Wednesday, 08 05 2024
16:24
Նավթի գները նվազել են. 07-05-24
Ալմաթիի հանդիպումը լրացուցիչ խթան կհանդիսանա սահմանազատման գործընթացը լեգիտիմացնելու համար
16:06
ԱՄՆ-ն դադարեցրել է ռումբերի մատակարարումն Իսրայել՝ Ռաֆահում դրանք օգտագործելու մտավախությունների պատճառով. CNN
Գալստանյանը կրկնում է Կրեմլից ուղղորդված թեզերն ու նմանակում մեզ. ծրագիրը գծվել է 2020-ին
Գլխավոր դատախազության կողմից պետությանը վերադարձված 1 հա մակերեսով երկու հողամասերն ամրացվեցին Պետական գույքի կառավարման կոմիտեին
«Տավուշի փրկության երթ, թե Տավուշից փրկության երթ»
15:40
Հյուսիսային Մակեդոնիայում մեկնարկել են խորհրդարանական և նախագահական ընտրությունները
15:38
Վիվա-ՄՏՍ. տեխնոլոգիական ժամանակակից լուծումներ սահմանամերձ գյուղի ենթակառուցվածքի արդիականացման նպատակով
Գրեթե 6400 տուն և ամառանոց հեղեղված է մնում ՌԴ Կուրգանի մարզում
Ողջունում և աջակցում ենք Հայաստանի ու Ադրբեջանի ԱԳ նախարարների հանդիպումը Ալմաթիում. Զախարովա
Շեշտվել է Օմանի Սուլթանության հետ ուղիղ չվերթեր ունենալու անհրաժեշտությունը
Կիլիկյան Հայաստան. ռազմական համակարգը
Թբիլիսիի հանրահավաքներում անկարգություններ են նախապատրաստվում. Վրաստանի ՊԱԾ
Նիկոլ Փաշինյանի «անսպասելի» գրառումը
14:45
Ուկրաինայի իշխանությունները հայտնել են երկրի վրա հերթական մասշտաբային հարձակման մասին
«Մանրամասներ»․ Դավիթ Ստեփանյանի հետ
14:30
Լուգանսկի իշխանությունները հայտնել են Ուկրաինայի կողմից նավթաբազայի և գազատարի գնդակոծության մասին
Փաշինյանը ժամանել է Մոսկվա
Հայաստանի տնտեսության մի շարք ճյուղեր աճ են արձանագրել
Այո՛, Վեհափառ Հայրապետը օրհնել է մեր շարժումը. Բագրատ Սրբազան
«Հայաստանը օգուտներ ունի ԵԱՏՄ-ին մասնակցությունից». Պեսկով
«Սևան» ՔԿՀ-ի ծառայողները կիսագուլպաների վրա հայտնաբերել են ներծծված թմրամիջոց
«Պուտինն ու Փաշինյանը կքննարկեն խաղաղության, կայունության և անվտանգության հարցերը Հարավային Կովկասում». Զախարովա
14:00
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն
«Աստծո անունը քաղաքական կապիտալի վերածելը աստվածահաճո գործ չէ, մեղմ ասած»․ Ռուբեն Ռուբինյան
Կրեմլում հայտարարել են, որ Պուտինի և Փաշինյանի հանդիպումն անհրաժեշտ է և սպասված
Թուրքիան 10 մլն դոլարով տուգանել է Meta-ին
13:30
Սի Ծինփինը մեկնարկել է պետական այցը Սերբիա
13:15
AstraZeneca-ն հետ է կանչել կորոնավիրուսի դեմ իր պատվաստանյութը՝ հազվադեպ կողմնակի ազդեցությունները դատարանում ընդունելուց հետո
Իսրայելը բացել է Քերեմ Շալոմ հսկիչ անցակետը Գազայի հատված մարդասիրական օգնության մուտքի համար

Մենք կարող ենք հայտնվել փաստի առաջ, երբ ոչ ոք թռիչք չի իրականացնի դեպի Հայաստան

«Մի գեղեցիկ օր մենք կարող ենք հայտնվել փաստի առաջ, երբ ոչ ոք թռիչք չի իրականացնի դեպի Հայաստան: Դրա համար մենք պետք է ունենանք սեփական ավիաընկերություն: Եթե, օրինակ, հիմա կառավարությունը ցանկանա թռիչք իրականացնել դեպի Հալեպ, որի օդանավակայանը շուտով կբացվի, ռուսական ավիաընկերությունը երբեք մեզ համար թռիչք չի իրականացնի այդ ուղղությամբ, եթե համարվի, որ դա վտանգավոր գոտի է: Իսկ եթե հայկական ընկերություն լինի՝ կիրականացնի»: Այդ մասին «Առաջին լրատվական»-ի հետ զրույցում ասաց Հանրային խորհրդի օդային տրանսպորտի քաղաքականության հարցերի ենթահանձնաժողովի նախագահ Դմիտրի Ադբաշյանը:

«Ղարաբաղյան պատերազմի տարիներին մերոնք 300 հոգու միանգամից Հայաստան էին բերում, ռուսական կամ այլ ինքաթիռները դա կանեի՞ն. երբեք չէին անի, 32 տեղանոց ինքնաթիռով 100 հոգի էինք բերում: Այդ տարիներին ինքնաթիռով նավթ էինք բերում, զենք էինք բերում: Երկրաշարժի ժամանակ էլ մեծ էր մեր ավիացիայի դերը: Եթե սեփական ավիաընկերություն չլիներ՝ երբեք ոչ մի արտասահմանցի օդաչու կամ ավիաընկերություն չէր անի այն, ինչ մենք էինք անում»,- ասաց Դ. Ադբաշյանը:

Նա կարևորեց ազգային փոխադրող ունենալու հարցը, նշելով պայմանները։ Ըստ Ադբաշյանի՝ Հայաստանը երբեք ազգային փոխադրող չի ունեցել։ «Արմավիա»-ն էլ այդպիսին չի եղել, քանի որ ընդունված կարգ է, որ այդ ընկերության ակցիաներում մասնաբաժին է ունենում նաև տվյալ երկրի կառավարությունը, պայմանագիր է կնքում կառավարության հետ, իսկ նրա ղեկավար մարմնում կառավարությունից ներկայացուցիչներ են։ «Բայց տեսեք, թե ինչի համար է պետք ազգային փոխադրողը։ Տարբեր երկրներից, մեծամասամբ Ռուսաստանից թռնում են Հայաստան։ Թռնում են այնպիսի օդանավերով, որոնք վերցված են լիզինգով, որտեղ հստակ կետ կա, որ այդ օդանավերով թռիչքներ չեն իրականացվում վտանգավոր գոտիներ։ Հիմա եթե այդ ապահովագրողը գտնի, որ Հայաստանի օդային տարածքը վտանգավոր է, ապա թռիչքները կանգնացնում է։ Ու մի սիրուն օր մենք կկանգնենք այնպիսի վիճակի առաջ, որ ոչ ոք չի թռնի։ Դրա համար մեզ պետք է ազգային փոխադրող, որ ասի՝ շնորհակալ եմ եղբայր, բայց մենք մեր գործը կանենք»,- նկատեց Ադբաշյանը։

Դմիտրի Ադբաշյանը կարևորեց լավ մշակված Օդային օրենսգիրք ունենալու խնդիրը. «Մենք մշակել ենք և ուզում ենք Օդային օրենսգրքի նախագիծ ներկայացնել ԱԺ, եթե դա կընդունվի՝ ես կհավատամ, որ Հայաստանում լույս է բացվում մեր ավիացիայի համար»: Ադբաշյանի խոսքերով՝ հենց այդ օրենքը պարտավորեցնում է ներկայացնել ավիացիայի զարգացման ծրագիր, այլապես հիմա Հայաստանում այնպիսի վիճակ է, որ պետք է մտածել ոչ թե ավիացիայի զարգացման, այլ ավիացիայի ստեղծման մասին։ «Բացի դրանից, պետք է նաև պատասխանատվության հարցն առաջ քաշվի։ Այլապես հիմա ավիացիայի ոլորտը ղեկավարողները իրենցից շատ գոհ են, բայց բացարձակ ոչինչ չի արվում, իսկ ոլորտն օրեցօր ավելի անկում է ապրում»,- ասաց մեր զրուցակիցը։

Նշենք, սակայն, որ կառավարությունը արդեն իսկ մերժել է Ադբաշյանի ու նրա թիմի մշակած օրենսգրքի տարբերակը՝ պատճառաբանությամբ, որ այն չի համապատասխանում որոշակի չափանիշների։ Մինչդեռ, Ադբաշյանի խոսքերով՝ այդ պատճառաբանությունները անհիմն են, քանի որ օրենսգիրքը մշակվել է ԻԿԱՕ-ի բոլոր չափորոշիչներին համապատասխան։ Ադբաշյանի խոսքերով՝ Հայաստանի կառավարության այս անտարբեր վերաբերմունքը գալիս է նրանից, որ ոչ ոք ցանկություն չունի ոլորտն առողջացնելու ուղղությամբ քայլեր ձեռնարկել, քանի որ մի բանի մասին են միայն մտածում՝ տոմսերն էժան լինեն, ով ինչ ուզում է անի, ով ուզում է, թող թռչի, չվերթեր իրականացնի։ «Բայց անգամ ամենահետամնաց, բանանային մտածողությամբ երկրներում այդպես չեն մտածում, որքան որոշ մարդիկ՝ Հայաստանում։ Ես ասում եմ՝ թող տոմսերն էժան լինեն, բայց մերը լինեն»։

Ինչ վերաբերում է Հայաստանում ավիատոմսերի բարձր գնին, ապա, մեր զրուցակցի խոսքերով՝ դա ամբողջությամբ գալիս է «Զվարթոնց» օդանավակայանում սահմանված գներից։ «Տոմսի գնի 51 դոլարը հենց այն բանի համար է, որ դուք մտել եք «Զվարթնոց» օդանավակայան և շնչում եք այդ շենքի օդը։ Ուրիշ երկրներում այդ գինը 7 դոլար է, 11 դոլար։ Իսկ մեր գները աբսուրդ են, հաշվի առնելով նաև այն հանգամանքը, որ սպասարկումն ու ծառայություններն էլ այդքան չարժեն։ Շատ-շատ կմտնեմ ու ձեռքերս կլվանամ, ուրիշ ոչ մի բան, իսկ դա 51 դոլար չարժե։ 51 դոլարը դա հյուրանոցի սպասարկման գումար է մեկ օրվա համար»,- ասաց Ադբաշյանը՝ հավելելով, որ այդ գներն են սահմանել, քանի որ օգտվում են իրենց մոնոպոլ վիճակից։

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում