ԿԳՄՍ նախարարության հանրակրթության վարչության փորձագետ Արտաշես Թորոսյանը «Մեդիա կենտրոնի» կազմակերպած «Ի՞նչ փոփոխություններ են նախատեսվում դպրոցների ֆինանսավորման գործընթացում» թեմայով առցանց քննարկման ժամանակ նշեց, որ նախկինում ֆինանսավորումը աշակերտների թվով էր, որը բավականին խնդիրներ էր առաջացնում համակարգում, մասնավորապես դժվարություններ էին առաջանում դասարանների կոմպլեկտավորման հետ կապված, ընդունելության հետ կապված մրցակցության էր բերում, դպրոցները գերադասում էին դասարանում ունենալ մեծ թվով աշակերտներ՝ շատ ֆինանսավորում ունենալու համար, ինչն էականորեն ազդում էր ուսման որակի վրա: