց-կամաց անցում է կատարվում էլեկտրական ավտոմեքենաների»:

Նա կանխատեսեց, որ երկարաժամկետ կտրվածքով վառելիքի գները բարձրանալու են. «Վառելիքի գների նվազման դրականն այն է, որ գնաճային միտումները կարող են նվազել, որովհետև ցանկացած արտադրության մեջ վառելիքը զգալի տեսակարար կշիռ է կազմում: Նաև ապրանքների տեղափոխման համար օգտագործվում է հիմնականում դիզվառելիք: Սա առաջին հերթին նվազեցնելու է տեղափոխման ծախսերը և հնարավորություն է ստեղծելու միջնաժամկետ կտրվածքով գների նվազման և գնաճի զսպման»,-ասաց նա:

Անդրադառնալով դժգոհությանը, որ Հայաստանում թե դիզվառելիքի, թե բենզինի որակը շատ ցածր է, արդյոք դրա պատճառը մրցակցության բացակայությունն է, Աղաթի Թավադյանն ասաց. «Շուկայում կա մրցակցության, բայց շատ մեծ չի: Հիմնականում կապված է տրանսպորտային ծախսերի հետ: Ինչքան վառելիքի որակը բարձրանա, դրա հետ մեկտեղ պետք է բարձրանա նաև գինը, իսկ տրանսպորտային ծախսերը հաշվի առնելով, մեր սպառողը պատրաստ չէ բարձր որակի վառելանյութ գնել»:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում