Sunday, 28 04 2024
Հայոց ցեղասպանության լիարժեք ճանաչման համար միջազգային պայքարը կշարունակվի մինչև դրա վերջնական հատուցումը․ Պրոկոպիոս Պավլոպուլոս
Սյունիքի մարզում իրանական ավտոբուսի վթարի զոհերի թիվն ավելանում է. նոր մանրամասներ ՆԳՆ-ից
Արարատ Միրզոյանը պաշտոնական այցով կմեկնի Կատար
23:15
Մեծ Բրիտանիան կշարունակի մինչև 2030 թվականը ռազմական օգնություն ցուցաբերել Ուկրաինային
Վրաստանը եվրոպական ճանապարհից շեղվելու նպատակ չունի. Իրակլի Ղարիբաշվիլի
Մենք կանգնած ենք «հայրենիք» և «պետություն» հասկացությունների նույնականացման անհրաժեշտության առաջ
Քաղաքացու օրվա առթիվ վարչապետը հանդես է եկել բանախոսությամբ
Նիկոլ Փաշինյանն այցելել է Բերդկունք ամրոց
Վարչապետը Գավառում ծանոթացել է կրթամշակութային հաստատությունների սաների աշխատանքներին
Իսկ եթե Ռուսաստանն է Հարավային Կովկասում «միջազգային իմպերիալիզմի դեմ երկրորդ ճակատ ստեղծու՞մ»
Այս ամենը ունի զուգահեռներ Կարսը հանձնող բոլշեվիկյան տականքի հետ
Եկեղեցին իրավունք չունի սահմանազատման պրոցեսին միջամտել․ քաղաքացիական պատերազմ են հրահրում
Գլենդելում էլ են հայեր ապրում, իմ հայրենի՞քն է. Նիկոլ Փաշինյան
3 զոհ, 6 տուժած․ Սյունիքում ավտոբուսը գլորվել է ձորը
Սահմանազատումը բախվում է անվտանգային խնդիրների. անկայունություն կարող է բերել, ոչ թե՝ խաղաղություն
Էրդողանը «ոտքը կախ է գցում». մաքոքի արագացող պտույտները
Գավառի կենտրոնական հրապարակում ծանոթացել է կրթամշակութային հաստատությունների սաների ձեռքի աշխատանքներին
20:30
Կուբայում մահացած կանադացու մարմինը սխալմամբ ուղարկել են Ռուսաստան
Քաղաքացու օրվա կապակցությամբ ՀՀ մարզերում և Երևանում անցկացվել են մի շարք միջոցառումներ
Արարատ Միրզոյանը պաշտոնական այցով կմեկնի Կատար
19:45
Մեծ Բրիտանիան կշարունակի մինչև 2030 թվականը ռազմական օգնություն ցուցաբերել Ուկրաինային
14,000 ծառ՝ Հայաստանի երեք մարզում իրականացված համապետական ծառատունկի ընթացքում
Վրաստանը եվրոպական ճանապարհից շեղվելու նպատակ չունի. Իրակլի Ղարիբաշվիլի
ՀՀ ԱԳՆ-ը շնորհավորել է Հարավաֆրիկյան Հանրապետությանն՝ Ազատության օրվա կապակցությամբ
Ուկրաինայի հետ բանակցությունների համար նախադրյալներ չկան. Պեսկով
ՀՀ նախագահը շնորհավորական ուղերձ է հղել Նիդեռլանդների թագավորին
Շուշիում ադրբեջանցի սակրավոր է վիրվորվել
Այլընտրանքը հավերժ պատերազմն է. ուռա-հայրենասիրությունից գիտակցաբար ենք հրաժարվել
Վահանավանքի խաչմերուկի մոտակայքում տեղի է ունեցել ավտովթար. կան տուժածներ
Պուտինն ու Ալիևը ձեռք-ձեռքի տված շարունակելու են կծոտել Հայաստանը

Հայ-ադրբեջանական գործընթացի խորհրդարանական «շրջադարձը»

Մարտի 22-ին Ժնեւում, Միջխորհրդարանական միության աշխատանքի շշրջանակում տեղի է ունեցել Հայաստանի եւ Ադրբեջանի խորհրդարանների նախագահների հանդիպումը: Այդ հանդիպման հնարավորության մասին ազդարարվել էր դեռեւս ամիսներ առաջ, երբ Միջխորհրդարանական միության գլխավոր քարտուղարն այցելել էր Հայաստան ու Ադրբեջան: Ժնեւում տեղի ունեցած հանդիպումը գննահատվել է կառուցողական, թեեւ չկան մանրամասներ: Ըստ տեղեկության, քննարկվել է, թե խորհրդարաններն ինչպես կարող են աջակցել խաղաղ գործընթացին:

Պայմանավորվել են դիտարկել խորհրդարանական մակարդակով երկխոսության հնարավորությունը: Այստեղ կա երկու ասպեկտ: Նախ, Հայաստանի եւ Ադրբեջանի խորհրդարանները ըստ էության տարբեր «կատեգորիաներում» են, ինչը պայմանավորված է երկրներում կառավարման կարգի տարբերություններով: Խոսքը հենց դե յուրե կարգի մասին է, որովհետեւ զուտ այսպես ասած «ներքին կարգի» իմաստով երկու խորհրդարաններն էլ իհարկե գտնվում են գործադիրի ենթակայության տակ՝ մեր դեպքում վարչապետի, նրանց դեպքում՝ նախագահի: Բայց, այդուհանդերձ կա դե յուրե հանգամանքը, որը հնարավոր է շրջանցել քաղաքական գործընթացներում, բայց որը իր դերն ունի այն տողատակի բերումով, որ ի վերջո ցանկացած քաղաքական գործընթացում էական ազդեցություն ունի նաեւ թեկուզ «պասիվ», բայց դե յուրե հանգամանքը:

Իսկ այդ տեսանկյունից, եթե Ադրբեջանում կառավարման մոդելը նախագահական է եւ իշխանության իրավական առաջնայնությունն Ալիեւի ձեռքին է, ապա Հայաստանում իշխանության կրող առաջնային մանդատը խորհրդարանինն է, իսկ վարրչապետը՝ դե յուրե ենթակա է խորհրդարանին: Սա չափազանց էական հանգամանք է, որովհետեւ, այդպիսով, Հայաստանի իշխանության «վերին» ու «վերջին» ինստանցիան հենց խորհրդարանն է: Այլ կերպ ասած, երբ խոսվում է օրինակ այն մասին, որ խորհրդարանները պետք է «աջակցեն» խաղաղության գործընթացին, Հայաստանի պարագայում խնդիրը բոլորովին այլ է՝ խորհրդարանն է այդ գործընթացի իրավա-քաղաքական պատասխանատուն, խորհրդարանը պետք է լինի այդ գործընթացի կառավարիչը, ղեկավարը, հաշվետվություն պահանջելով գործադիրից:

Եվ, եթե այսպես ասած ընթացիկ մակարդակում գերակայում է «ներքին կարգը», որտեղ ամեն ինչ «թարս բուսնած» վիճակում է առ այսօր, այդուհանդերձ որոշումների կայացման եւ հաստատման փուլում իրավական կարգը շրջանցելը մեղմ ասած լինելու է բավականին դժվար ու անգամ խնդրահարույց, այդ թվում առաջին հերթին արտաքին տեսանկյունից: Պետք չէ բացառել նաեւ, որ հենց այդ համատեքստում է, որ հենց արտաքին նախաձեռնություն է եղել խորհրդարանների՝ գործընթացին «ներգրավելու» ռեժիմի փոփոխության ուղղությամբ: Հասկանալի է, որ ֆորմալ նախաձեռնությունը Միջխորհրդարանական միությանն է, սակայն բուն «միտքը» թերեւս գալիս է ազդեցիկ որեւէ կենտրոնից:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում