Friday, 26 04 2024
Քաղաքացու օրը նշվելու է ՀՀ մարզերում և Երևան քաղաքի վարչական շրջաններում
20:00
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն
Ձերբակալվել է «Կրոկուս»-ում տեղի ունեցած ահաբեկչության գործով ևս մեկ կասկածյալ
«Եվրոպական ժառանգության օրերի ճամբար» ծրագիրն ակտիվ փուլում է
Ուղիղ․ Զրույց Ռուբեն Մեհրաբյանի հետ
19:20
Բլինքենը Չինաստանին կոչ է արել օգտագործել իր ազդեցությունը Հյուսիսային Կորեայի և Իրանի վրա
Հայաստանի տարածքում կան փակ ավտոճանապարհներ
ՌԴ ՊՆ փոխնախարարի քրգործը ընդլայնվում է
19:00
Իսպանիան Ուկրաինային Patriot հրթիռների խմբաքանակ կմատակարարի. El País
Իսրայելի բանակը Գազայում 20 կմ թունել է ոչնչացրել
«Պզոն» ակումբներից մեկում հայհոյել է, հարվածներ հասցրել․ նրան մեղադրանք է ներկայացվել
18:40
Ռուսաստանի հետ Իրանի հարաբերությունները նոր մակարդակի վրա են. Իրանի պաշտպանության նախարար
ԱՍՀ նախարարությունը նախատեսում է ներդնել անապահովության գնահատման նոր համակարգ. Վահագն Խաչատուրյանն ընդունել է Նարեկ Մկրտչյանին
18:20
Բլինքենը Պեկինում հայտարարել է, որ ԱՄՆ-ն պատրաստ է Չինաստանի դեմ նոր պատժամիջոցների
Ղրղզստանում վերացրել են հարևան երկրներին թմրանյութեր մատակարարող միջազգային ուղին
Լրատվական-վերլուծական երեկոյան թողարկում
Երեւանի արձագանքը Ալիեւի ձայնին
17:50
Խորվաթիան 6 ֆրանսիական կործանիչ կստանա
Հայաստանի նորոգումը
Ի պատասխան ԵՄ-ի բանաձևի Թբիլիսին խոստացավ ԵՄ-ին օգնել ազատվել սեփական գործակալներից
Գազայի անհայտ գերեզմանում 400 մարմին է գտնվել
Բերման է ենթարկվել պատգամավոր Արթուր Խաչատրյանը
17:00
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն
Սանկտ Պետերբուրգում ոստիկանները գնդակահարել են մի տղամարդու, ում եկել էին փրկելու ինքնասպանությունից
Հայաստանը կանգուն է և գրում է իր և իր ժողովրդի ապագան. Ֆրանսիայի վարչապետ
Եթե հաջողվեց խաղաղություն ապահովել, կլինի նաև տարածաշրջանից էներգակիրներ ներմուծելու հնարավորություն
Հայաստանը դեռևս կախվածություն կունենա բնական գազից
16:40
Օկամպոն հանդես է եկել «Լեռնային Ղարաբաղից հայերի բռնի տեղահանման միջազգային իրավական ասպեկտներ» թեմայի վերաբերյալ զեկույցով
16:33
«Խաղաղության հասնելու շատ լավ հնարավորություններ կան». Ալիև
Քննարկվել են Հայաստան-Իտալիա ռազմական, ռազմատեխնիկական, ռազմատեխնոլոգիական համագործակցության հարցեր

Հայաստանի ինքնիշխանությունը պահելու գլխավոր միջոցը

Հայաստանի կառավարությունը հավանության է արժանացրել օրենսդրական նախագիծը, որ ներկայացրել է արդարադատության նախարարությունը, և ըստ որի քրեորեն հետապնդելի է լինելու Հայաստանի ինքնիշխանությունը կասկածի տակ դնող որևէ գործողություն կամ կոչ: Անկասկած է, որ կարևոր օրենք է, նվազագույնը այն պատճառով, որ վերաբերում է Հայաստանի հանրապետության ինքնիշխանությանը: Սակայն, ինչպես նշել եմ պարբերաբար, կրկնեմ՝ պետական ինքնիշխանությունը պահպանվում է ոչ թե կոչերով, կամ դրա դեմ կոչերը սահմանափակելով, այլ ամենօրյա մարտավարական աշխատանքով և ռազմավարությամբ: Օրինակ, նախորդ երկու-երեք տասնամյակի ընթացքում Հայաստանում կարծես թե առանձնապես կոչեր չեն հնչել ինքնիշխանության սահմանափակման, ինքնիշխանությունից հրաժարվելու թեմայով: Ավելին, եղել են մարգինալ նախաձեռնություններ, որոնց հեղինակները ավելի շուտ արժանացել են անլուրջ ընկալման՝ այդ թվում իրենց նախաձեռնություններով կամ կոչերով հանդերձ, բայց Հայաստանի ինքնիշխանությունը նվազել է տարեցտարի, Հայաստանը էապես կորցրել է ինքնիշխան քաղաքականության ներուժը, ի վերջո կանգնելով ծանրագույն իրողությունների առաջ: Հետևաբար, ինքնիշխանության սպառնալիքը կոչերը չեն, այլ աշխատանքը: Ընդ որում, աշխատանքը «պրոգրեսիվ» տրամաբանության շրջանակում:

Ասել կուզի, ինքնիշխանության դեմ գործողությունները կասեցնելու համար պետք է ինքնիշխանությունն ամրացնող ամենօրյա աշխատանք, ընդ որում ոչ միայն պետական կառավարման ճակատում, այլ նաև տնտեսական, հասարակական-քաղաքական, ինչը նշանակում է ձևավորել համարժեք միջավայր, որտեղ առավելագույն հարմարավետ պայմաններ կխթանվեն Հայաստանի մարդկային ստեղծագործական ներուժը գեներացնելու համար:

Հայաստանի ինքնիշխանության հիմքը կարող է դառնալ այդ ներուժը: Խնդիրն այն չէ, թե պետք է ազատորեն թույլ տալ Հայաստանի ինքնիշխանությունը վարկաբեկող, սպառնացող հռետորաբանություն, քարոզչություն: Պարզապես, այստեղ չափազանց կարևոր են սահմանումները, որովհետև, օրինակ կարո՞ղ է Հայաստանի ինքնիշխանության դեմ գործողություն որակվել որևէ վերպետական միավորման անդամակցելը, եթե Հայաստանն ունենա այդպիսի մի հեռանկար: Օրինակը պայմանական է, հարաբերական, բայց՝ Եվրամիությունը: Եթե օրինակ Հայաստանում դրվում է Եվրամիության անդամության հարց, արդյո՞ք դա ինքնիշխանության դեմ չէ: Չէ՞ որ դա նշանակելու է որոշակի ինքնիշխան լիազորությունների պատվիրակում վերպետական կառույցի: Կամ, երբ Հայաստանն այսօր ԵԱՏՄ անդամ է, դա չի՞ ստացվում, որ ՀՀ-ն կարող է հայտնվել սեփական օրենքից դուրս վիճակում: Չէ՞ որ ինքնիշխանության որոշակի լիազորություններ պատվիրակվում են վերպետական կառույցին: Սրանք չափազանց նուրբ պահեր են, որոնք պետք է մանրակկրկիտ կերպով դիտարկվեն, որպեսզի Հայաստանը չունենա հերթական մի օրենք, որը գոյություն ունի, սակայն գոյություն չունի դրա ամբողջական և օրինաչափ իրավակիրառական պրակտիկան: Իսկ այդպիսի մի շարք նախադեպեր, իհարկե ոչ այդքան հնչեղ թեմայով, արդեն իսկ կան: Հետևաբար, կարող է ստեղծվել՝ «ուզում էինք լավ, ստացվեց ինչպես միշտ» իրավիճակ, երբ կա հանուն ինքնիշխաննության հնչեղ օրենք, սակայն ինքնիշխանության հարցն ու հեռանկարը դրանից չի դառնում առավել ուժեղ և կենսունակ, ու «տակը մնում» է լոկ քարոզչական էֆեկտը, ինչպես նաև հնարավոր քաղաքական լծակը: Հայաստանը պետք է լինի ինքնիշխան պետություն, բայց ինքնիշխանությունը թե կորցնելու պատճառը, թե պահելու գլխավոր միջոցը՝ խոսքը կամ թուղթը չէ, այլ միտքն ու գործը:

Լուսանկարը՝ panorama.am-ի

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում