Thursday, 25 04 2024
1000 խոշոր հարկատուները վճարել են ավելի քան 387 միլիարդ 109 միլիոն դրամ
Նախիջևանում նոր վարչապետ է նշանակվել
ԱԺ պատգամավոր Գառնիկ Դանիելյանի ինքնազգացողությունը վատացել է
«Այնպես չէ, որ մեր օգտագործած գազի մի մասը ադրբեջանական չէ». Ալեն Սիմոնյան
«Հայաստանի իշխանությունը ինքն է կոնկրետ բնակավայրեր հանձնում Ադրբեջանին». Զախարովա
Բողոքի ակցիայի մասնակից կինը բռնություն է գործադրել ոստիկանի նկատմամբ. նրան որոնում են
«Հիմա ավելի պաշտպանված է»․ ԱԺ նախագահը Տավուշի մասին
14:00
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն
13:50
Ռուսաստանն արգելափակել է ՄԱԿ-ի ԱԽ բանաձևը տիեզերքում միջուկային զենք չտեղակայելու վերաբերյալ
13:40
Մենք պետք է գործենք հիմա՝ Ադրբեջանին պատասխանատվության ենթարկելու համար․ Ռոբերտ Քենեդի կրտսեր
Ցեղասպանության տարելիցին նվիրված միջոցառում է անցկացվել Գերմանիայի Լեեր քաղաքում
Հայոց ցեղասպանության 109-րդ տարելիցի երթ է անցկացվել Արգենտինայում
ՀՀ ՄԻՊ-ը բրիտանական ԶԼՄ-ներին տված հարցազրույցում անդրադարձել է ԼՂ-ից բռնի տեղահանվածների իրավունքներին առնչվող հարցերի
Ծիծեռնակաբերդում Աննա Հակոբյանի հետ կապված միջադեպով վարույթ է նախաձեռնվել
Տնտեսական ակտիվության ցուցանիշը աճել է
13:10
ԱՄՆ համալսարաններում շարունակվում են ցույցերը Գազայում ընթացող պատերազմի դեմ. կան տասնյակ ձերբակալվածներ
13:00
Հյուսիսային Մակեդոնիայի նախագահական ընտրություններում առաջատարն ընդդիմության թեկնածուն է
Եկամուտ ստացող աշխատատեղերի թվաքանակը կազմել է 741.610
Ընդհարում ոստիկանների և ցուցարարների միջև
Ոստիկանները բերման են ենթարկում Բևեռի աջակիցներին
Բերման են ենթարկել Գարեգին Չուգասզյանին
Տավուշի շրջանավարտը բուհ ընդունվելու 3-րդ հնարավորություն է ստանում
Բուհ-երի ընդունելության սկզբունքները փոխվել են. ներդրվում է նոր համակարգ՝ նոր չափորոշիչներով
12:30
Վենետիկում անցկացվող 60-րդ միջազգային բիենալեի օրերին բացվել է AKNEYE ֆիջիթալ սփեյսը
Ցեղասպանության տարելիցի կապակցությամբ Վաշինգտոնում կայացել է ամենամյա Արդարության երթը
Հայոց ցեղասպանության տարելիցի կապակցությամբ Բևերլի Հիլզում Թուրքիայի հյուպատոսարանի մոտ ցույց է անցկացվել
Լուրերի օրվա թողարկում 12։00
Ֆրեզնոյում Հայոց ցեղասպանության տարելիցի կապակցությամբ ոգեկոչման միջոցառում է անցկացվել
Պուտինը եւ Ալիեւը համաձայնեցրե՞լ են «տարածաշրջանային ռեժիմը»
Երևան-Երասխի երթևեկությունը այրվող անվադողերով խաթարելու դեպքով նախաձեռնվել է քրեական վարույթ

Ադրբեջանն ինքը սեփական գազը կվաճառի Եվրոպային. SOCAR

Ադրբեջանական Apa լրատվական գործակալության հաղորդմամբ, Ադրբեջանի Հանրապետության պետական նավթային ընկերության (SOCAR) նախագահ Ռովնագ Աբդուլաևը հայտարարել է, որ Ադրբեջանն անձամբ սեփական գազը կվաճառի Եվրոպային.

«Դեռևս 2007 թվականից սկսած` մեր գազն արտահանվում է Եվրոպա: Սակայն կարելի է ասել, որ դա վերաարտահանվում էր թուրքական BOTAŞ ընկերության կողմից: Մինչդեռ այժմ Ադրբեջանը սեփական գազի վաճառքի շուրջ բանակցություններ է վարում բազմաթիվ եվրոպական երկրների հետ և նա անձամբ կսկսի վաճառել իր գազը:

«Շահ Դենիզ» գազահանքավայրի նախագծի շրջանակներում Թուրքիան տարեկան կստանա 6 միլիարդ խորանարդ մետր ադրբեջանական գազ, իսկ Եվրոպան` 10 միլիարդ խորանարդ մետր ադրբեջանական գազ: Ակնկալվում է, որ այդ ցուցանիշները հետագայում կաճեն»:

Իր ամփոփիչ խոսքում Աբդուլաևը նշել է, որ ներկայումս իրենք բանակցություններ են վարում «Դարի պայմանագրի» գծով իրենց գործընկերների հետ ստորին շերտերում գտնվող գազի (Deep gas) արդյունահանման շուրջ, որի պաշարները գնահատված են 300-400 միլիարդ խորանարդ մետր:

Հիշեցնենք, որ նախկինում էլ նշվում էր, որ Ադրբեջանն իր գազը Եվրոպա հասցնելու համար մտադիր է շրջանցել Թուրքիայի տարածքը, և այդ պլանում նրա ուշադրության կենտրոնում է հայտնվել Փոթիից հյուսիս ընկած Կուլևիի տերմինալը, որի սեփականատերը SOCAR-ն է:

Այնտեղ համապատասխան գազային տերմինալի կառուցման պարագայում ադրբեջանական գազը կհեղուկացվի և հատուկ լցանավերով կուղղվի դեպի Եվրոպա: Սա Ադրբեջանի համար առավել շահավետ տարբերակ է, քանի որ չի պահանջում տարանցիկ մեծ ծախսեր, ինչպես, ասենք, թուրքական տարածքով փոխադրելու պարագայում է:

Թուրքիան ցավագին է նայում դրան, քանի որ այդ դեպքում կզրկվի տարանցիկ մեծ եկամուտներից, Եվրոպայի աչքում չի աճի նրա տարանցիկ մեծ դերը, և, վերջապես, ադրբեջանական գազի հեղուկացման պարագայում դա Եվրոպա կհասցվի լցանավերի միջոցով:

Բնականաբար, դրանք պետք է անցնեն Սև ծովից դեպի Համաշխարհային օվկիանոս բացվող միակ դարպաս հանդիսացող սևծովյան նեղուցներով` էլ ավելի ծանրաբեռնելով դրանցով իրականացվող երթևեկությունը, ինչի մեղմացման համար Թուրքիան, 1990-ական թվականներից սկսած, բազմաթիվ սահմանափակումներ է մտցնում:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում