Saturday, 18 05 2024
Բագրատ արքեպիսկոպոս Գալստանյանն ամփոփեց օրվա ընթացքում ունեցած հանդիպումների արդյունքները և ներկայացրեց առաջիկա անելիքները
Հայաստա՞ն, թե՞ Իրան, թուրքական «դիլեմա»
20:45
Պուտինն ու Տոկաևը հեռախոսով քննարկել են երկկողմ համագործակցության հարցեր
20:30
Վիետնամի հանրային անվտանգության նախարարին առաջադրել են նախագահի պաշտոնում
Ուղղորդված, սուտ լուրերով նպատակ են հետապնդում կասեցնել ՆԳՆ բարեփոխումները. Արփինե Սարգսյան
Սյունեցի աշակերտները հաղթեցին «ՀՀ վարչապետի գավաթ․ դպրոցականների թիմային խճուղավազք» մրցաշարում
Գյումրիում գործող թանգարաններն առանձնահատուկ են պատրաստվել Թանգարանների միջազգային օրվան
Շարունակվում է ԵԽ աջակցությամբ «Ոստիկանության գվարդիայի մասին» օրենքի նախագծի քննարկմանը նվիրված ՆԳՆ-ԱԺ երկօրյա աշխատաժողովը
19:15
Լավրովը բացահայտել է Վլադիմիր Պուտինի և Սի Ծինպինի բանակցությունների մանրամասները
19:00
Սև ծովում Տանզանիայի դրոշով նավ է խորտակվել
ԵԽ նախարարական նստաշրջանի ընթացքում ՀՀ ԱԳ նախարարը մտքեր է փոխանակել Շվեյցարիայի ԱԳ նախարարի հետ
Իսրայելի ռազմական գործողության հետևանքով մեկ օրում Գազայում 83 մարդ է զոհվել
18:15
Նոր Կալեդոնիայում անկարգությունների հետևանքով զոհերի թիվը հասել է վեցի
Ադրբեջանը ռազմաօդային ուժերի նոր հրամանատար ունի. ի՞նչ դերակատարության է նախապատրաստվում Ալիեւը
17:50
Ճամփորդություն տելեկոմի անցյալով և ապագայով. վերաբացվեց Կապի թանգարանը
Երբ հստակ ազդակ լինի ԵՄ-ից, մեր քայլերն ավելի արագ և ճկուն կլինեն
17:30
Մոլդովայի ընդդիմությունը պատրաստվում է նախագահի ընտրություններին միասնական թեկնածու առաջադրել
Մոսկվան կայունացնող դեր է վերագրում իրեն և Բաքվին, ապակայունացնող՝ Երևանին և Արևմուտքին
17:09
Պանամայի դրոշով նավթատար նավը հրթիռային հարվածների է ենթարկվել Եմենի ափերի մոտ
Հնդկաստանի դեսպանի դիվանագիտական դիտողությունը Երեւանին
Ապօրինի զենքի վաճառք է կասեցվել
Ժաննա Անդրեասյանը հանդիպել է Ղազախստանի մշակույթի և տեղեկատվության նախարարի հետ
Արարատ Միրզոյանը և ԵԽ կոնգրեսի նախագահը մտքեր են փոխանակել տարածաշրջանային զարգացումների վերաբերյալ
Ավտովթար Երևան-Սևան ավտոճանապարհին․ կան տուժածներ
Ստրասբուրգում Արարատ Միրզոյանը մտքեր է փոխանակել ԵԱՀԿ գործող նախագահի հետ
Մամուլում հրապարակվել են կեղծ տեղեկություններ․ ՆԳՆ ոստիկանություն
15:15
Նավթի գներն աճել են – 17-05-24
Փարիզի փոխքաղաքապետն ընդունել է Երեւանի քաղաքապետարանի պատվիրակության անդամներին
ՀՀ վարչապետը հանդիպել է դպրոցականների թիմային խճուղավազքի մրցաշարի մասնակիցներին
Արարատ Միրզոյանը հանդիպում է ունեցել ԵԽ մարդու իրավունքների հանձնակատարի հետ

Իշխանությունը տապալում է տնտեսական հեղափոխությունը

Կառավարությունը Հարկային օրենսգրքի բարեփոխումների նախագծից հանել է գազավորված ըմպելիքների հարկման դրույթը: Այդ մասին «Արմենպրես»-ին հայտնել է ՀՀ փոխվարչապետ Տիգրան Ավինյանը: «Այս պահի դրությամբ Հարկային օրենսգրքի բարեփոխումների ցանկից գազավորված ըմպելիքների վերաբերյալ դրույթները հանվել են: Հետագա քննարկումների պարագայում կճշգրտենք: Կար նաև սկզբունքի խնդիրը: Եթե մենք դա դիտում ենք որպես առողջապահական խնդիր և փորձում ենք հարկել բարձր շաքարավազ պարունակող ըմպելիքները, հարց է առաջանում նաև այլ ապրանքների մասով, որոնք ևս բարձր շաքարավազ են պարունակում: Այս պահի դրությամբ դա հանված է օրինագծից»,- ասել է Ավինյանը: Հարցին, թե հնարավոր է արդյոք վերադառնան նախնական առաջարկված տարբերակին` ըմպելիքներն ըստ շաքարայնության հարկելուն, Ավինյանը պատասխանել է, որ, ընդհանուր առմամբ, քննարկումները կշարունակվեն, և բոլոր շահառու խմբերի հետ մանրամասն կուսումնասիրեն ու կհասկանան, թե ինչ լուծումներ կարող են գտնել: Հիշեցնենք, որ Հարկային օրենսգրքի փոփոխությունների նախագծի նախնական տարբերակով առաջարկվում էր ակցիզային հարկով հարկել 100 գրամ ծավալում 5 և ավելի գրամ շաքար պարունակող ըմպելիքները: Հետո, սակայն, այդ դրույթը հանվեց, փոխարենը նախատեսվում էր հարկել բոլոր գազավորված ըմպելիքները` բացառությամբ հանքային ջրերի: Դա առաջացրել էր գազավորված ըմպելիքներ արտադրող որոշ տնտեսվարողների դժգոհությունը, ովքեր իրենց բողոքն էին արտահայտել կառավարության շենքի դիմաց կազմակերպված ակցիաներով:

Այսպիսով, կառավարությունը հերթական անգամ հրաժարվում է իր իսկ նախաձեռնած փոփոխությունից։ Նույնը տեղի ունեցավ նաև փաստաբանական գործունեությունը հարկելու դրույթի հետ կապված, երբ փաստաբանական համայնքի ներկայացուցիչների քննադատություններից հետո կառավարությունը նախագծից հանեց համապատասխան դրույթը։ Սրանք չափազանց վտանգավոր նախադեպեր են ոչ միայն ու ոչ այնքան ներկայի, որքան ապագայի համար։ Փաստորեն կառավարությունը նախաձեռնում է որևէ ոլորտի բարեփոխում և դրա շահառուների բողոքի ակցիայից հետո հրաժարվում է իր իսկ որոշումից։ Այստեղ գործ ունենք երկու հնարավոր տարբերակների հետ, որոնցից ոչ մեկը չի խոսում կառավարության օգտին։ Կամ կառավարությունն իր նախաձեռնություններում ցուցաբերում է շտապողականություն ու ոչ պրոֆեսիոնալիզմ և միայն բողոքի ակցիաներից հետո է կատարում այն հետևությունները, որոնք պետք է կատարած լիներ ի սկզբանե՝ նախագծի մշակման փուլում, կամ կառավարությունը տուրք է տալիս բողոքի ակցիայի մասնակիցներին, վախենում է հասարակության այս կամ այն շերտի դժգոհությունից և հետ է կանգնում իր որոշումից, որը ենթադրաբար պետք է լիներ հաշվարկված, կշռադատված, բոլոր ռիսկերն ու սպառնալիքները հաշվի առած որոշում։ Այս տարբերակներից ո՞րն է տեղին տվյալ դեպքում, դժվար է ասել։ Բայց, կրկնում ենք, երկուսն էլ վկայում են մի դեպքում կառավարության ոչ պրոֆեսիոնալիզմի, մյուս դեպքում՝ քաղաքական կամքի բացակայության մասին։

Այս գործելաոճը, մեղմ ասած, հարիր չէ մի կառավարությանը, որը հայտարարել է տնտեսական հեղափոխության մասին։ Տնտեսական հեղափոխությունը պահանջում է իրապես հեղափոխականություն պետական ու հանրային կյանքի կենսագործունեության բոլոր ոլորներում, տնտեսական հեղափոխությունը պահանջում է արմատական, հիմնարար բարեփոխումներ տնտեսական, սոցիալական, հանրային կյանքում, որոնց մեծ մասը, այո, վնասելու են հասարակության տարբեր շերտերի շահերի, և օբյեկտիվորեն լինելու են բողոքի ակցիաներ, դժգոհության ալիքներ։ Եթե կառավարությունը տուրք տա այդ դժգոհություններին և ամեն մի բողոքի ակցիայից հետո հետ կանգնի իր որոշումից, ապա չի կարող իրականացնել ոչ միայն տնտեսական հեղափոխություն, այլ անգամ տնտեսության օպերատիվ կառավարում։

Բարեփոխումների համար անհրաժեշտ է իշխանության քաղաքական կամքը։ Բարեփոխումները միշտ չէ, որ ամբոխահաճո են լինում, ճիշտ հակառակը՝ շատ հաճախ դրանք լինում են հակապոպուլիստական, սակայն իրականացվում են հանրության շահը սպասարկելու համար։ Գործող իշխանությունն ունի բարեփոխումներ իրականացնելու համար ամենակարևոր ռեսուրսը՝ լեգիտիմություն, սակայն այն չի կարողանում իրացնել անգամ տեղային նշանակություն ունեցող խնդիրների լուծման ժամանակ։ Հանրային կարծիքն անշուշտ պետք է կարևոր լինի իշխանության համար։ Մյուս կողմից, սակայն, անթույլատրելի է հանրային կարծիքի բացարձականացումը և կառավարության գործունեության ստորադասումը հանրային կարծիքին։ Իշխանությունը, սակայն, ցույց է տալիս, որ իր համար հանրային կարծիքն ավելի առաջնային է, քան հայտարարված տնտեսական հեղափոխությունն ու դրա սպասարկմանն ուղղված բարեփոխումները։

Լուսանկարը՝ Armeniasputnik-ի

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում