Google կորպորացիան արտոնագրում առաջարկել է գովազդում կիրառել հայացքի հետապնդման տեխնոլոգիա՝ գրում է Marketing Land-ը: Դրա միջոցով կարելի է պարզել՝ օգտատերը դիտե՞լ է գովազդը, և եթե այո, ապա ինչպիսի տպավորություն է ստացել:
Որոշակի դեպքում գովազդատուները կարող է օգտատերերին վճարել իրեց հայացքների համար՝ մոտավորապես այնպես, ինչպես վճարում են համացանցում իրենց հայտարարությունները բացելու համար:
Հայացքի որսի համար նախատեսված միջոցը նախատեսված է ակնոցում ներկառուցման համար: Glass ակնոցների մասին ուղիղ հիշատակում չկա: Արտոնագրային հայցը ներկայացվել է 2011 թվականին, երբ Glass-ը դեռևս չէր ներկայացվել:
Հայացքի ուղղության մասին տեղեկությունն ակնոցների կողմից ուղարկվում է հեռավոր սերվեր, որտեղ ենթարկվում է վերլուծության: Կարելի է պարզել՝ օգտատերը տեսե՞լ է հայտարարությունը, որքան ժամանակ է հայացքը պահել գովազդի վրա, և դա զգացմունքային դրսևորում առաջացրե՞լ է, թե՞ ոչ: