Tuesday, 28 05 2024
Հունաստանը Հայաստանին աջակցելու պատրաստակամություն է հայտնել հեղեղումների հետևանքները հաղթահարելու հարցում
Կաթողիկոսի քաղաքական ուղերձը՝ քառորդդարյա անդրդվելի լռությունից հետո
Կայծակնահարության դեպք՝ Գեղարքունիքի մարզում, կա զոհ
Մ-6 միջպետական ճանապարհի՝ Հաղպատի խաչմերուկ հատվածը նորոգվում է
Եկեղեցին կա՛մ իր ֆունկցիաներին պիտի վերադառնա, կա՛մ այս լրջագույն խնդրին պիտի լուծում տրվի
23:00
Հռոմի պապը ներողություն է խնդրել հոմոֆոբ արտահայտությունների համար
Քաղաքապետարանի աշխատանքից դժգոհ կապանցին հրդեհել է քաղաքապետի ավտոմեքենան
ԵՄ դիտորդներն ու Ռումինիայի դեսպանն այցելել են Սյունիք
Բլինքենի ուղերձի «վրիպակը». ի՞նչ է ակնարկում Վաշինգտոնը
Պետությունը զավթած ուժերն այսօր իրենց համարում են լեգիտիմ. անպատիժ մնալու հետևանքներն են
Ռուսահայ օլիգարխիան աջակցում է այս շարժմանը. նրանց համաժողովը դիրքորոշում ձևավորելու նպատակով էր
Սահմանազատման ու սահմանագծման գործընթացը Հայաստանի և Ադրբեջանի միջև հարաբերությունների կարգավորման հիմնական ուղղություններից է․ Գալուզին
Ռուսական Առաջին ալիքի սփռումը Հայաստանի հանրային մուլտիպլեքսում դադարեցվել է պարտքի պատճառով
Չինաստանի ԱԳՆ-ն իր աջակցությունն է հայտնել Հայաստանին՝ ջրհեղեղի հետևանքները հաղթահարելու հարցում
Կիպրոսի ԱԳ նախարարությունը ցավակցել է Հայաստանում տեղի ունեցած ջրհեղեղի զոհերի ընտանիքներին
ՆԱՏՕ-ում պետք է իրենց հաշիվ տան, թե ինչի հետ են խաղում. Պուտին
Կապանի ու Ստեփանակերտի «քույր» հյուպատոսությունները
Սուրեն Պապիկյանը Բելգիայի փոխվարչապետի հետ քննարկել է պաշտպանության բնագավառում համագործակցության հնարավորությունը
Հայաստանը պարտավոր է խեղդել թուրքական սիմվոլիզմը. դրա ետևում ռուսական գաղութատիրությունն է
Պուտինը հայտարարել է, որ Ռուսաստանը երբեք չի հրաժարվել Ուկրաինայի հարցով բանակցություններից
15-ամյա դեռահասին ծեծել են նրա 5 հասակակիցները
ՀՀ-ում Բելգիայի Թագավորության դեսպանը շնորհավորել է Հանրապետության տոնի առթիվ
Էստոնիայի ԱԳ նախարարը շնորհավորել է հայ ժողովրդին Հանրապետության օրվա առթիվ
ՀՀ ԱԳՆ-ն շնորհավորել է Եթովպիային Ազգային օրվա կապակցությամբ
20:00
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն
Իսրայելական տանկերը հասել են Ռաֆահ քաղաքի կենտրոն․ Reuters
Ռուսաստանը և Իրանը կշարունակեն համագործակցությունն ամենաբարձր մակարդակով. Շոյգու
19:30
Մոհամմադ Բաքեր Քալիբաֆը վերընտրվել է Իրանի խորհրդարանի նախագահի պաշտոնում
19:20
Գրոսին առայժմ անհնար է համարել Զապորոժիեի ԱԷԿ-ի վերագործարկումը
Հայաստանի բարձրագույն ղեկավարությունն այցելել է Սարդարապատի հուշահամալիր

Վթարների, զոհերի թիվն աճում է. 6 ամիս, 1 տարի երթևեկության որակի բարձրացման մասով որևէ ակնկալիք չպետք է ունենալ

Հուլիսի 1-ից ուժի մեջ կմտնի բջջային հավելվածի միջոցով տրանսպորտային միջոցով խախտում կատարելու վերաբերյալ հաղորդում տալու կարգը։

Android և iOS հավելվածների դիզայնն ամբողջությամբ պետք է համապատասխանի Google Material Design-ի և Apple Human Interface Guidelines-ի ստանդարտներին։

Ավտովարորդների իրավունքների պաշտպանությամբ զբաղվող Սերգեյ Ղահրամանյանը «Առաջին լրատվական»-ի հետ զրույցում ասաց, որ այս փոփոխութունը երկու տարի առաջ է ընդունվել, բայց կառավարության կողմից երկու անգամ հետաձգվել է։ Հիմա մնացել է 1 ամիս կարգավորումը ուժի մեջ մտնելու համար, բայց, մեր զրուցակցի համոզմամբ՝ նորից է այն հետաձգվելու.«Ներկայումս երկրում տիրող վիճակի պայմաններում դժվար թե այդ կարգավորումը ինչ-որ բան փոխի։ Նախկինում խնդիրները այլ Էին, առաջնահերթությունները այլ էին, իսկ հիմա այլ։ Դրա համար ես կարծում եմ, որ այդ նոր կարգի կիրառումը նորից կհետաձգվի։ Բայց վարորդները չպետք է նյարդայնանան նոր կարգավորումներից։ Նրանք պարզապես պետք է առանց խախտումների մեքենա վարեն։ Հիմա շատ վատ վիճակ է ստեղծվել։ Եթե նախկին վիճակագրության համաձայն օրական 1 զոհ էիք ունենում, ապա հիմա օրական 2-3 զոհ է գրանցվում հանրապետությունում, որը շատ է։ Մենք այն երկիրը չենք, որ կարող ենք մեզ նման ճոխություն թույլ տալ»,-ասաց Ղահրամանյանը։

Մեր հարցին, թե ինչով է պայմանավորված  ավտոպատահարների, զոհերի թվի աճը, Ղահրամանյանը պատասխանեց, որ ելնելով նրանից, որ առանձնապես փոփոխություններ չեն կատարվել և ավտոմեքենաների թիվն առանձնապես չի աճել, ապա հիմնական պատճառը երկրում ստեղծված իրավիճակն է։ «Հետպատերազմյան հոգեբանական ծանր վիճակում են գտնվում մարդիկ,  մտքերով լարված են, դյուրագրգիռ են, անհամբեր են, անհանդուրժող են և դրա պատճառով ունենք բազմաթիվ դեպքեր։ Դեպքեր են եղել, երբ պատերազմից հետ վերադառնալուց կամ մեկնելուց վթարներ են եղել և բարձր արագությունը ոչ մեկին չի խնայել։ Որքան էլ պատճառներ են բերվում, թե շտապում էին, արագությունը պատճառաբանված է, բայց դրանք արդարացումներ են, բարձր արագությունը ոչ մի պատճառ չի հասկանում, չի խնայում ոչ մեկին։ Եվ այս վիճակը հիմա խտացել է ու պայթել։ Դրա համար ամեն օր մահվան ելքով վթարներ են»,-ասաց Ղահրամանյանը՝ հավելելով, որ առաջիկայում վիճակը չի մեղմվի, քանի որ ընտրություններ են, առկա լարվածությունը կպահպանվի ու կունենա իր հետևանքները։

Մեր զրուցակցի խոսքով՝ երկրում ստեղծված իրավիճակի պատճառով ոստիկանությունն էլ չի կարողանում իր գործառույթները իրականացնել։ Նրանք հիմնականում զբաղված են ցույցեր ցրելով, ուղեկցելով։ Իսկ դրանից զատ արդեն հուլիս ամսից ճանապարհային ոստիկանություն այլև չի լինելու, ծառայություն է իրականացնելու պարեկային  ծառայությունը։ Դրա համար հիմա արդեն ճանապարհային ոստիկաններ կան, որ դուրս են գալիս  աշխատանքից, թափուր տեղեր են, իսկ հուլիս ամսից մտնող պարեկային  ծառայողները նախկինում ճանապարհային ոստիկաններ չեն եղել և լիարժեք վերահսկողություն սահմանելու համար բավական ժամանակ կպահանջվի.«Գործընթացը դեռևս փորձաշրջանում է, դրա համար ամենաքիչը 6, իսկ գուցե նաև 1-2 տարի պահանջվի։ Մոտ այդքան ժամանակ է պետք վերահսկողության հասնելու համար, որը ամենադժվարն է, քանի որ պարեկային  շատ ծառայողներ քաղաքացիական կյանքից են մտնում համակարգ և նրանց փորձաշրջան է անհրաժեշտ , որպեսզի իրեն գործողությունները ծառայության հետ համահունչ իրականացնեն։ Իմ դիտարկումները այնպիսին են, որ 6 ամիս 1 տարի ժամանակահատվածում երթևեկության որակի բարձրացման մասով որևէ ակնկալիք չպետք է ունենալ»,-եզրափակեց Սերգեյ Ղահրամանյանը։

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում