Thursday, 30 06 2022
Ադրբեջանն ու Իրանը կարող են համատեղ վերականգնել Խուդաֆերինի կամուրջը
17:00
«Բելառուսը ստանում է Ռուսաստանից, ինչ ուզում է». Լուկաշենկո
16:50
Շանհայում կրկին բացել են Դիսնեյլենդը եւ ռեստորաններին թույլատրել են աշխատել
16:40
Աֆղանստանում իր մասին է հայտարարել թյուրքական ժողովուրդների իրավունքների պաշտպանության զինված խումբը
Ալբերտ Թադևոսյան. Ամեն ինչ կանենք, որ յուրաքանչյուր խաղում հաղթենք
16:20
Ուկրաինայի իրադարձությունները հանգեցրել են ՆԱՏՕ-ից ԵՄ-ի կախվածության աճի. El Pais
16:11
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն
ԱԺ-ն վաղը արտահերթ նիստ կհրավիրի․ օրակարգում Իշխան Սաղաթելյանին եւ Վահե Հակոբյանին պաշտոններից զրկելու հարցն է
Հայաստան-Իսրայել բարդ հարաբերությունների 30 տարին ․ Ի՞նչ սպասել նոր դեսպանների նշանակումից
15:57
Կանադան նավթի եւ գազի շուրջ բանակցություններ Է սկսել եվրոպական գործընկերների հետ
Կընտրենք, եթե ընդդիմության թեկնածուն «լկտի» չլինի․ դա իմ անձնական չափանիշն է․ Ալեն Սիմոնյան
Սերբիայի ԱԳՆ պետքարտուղարն այցելել է Հայոց ցեղասպանության հուշահամալիր
Պուտինի և Ալիևի բազմիմաստ «առևտրային» ակնարկները
15:30
Ռուսական ուժերը դուրս են բերվել «Զմեինի» կղզուց
ԵԱՀԿ ՄԽ միջնորդական միջազգային առաքելության պահպանում` ՌԴ-ի առաջնային դերակատարությամբ․ Արայիկ Հարությունյան
ՀՀ պետական սահմանին մի շարք պետությունների քաղաքացիներ մուտքի վիզա կստանան
Անկախ ամեն ինչից՝ Բերձորը պետք է շրջանցենք. առաջարկվող նոր ճանապարհը շատ ավելի անվտանգ է լինելու. Արայիկ Հարությունյան
15:20
ՆԱՏՕ-ում ստորագրել են դաշինքի Նորաստեղծական հիմնադրամում ներդրումների շուրջ պարտավորությունները
Ռուբինյան-Քըլըչ նոր հանդիպմանն ավելի առարկայական թեմաներ կքննարկվեն
Իսրայելի խորհրդարանը հավանություն Է տվել ինքնարձակման մասին օրենքին
Փաստացի հացադուլի մեջ ընկած են քրեական գործեր․ իրավապաշտպան
Գազի հետ կապված բանակցությունները շարունակվում են․ Արցախի նախագահ
14:50
Աշխաբադում ՌԴ նախագահն ու Ադրբեջանի նախագահը հանդիպում են ունեցել
Այնպիսի դավաճանական ցանց ունենք մեր երկրում, որ ընդհուպ իմ՝ կաբինետից դուրս գալն ու ԱԺ մտնելն են ադրբեջանցիներն իմանում․ Հարությունյան
14:40
Պատվիրեք Mastercard Standard և Mastercard Gold և օգտվեք արտոնյալ պայմաններով վարկային գծից
Մեր փայլուն հաղթանակը․ Հայաստանն ու Ադրբեջանը կհանդիպեն վաղը, եթե․․․
14:20
ԱՄՆ-ի եւ ԵՄ-ի ներկայացուցիչները քննարկել են տիեզերքում համագործակցության հարցերը
14:14
Եղանակը աշխարհում – Հուլիսի 1, 2022
Նախագահը ցավակցական հեռագիր է հղել ամերիկահայ բարերար Ֆլորա Գալուստյանի մահվան կապակցությամբ
Ինչպես աշխատել է պետությունը, այնպես էլ աշխատել են լրտեսները

Արտախորհրդարանական «խորհրդավոր ընթրիք». որտեղ է չթաքնված մոտիվը

Արտախորհրդարանական ուժերի հետ առանձին հանդիպումներից հետո, Հայաստանի վարչապետի պաշտոնակատար Նիկոլ Փաշինյանը նրանց հետ հանդիպել է արդեն հավաքական՝ կլոր սեղանի ձևաչափով, այդով թերևս դրսևորելով նաև արտախորհրդարանական ուժերի հանգամանքի այսպես ասած ինստիտուցիոնալացման հարցում քաղաքական իշխանության կամքի և լրջմտության վկայություն: Այդուհանդերձ, հանրության շրջանում, որ հետխորհրդային անկախ պետականության մոտ երեք տասնամյակում տեսել է բազմաթիվ լուրջ գաղափարների ու նախաձեռնությունների գրեթե ակնթարթային անլրջացման մեծ պատմություն, բաց են մնում նոր նախաձեռնության հեռանկարի հետ կապված հարցեր: Ինչպիսին է լինելու նոր ինստիտուցիոնալ մեխանիզմը, ինչով է այն որակով ու արդյունավետությամբ տարբերվելու մինչ այդ եղածներից, այսօր էլ եղածներից, ինչ է բերելու մեր քաղաքական կյանք՝ հերթական հռչակագրերից զատ: Իհարկե այդ հարցերի պատասխաններին առավելագույն մոտ լինելու համար հարկավոր է մոտ լինել նախաձեռնության մոտիվներին, նախաձեռնողների պատկերացումներին, շահերին, մղումներին, հասկանալու համար, թե այդ քայլը որքան է ժամանակավոր, տակտիկական, կարճաժամկետ, և որքան է մշակված ռազմավարական, հեռանկարային նախաձեռնություն:

Անկասկած է իհարկե մի քանի կարևոր հանգամանք: Նախ, Հայաստանը ներկայումս մի իրավիճակում է, երբ հասարակական-քաղաքական կարգի կայունացման, կանխատեսելիության գոնե նվազագույն անհրաժեշտ մակարդակի ապահովման համար ստանդարտ մեխանիզմներն ու քայլերը բավարար չեն և հարկավոր են ոչ ստանդարտ գործողություններ: Դրանցից է արտախորհրդարանական ուժերի ձևաչափիի հիմնումը, թե ոչ, ցույց կտա ժամանակը, որքան էլ այսօր հնչեն գնահատականներ կամ կանխատեսումներ: Ի վերջո, կասկածից վեր է, որ ցանկացած քաղաքական նախաձեռնության ուժերը մասնակցում են իրենց կուսակցական, խմբային, հաճախ անձնական շահերի մղումով: Սա նորմալ է: Աննորմալությունը սկսում է այնտեղ, որտեղ այդ շահերը լրջագույն հակասության մեջ են մտնում պետության, հանրության անվտանգային և արդիականացման հարցերի հետ, պետական և հանրային շահի հետ: Միևնույն ժամանակ, եթե քաղաքական ուժերի շահերը այդ առումով ներդաշնակ կամ առնվազն համադրելի են պետական ու հանրային շահին, ապա այդ ուժերը հասարակական-քաղաքական, պետական կյանքում իրենց բարեբեր լուման կարող են ներդնել նաև առանց հավելյալ ձևաչափերի: Թեև, մյուս կողմից իհարկե որքան լայն լինի ստեղծագործական ներուժի և լրջմտության իրացման հնարավորությունը, այդքան մեծ կլինի արդյունավետության հեռանկարը: Առնվազն այդ տեսանկյունից, նախաձեռնությունը ողջունելի է, թեև ժամանակի ու տարածության մեջ դեռևս առկախ հարցերով:

Մյուս հանգամանքը այն է, որ Հայաստանում ներքին համերաշխության, համակեցության նորմերի նվազագույն կանխատեսելի բնույթի և միջավայրի սահմանումը ընդհուպ ազգային անվտանգության խնդիր է: Հետևաբար, դրան ուղղված ցանկացած նախաձեռնություն, և այդ նախաձեռնության հանդեպ դրական որևէ արձագանք ողջունելի է, թեկուզ ավանսով, սպասելով, թե ինչպիսին է լինելու հետագա գործողությունների առարկայականությունը: Եվ մեկ այլ հիմնարար նշանակության խնդիր՝ Հայաստանի արտաքին մարտահրավերների բավականին սուր միջավայրը, անվտանգային ռիսկերի բավականին ակտիվ ռեժիմը, և դրանց հանդեպ պետական կենսունակության վերականգնման անհրաժեշտությունը: Եվ այստեղ վերականգնման գործընթացը պետք է բաժանել երկու հատվածի՝ ռեսուրսային, և միջավայրային:

Ռեսուրսային առումով ամեն ինչ պահանջում է բավականին երկար ժամանակ, պահանջում է տևական աշխատանք թե ներքին դաշտում, թե արտաքին մի շարք ուժային կենտրոնների հետ: Ըստ այդմ, կարևոր է դառնում պետական քաղաքականության ճկունության միջավայրային գործոնի ձևավորումը: Առավել ևս այն ահազանգից հետո, որ մեծ հաշվով հնչեց Մոսկվայում Պուտին-Փաշինյան հանդիպմանը ՌԴ նախագահի շնորհավորանքի տեսքով: Պուտինը ընդգծելով Նիկոլ Փաշինյանի հանրային վստահության հաստատումը, նշեց սուր և զգայուն հարցերում որոշումներ ակնկալելու մասին: Մինչդեռ, մեծ հարցեր կան, թե ինչ է նշանակում սուր ու զգայուն, և արդյո՞ք Հայաստանի հանրության մանդատը ոչ թե ուժ, այլ ծուղակ է լինելու այդ հանրության ընտրությամբ մեծամասնությունը պահած քաղաքական իշխանության առաջ, հատկապես հաշվի առնելով նաև, որ ինչ ընդդիմություն է ձևավորվել խորհրդարանում՝ առավելապես ռուսական շահերի դաշտում դիրքավորված ընդդիմություն:

Ահա այդ իրավիճակում թերևս առաջանում է արտաքին խնդիրներում «վստահության մանդատի» ծուղակի վտանգը հնարավորինս չեզոքացնելու համար հասարակական-քաղաքական հավելյալ շերտերի ձևավորման անհրաժեշտություն, որպիսին կարող է դիտարկվել նաև արտախորհրդարանական ուժերի միջավայրի որոշակի ինստիտուցիոնալացումը, իհարկե դրա արդյունավետության վճռորոշ նշանակությամբ, քանի որ ինքնին ինստիտուցիոնալացումը կարող է լինել անբավարար:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում