Tuesday, 14 05 2024
20:30
Փախստականները Լիբանանից վերադարձել են Սիրիա
20:20
Լեհաստանը կսկսի հետաքննել Ռուսաստանի ազդեցությունն իր քաղաքականության վրա
Թբիլիսիի անվտանգության ուժերը ցուցարարներին հեռացրել են խորհրդարանի շենքից
Starmus՝ երկու նշանավոր հայերի՝ Բրայեն Մեյի և Գարիկ Իսրայելյանի մտքի տիեզերական թռիչքը
Հարցազրույց Անդրանիկ Քոչարյանի հետ
19:50
Մակրոնը հայտարարել է առաջիկա օրերին Ուկրաինային զենքի մատակարարումների մասին
Բորտնիկովը հավաստիացրել է, որ ռուս սահմանապահները կպահպանեն իրենց ներկայությունը Հայաստանում
19:30
Անվտանգության համաձայնագիր ստորագրելու նպատակով Վլադիմիր Զելենսկին կմեկնի Իսպանիա
ՀՀ վարչապետը և Դանիայի խորհրդարանի խոսնակը քննարկել են խորհրդարանական և տարբեր ոլորտների փոխգործակցության հարցեր
19:10
Բլինքենը Կիևում Զելենսկիին հավաստիացրել է, որ Ուկրաինա հասնող զենքերը մեծ ազդեցություն կունենան մարտի դաշտում
19:00
Ռուսական ուժերը վերահսկողության տակ են վերցրել Խարկովի մարզի Բուգրովատկա գյուղը
18:50
ԱՄՆ պատժամիջոցները կարող են սպառնալ Չաբահար նավահանգստի շահագործման շուրջ Հնդկաստանի և Իրանի համաձայնագրին
18:40
ԵՄ-ն ընդլայնել է Իրանի դեմ պատժամիջոցները՝ Ռուսաստանին զենքի ենթադրյալ մատակարարումների համար
Կայացել է «Նեմեց Ռուբոյի» և ընտանիքի՝ ապօրինի ծագում ունեցող գույքի բռնագանձման պահանջի քննությունը
18:30
ԵՄ-ում հայտնել են, որ Վրաստանում «Օտարերկրյա ազդեցության թափանցիկության մասին» օրենքը լուրջ խոչընդոտ կդառնա ԵՄ-ին անդամակցելու ճանապարհին
Կցանկանայի, որ Հայաստանը ԵՄ անդամ դառնար հենց այս տարի․ Նիկոլ Փաշինյան
Հայաստանի համար ժողովրդավարությունը ռազմավարություն է. Փաշինյանի ելույթը Կոպենհագենի գագաթնաժողովին
Հուսով ենք, որ Հայաստանը կներառվի Խաղաղության եվրոպական հիմնադրամում․ Փաշինյանը՝ Կոպենհագենում
Մենք Ադրբեջանի հետ նոր սահման ստեղծելու կարիք չունենք, պետք է վերարտադրենք գոյություն ունեցողը
Ադրբեջանն ու Վրաստանը կտարանցեն թուրքմենական գազը Թուրքիա
Լրատվական-վերլուծական երեկոյան թողարկում
Ծայրահեղ լարված իրավիճակ Թբիլիսիում. Վրաստանի ապահարզանն Արևմուտքից
18:14
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն
«Երևանը դիմել է ՌԴ սահմանապահների ժամանակավոր խմբերը դուրս բերելու խնդրանքով». Բորտնիկով
Շուրջ 450 000 պաղեստինցի լքել է Ռաֆահը Իսրայելի ռազմական գործողությունների պատճառով
«Հավատում ենք, որ Հայաստանը կաջակցի նախագծին». Թուրքիայի տրանսպորտի նախարար
18:08
ԱՄՆ սենատոր Մենենդեսի կոռուպցիոն գործը կշարունակվի
Հայ-ադրբեջանական նոր «գծի» անփոփոխ «ժամադրավայրը»՝ Ժնեւ
Կոբախիձե-Օ՛Բրայեն հանդիպումը տևել է 2 ժամ
Վրաստանի ԱԺ նախագահն ու կառավարությունը հրաժարվել են հանդիպել ԵՄ պատվիրակությանը

7 փաստ լոուքոսթերների մասին

Չվերթի համար վճարել միջինը ընդամենը 35 եվրո և հայտնվել Հռոմում, Վիեննայում, Սալոնիկում, Բեռլինում կամ այլ եվրոպական քաղաքում. ցանկացած զբոսաշրջիկի համար այս երազանքը շուտով իրականություն կդառնա նաև Հայաստանում: Եվրոպական ամենամեծ՝ Ryanair իռլանդական և Wizz Air հունգարական բյուջետային ավիաընկերությունների կամ լոուքոսթերների շնորհիվ՝ Երևանի «Զվարթնոց» և Գյումրիի «Շիրակ» օդանավակայաններից հնարավոր կլինի ավիատոմսի համար նվազագույն գումար վճարելով մեկնել Եվրոպա:

Առաջին հայացքից այս խելահեղ առաջարկն իրականում որոշ նրբություններ է պարունակում, որոնց արժե ծանոթանալ: Մենք ձեզ համար առանձնացրել ենք այն կարևոր կետերը, որոնք ցանկալի է իմանալ բյուջետային ավիաընկերության ծառայություններից օգտվելիս:

Էժան ավիատոմսի «գինը» սննդից հրաժարվելն է

Բյուջետային ավիաընկերություններն ավիատոմսի համար ամենացածր գինն առաջարկում են ուղևորներին որոշ ավանդական ծառայություններ չմատուցելու հաշվին: Եթե չեք պատրաստվում յուրաքանչյուր ծառայության դիմաց հավելյալ գումար վճարել, ապա ինքնաթիռում կմնաք առանց սննդի:

Էժան ավիատոմս՝ թռիչքից ամիսներ առաջ

Եթե ցանկանում եք բյուջետային ավիաընկերությունից հնարավորինս էժան գնով ավիատոմս ձեռք բերել, ապա պետք է ավիատոմսը գնել թռիչքից մի քանի ամիս առաջ: Որքան թռիչքի օրը մոտենա, այնքան ավելի բարձր է լինելու ավիատոմսի արժեքը:

Օդանավում բոլորը հավասար են

Բյուջետային ավիաընկերությունների օդանավերում չկան էկոնոմ և բիզնես կարգեր: Բոլոր ուղևորները թռիչքի ընթացքում գտնվում են մեկ կարգում: Օդանավի նստատեղերը նեղ են, չկան բացվող նստատեղեր, ինչն էլ հնարավորություն է տալիս ավելի շատ ուղևոր տեղափոխել:

Լոուքոսթերները ձգտում են աշխուժություն մտցնել նաև երկրորդային օդանավակայաններում

Բյուջետային ավիաընկերության չվերթով դուք հիմնականում վայրէջք եք կատարելու ոչ կենտրոնական օդանավակայաններում: Լոուքոսթերները հիմնականում քաղաքներն իրար են կապում երկրորդային օդանավակայաններով:

Թռիչք՝ միայն A կետից B կետը

Բյուջետային ավիաընկերությունները տրանզիտ չվերթներ չեն իրականացնում: Դրանցով դուք կարող եք ուղևորվել միայն ուղիղ չվերթով՝ A կետից B կետը:

Յուրաքանչյուր նոր ծառայությունը հավելյալ արժեք է

Եթե, այնուամենայնիվ, չվերթի ընթացքում ցանկանում եք օգտվել հավելյալ ծառայություններից, ապա դրանց համար պետք է վճարեք: Եթե որոշել եք ուղեբեռ տանել ձեզ հետ, և այն ձեռքի ուղեբեռ չէ, ապա յուրաքանչյուր 10-րդ կիլոգրամը հավելյալ արժեք է լինելու: Մի քանի եվրո վճարելու պարագայում կկարողանաք նաև նախօրոք ձեզ հարմար ամրագրել նստատեղը, քանի որ, ի տարբերություն ոչ բյուջետային ավիաընկերությունների, լոուքոսթերներից օգտվելիս պարզ չէ, թե որտեղ ձեզ կնստեցնեն: Հավելյալ գումար վճարելու դիմաց նաև կարող եք ընտանեկան կամ այնպիսի նստատեղեր ամրագրել, որոնք գտնվում են վթարային ելքերի շարքերում: Մատուցվող հավելյալ ծառայությունները և դրանց արժեքները հրապարակված են Ryanair և Wizz air ավիաընկերությունների կայքերում։

Լոուքոսթերով թռիչքն ավելի անվտանգ է

Բյուջետային ավիաընկերություններն օգտագործում են համեմատաբար նոր օդանավեր, և լավ են հետևում դրանց: Վիճակագրության համաձայն՝ եվրոպական ամենամեծ բյուջետային ավիաընկերությունների պատմության ընթացքում չի եղել որևէ խոշոր ավիավթար: Լոուքոսթերները խուսափում են օգտագործել ավելի քան 10 տարվա ինքնաթիռներ, որպեսզի խուսափեն դրանք սարքին վիճակում պահելու համար հավելյալ ծախսերից:

Սովորաբար բյուջետային ավիաուղիները 4 ժամից երկար տևող թռիչքներ չեն կատարում: Եվ ընդունենք, որ շատերին ձեռք կտա էժան թռչելն ու այդ 4 ժամվա ընթացքում չսնվելը: Ինչու ոչ, սա լավ հնարավորություն է ուսանողների, զբոսաշրջիկների համար, կամ՝ հարազատին ու բարեկամին տեսնելու ցանկություն ունեցող մեկի համար, ով էժան ավիատոմսի շնորհիվ կարող է իրեն դա թույլ տալ: Կամ՝ ցանկացած մեկի, ով պարզապես ուզում է միքանիօրյա հանգիստն անցկացնել արտերկրում ու վերադառնալ: Եվ դրա համար պատրաստ են և չորս ժամ ոչինչ չուտել, եւ թեկուզ մի քիչ երկար գրանցվել:

Մի խոսքով, լոուքոսթերային տարբերակը ճկուն ու իդեալական է նրանց համար, ովքեր պատրաստ են առանց ճոխությունների վայելել երկինքն ու թռիչքը:

Բյուջետային ավիաընկերությունները կամ լոուքոսթերները հիմնադրվել են Ամերիկայի Միացյալ Նահանգներում, որտեղից 1990-ական թվականներին տարածվել են Եվրոպայում, իսկ ավելի ուշ հայտնի դարձել գրեթե ողջ աշխարհում:

Եվրոպական ամենամեծ՝ Ryanair իռլանդական բյուջետային ավիաընկերությունը մուտք է գործում Հայաստանի ավիացիոն շուկա: Առաջին չվերթն ավիաընկերությունը կիրականացնի հունվարի 14-ին՝ Երևանը կապելով Հռոմի և Միլանի հետ, ապա մարտի վերջից կգործի Բեռլինի ուղղությունը, իսկ Գյումրին Գերմանիայի բավարական Մեմինգեն քաղաքի հետ կկապվի մարտի վերջից: Ryanair ավիաընկերությունը հունվարի 3-ին սկսել է տոմսերի վաճառքը ևս 2 նոր ուղղությունների համար` Գյումրի-Աթենք և Երևան-Սալոնիկ:

Դեկտեմբերի 16-ին «Wizz Air» ընկերության կորպորատիվ համագործակցության ղեկավար Անդրաս Ռադոն հայտարարել է, որ «Wizz Air» բյուջետային ընկերությունը Երևանից սկսելու է թռիչքներ իրականացնել ապրիլից: «Ապրիլից սկսում ենք թռիչքներ իրականացնել դեպի Վիեննա, Վիլնյուս: Այս ուղղություններով շաբաթը երկու անգամ կունենանք չվերթներ: Գները լինելու են բավական ցածր` 24.99 եվրոյից սկսած: Արդեն ցանկացողները կարող են ամրագրումներ անել»,- նշել է Ռադոն:

Նորայր Շողիկյան, Արմենուհի Մելքոնյան

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում