Sunday, 28 04 2024
Հայոց ցեղասպանության լիարժեք ճանաչման համար միջազգային պայքարը կշարունակվի մինչև դրա վերջնական հատուցումը․ Պրոկոպիոս Պավլոպուլոս
Սյունիքի մարզում իրանական ավտոբուսի վթարի զոհերի թիվն ավելանում է. նոր մանրամասներ ՆԳՆ-ից
Արարատ Միրզոյանը պաշտոնական այցով կմեկնի Կատար
23:15
Մեծ Բրիտանիան կշարունակի մինչև 2030 թվականը ռազմական օգնություն ցուցաբերել Ուկրաինային
Վրաստանը եվրոպական ճանապարհից շեղվելու նպատակ չունի. Իրակլի Ղարիբաշվիլի
Մենք կանգնած ենք «հայրենիք» և «պետություն» հասկացությունների նույնականացման անհրաժեշտության առաջ
Քաղաքացու օրվա առթիվ վարչապետը հանդես է եկել բանախոսությամբ
Նիկոլ Փաշինյանն այցելել է Բերդկունք ամրոց
Վարչապետը Գավառում ծանոթացել է կրթամշակութային հաստատությունների սաների աշխատանքներին
Իսկ եթե Ռուսաստանն է Հարավային Կովկասում «միջազգային իմպերիալիզմի դեմ երկրորդ ճակատ ստեղծու՞մ»
Այս ամենը ունի զուգահեռներ Կարսը հանձնող բոլշեվիկյան տականքի հետ
Եկեղեցին իրավունք չունի սահմանազատման պրոցեսին միջամտել․ քաղաքացիական պատերազմ են հրահրում
Գլենդելում էլ են հայեր ապրում, իմ հայրենի՞քն է. Նիկոլ Փաշինյան
3 զոհ, 6 տուժած․ Սյունիքում ավտոբուսը գլորվել է ձորը
Սահմանազատումը բախվում է անվտանգային խնդիրների. անկայունություն կարող է բերել, ոչ թե՝ խաղաղություն
Էրդողանը «ոտքը կախ է գցում». մաքոքի արագացող պտույտները
Գավառի կենտրոնական հրապարակում ծանոթացել է կրթամշակութային հաստատությունների սաների ձեռքի աշխատանքներին
20:30
Կուբայում մահացած կանադացու մարմինը սխալմամբ ուղարկել են Ռուսաստան
Քաղաքացու օրվա կապակցությամբ ՀՀ մարզերում և Երևանում անցկացվել են մի շարք միջոցառումներ
Արարատ Միրզոյանը պաշտոնական այցով կմեկնի Կատար
19:45
Մեծ Բրիտանիան կշարունակի մինչև 2030 թվականը ռազմական օգնություն ցուցաբերել Ուկրաինային
14,000 ծառ՝ Հայաստանի երեք մարզում իրականացված համապետական ծառատունկի ընթացքում
Վրաստանը եվրոպական ճանապարհից շեղվելու նպատակ չունի. Իրակլի Ղարիբաշվիլի
ՀՀ ԱԳՆ-ը շնորհավորել է Հարավաֆրիկյան Հանրապետությանն՝ Ազատության օրվա կապակցությամբ
Ուկրաինայի հետ բանակցությունների համար նախադրյալներ չկան. Պեսկով
ՀՀ նախագահը շնորհավորական ուղերձ է հղել Նիդեռլանդների թագավորին
Շուշիում ադրբեջանցի սակրավոր է վիրվորվել
Այլընտրանքը հավերժ պատերազմն է. ուռա-հայրենասիրությունից գիտակցաբար ենք հրաժարվել
Վահանավանքի խաչմերուկի մոտակայքում տեղի է ունեցել ավտովթար. կան տուժածներ
Պուտինն ու Ալիևը ձեռք-ձեռքի տված շարունակելու են կծոտել Հայաստանը

Լաստանավերի գործարկումից բեռնափոխադրողները որևէ ակնկալիք չունեն

Էկոնոմիկայի նախարար Վահան Քերոբյանը դեռ մարտ ամսին հայտարարեց, որ 2022թ.-ի հունիսի 15-ից Սև ծովի «Փոթի» և «Կավկազ» նավահանգիստների միջև շաբաթական երկու անգամ կգործարկվի երկկողմանի լաստանավային հաղորդակցություն։ Հունիսին նախարարը, անդրադառնալով լաստանավերի շահագործմանը, հայտարարեց, թե լաստանավի գործարկումը օրերի հարց է։ Շուտով կհրապարակվի չվացուցակը: Ավելի ուշ Քերոբյանը հայտարարեց, որ ձգձգումը մեծապես պայմանավորված է Ռուսաստանի Դաշնության դեմ սահմանված պատժամիջոցներով: Հիմա էլ խոստանում են, որ մինչև տարեվերջ այն կգործարկվի: Իսկ մինչ այդ՝ Լարսը շարունակում է ծանրաբեռնված աշխատել, բեռնատարները շաբաթներով սպասում են իրենց հերթին:

«Օրիգինալ տրանսպորտ գռուպ» ՍՊԸ տնօրեն Վարուժան Քոլյանը «Առաջին լրատվական»-ի հետ զրույցում նշեց, որ այս պահին իրականում Լարսում լարվածությունը պահպանվել է, հերթերը շարունակվում են.«Երեկ և այսօր նաև հերթեր առաջացան ռուսական հատվածի կողմից: Արդեն երկու օր է՝ մոտ հինգ հարյուր մեքենայի չափ կուտակում ունենք»,-նշեց Քոլյանը:

Վրացական կողմից այս պահին  օրական 400 մեքենայի թողունակություն է ապահովվում, սակայն նվազել է ռուսական կողմի թողունակությունը:

Լաստանավերի գործարկման հետ կապված հայ բեռնափոխադրողները որևէ ակնկալիք չունեն. «Ըստ իրենց տված տեղեկատվության՝ մեքենաներ չեն տեղափոխելու և այս առումով որևէ հարց չեն լուծելու: Միայն գուցե արտահանողների և ներմուծողների համար վագոնով բեռներ տեղափոխեն: Լաստանավը լուծում կտա միայն այն ներմուծողների և արտահանողների խմբին, որոնք մեքենաներով չեն իրականացնում բեռնափոխադրում: Եվ եթե Լարսը ձմռան ամիսներին փակ լինելի, լաստանավող կիրականացվեն բեռնափոխադրումներ: Իսկ կոնկրետ մեքենաներով սահմանը հատող հայ արտահանողին որևէ օգուտ չի տալու»,-ասաց Քոլյանը:

Նա նաև նշեց, որ վրացական կողմում մաքսատուրքերն են ավելացել.

«Վրաստանի տարածքով անցնելը նախկինում 200 լարի էր, հիմա 350 լարի է, այսինքն՝ սահմանը Վրաստանով անցնելու և հետ գալու համար վճարում ենք 700 լարի: Գումարած դրան ավոտակայանատեղիների գումարը՝ 80 լարի, այսինքն՝ 860 լարի է կազմում, նախկինում 460 էր կազմում ամբողջը»:

Նրա խոսքով՝ հայ բեռնափոխադրողն այս ամիսներին հսկայակական վնասներ են կրել.«Մեքենան գնում ենք վարկով և ակնկալում, որ ամսվա ընթացքում երկու-երեք երթ իրականացնենք, իսկ եթե մի ամսում մեկ անգամ է իրականացվում, ինչպե՞ս եք պատկերացնում, որ նա կարողանա բոլոր ծախսերը փակել: Իմ մեքենան այսօր հետ է վերադառնում Կրասնոդարից, ամիս ու մեկ օր գնացել է Կրասնոդար և հետ եկել, բայց սա դեռ լավագույն դեպքում: Խաշուրիով գնաց մեր մեքենան, մի քիչ արագ ստացվեց, Բագրատաշենով գնացողները մի քիչ երկար կարող են կանգնած մնալ: Մեքենան եկամտաբերությունը կորցնում է, ավտոմատ գները բարձրանում են:

Բարձր գին, ոչ մրցակցային ապրանք ԵԱՏՄ շուկայում, ապրանքն է թանկանում: Իսկ բեռնափոխադրողը փորձելու է այսքան երկար կանգնելու ֆոնին մի քիչ գումար ավել ուզել, որ կարողանա ծախսերը փակել: Բացի այդ, վարորդների տաժանակիր, դժվար աշխատանքը հակասանիտարական պայմաններում, կենցաղային պայմաններից զրկված են, գնում են անապատային հատվածներով, որտեղ անգամ սանհանգույց չկա: Ճանապարհներին ոչ խանութ կա մոտ, ոչ սանհանգույց»,- ասաց Քոլյանը՝ հավելելով, որ այսօր շատ վարորդներ արդեն հրաժարվում են այս աշխատանքից, քանի որ համբերությունը տեղի է տալիս:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում