Վերլուծաբանները հայտնաբերել են սոցցանցերում խոշոր իրանամետ քարոզարշավ, նպատակը ԱՄՆ Կոնգրեսի ընտրություններին միջամտելն է։
Financial Times-ի տվյալներով՝ FireEye ընկերության ուսումնասիրությունը ցույց է տվել, որ տեղեկատվական գործողություններում օգտագործվել են անսովոր մեթոդներ:
Օրինակ՝ Twitter-ը ստեղծել է պրոֆիլներ, որոնք հավակնում են լինել իրականում գոյություն ունեցող քաղաքական գործիչների`Կոնգրեսի հանրապետական թեկնածուներ Մարլա Լիվենգուդի՝ Կալիֆոռնիայից, և Նյու Յորքից Ջեյնի Բաթլերի հաշիվները: Իրական քաղաքական գործիչների հաշիվներից պատճենահանված թվիթերներիի միջակայքում Մերձավոր Արևելքի քաղաքականության մասին հայտարարություններ են հայտնվում, որոնք նման են Իրանի պաշտոնական դիրքորոշմանը:
Գոյություն չունեցող իրական մարդիկ սյունակներ են հրապարակել հեղինակավոր ԶԼՄ-ներում, ինչպիսիք են Los Angeles Times-ը և Times of Israel-ը։