Բեյլորի համալսարանի մասնագետների հետազոտությանը մասնակցել է 239 կին։ Գիտնականները ենթադրել են, որ այն մասնակիցները, ովքեր նիհար կանանց համարում են կատարյալ, ավելի տրամադրված են գնելու այդպիսի մոդելների գովազդած ապրանքը: Կանանց 25%-ը չի համաձայնել, որ նիհար կազմվածքը կատարյալ է, 45%-ը միայն մասամբ է համաձայնել՝ գրում է The Hindustan Times-ը:
Այսպիսով՝ ոչ բոլոր կանայք կգնեն այն արտադրանքը, որ գովազդում են նիհար մոդելները: Հետազոտողների խոսքով՝ որոշ ապրանքների և ծառայությունների գովազդի համար ավելի համընկնում են նիհար մոդելները, իսկ մնացած դեպքերում ավելի լավ է նկարահանելու հրավիրել սովորական կազմվածքով կանանց։