Wednesday, 10 06 2026
Քրեական օրենսգիրքը խախտող քաղաքական ուժը չպե՞տք է որևէ պատասխանատվություն կրի․ Նազարյանը՝ Գալյանին
12:10
Ֆիլիպինների հարավում տեղի ունեցած երկրաշարժի զոհերի թիվը հասել է 45-ի
Ռուսաստանը Միացյալ Նահանգներին «միջուկային» վերջնագիր է ներկայացրել
11:50
Իրանը նախազգուշացրել է ագրեսիայի կրկնվելու դեպքում ԱՄՆ-ի թիրախներին ավելի լայնածավալ հարվածներ հասցնելու մասին
Մանդատ չվերցնելը որևէ բան չի փոխելու Սիմոնյանը՝ ընդդիմությանը
Դեսպան Մկրտչյանը Հունաստանի Արևելյան Մակեդոնիայի ու Թրակիայի մարզպետին ներկայացրել է ԹՐԻՓՓ նախագիծը
Ինչո՞վ է պայմանավորված 2025-ին Արդարադատության նախարարության ծախսերի զգալի աճը․ Գալյանի զեկույցը
11:10
Հատուկ պայմաններ բիզնեսի զարգացման համար. Ակբա բանկ
ԱԺ-ում դժվարություններից ընդդիմությունը պետք է վախենա, ոչ թե մենք․ Ալխաս Ղազարյան
10:50
Թրամփը հավատում է Թեհրանի հետ համաձայնագրի հնարավորությանը՝ չնայած նոր փոխադարձ հարվածներին
2025-ին մերժվել են 805 անձանց ՀՀ քաղաքացիություն շնորհելու վերաբերյալ դիմումները. Պողոսյան
Եռագլխի քվեները չեն փոխվել. Ալեքսանյան
Մեքենաները չեն ավելացել, հաստիքները նույնն են մնացել․ վարչապետի աշխատակազմի ղեկավարի զեկույցը
10:10
Աֆղանստանը հայտարարել է Պակիստանի  հարվածների հետևանքով 13 զոհի մասին
Ռուսական ստի ողջ համակարգը շարունակում է գործել ՀՀ-ի դեմ, սակայն՝ արդյունավետության կտրուկ նվազմամբ
09:50
Նախընտրում ենք դիվանագիտական ​​լեզուն, բայց խոսում ենք նաև այլ լեզուներով. Արաղչի
09:40
Գերմանիան 300 միլիոն եվրո կհատկացնի Ուկրաինային՝ զենք գնելու համար
Քոչարյանը իր հանցանքները չի գործել միայնակ. նրա ձայները նաև դրա ապացույցն են
09:20
Բելֆաստում դանակահարությունից հետո ցուցարարները հրկիզել են տներ և մեքենաներ
09:10
Նավթի գները նվազել են – 09/06/26
Ստամբուլից նոր ազդակ Երևանին․ Բայրամովը կրկին հիշեցրել է Ադրբեջանի նախապայմանների մասին
Ոստիկանությունն ապահովել է ավելի քան 180 հազար այցելուի անվտանգություն․ «Երևանի գինու օրեր»-ն՝ առանց լուրջ միջադեպերի
08:40
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն
Հյուսիս-հարավի Սիսիան-Քաջարան նոր ծրագրով կառուցվելիք ճանապարհը Հայաստանի ճանապարհային ենթակառուցվածքի զարգացման առումով կարևոր նշանակություն ունի
Սպասվում է կարճատև անձրև և ամպրոպ
Լարսը բաց է
Վրաստանը Արևմուտքի հետ հարաբերությունների «վերբեռնում» է սկսում
Ինչ իրավիճակ է հանրապետության ճանապարհներին
07:40
ԱՄՆ-ն հարվածներ է հասցրել Իրանին՝ ի պատասխան ամերիկյան ուղղաթիռի կործանման. Իրանն արձագանքել է
Էլեկտրաէներգիայի պլանային անջատումներ

Բրինձ ուտելը կարող է բարձրացնել օրգանիզմում մկնդեղի քանակը

Խաղողի և խնձորի հյութի մեջ մկնդեղի հայտնաբերման հետ մեկտեղ, նոր հետազոտությունը ցույց է տվել, որ բրինձը ևս կարող է մեծ քանակությամբ մկնդեղի աղբյուր լինել։

Սա կարող է շատ վտանգավոր լինել հղիության ընթացքում, քանի որ մկնդեղը կարող է վնասել զարգացող երեխային:

CBSNews-ը գրում է, որ հետազոտության համար գիտնականները չափել են մկնդեղի մակարդակը 229 հղի կանանց մեզի մեջ՝ Նյու Հեմփշիրում, որտեղ բնակչության 40 տոկոսը ջուրը ստանում է ջրամբարներից: Ջրամբարների ջուրը միշտ մկնդեղի ավելի բարձր մակարդակ ունի, քան քաղաքային համակարգինը, որը համապատասխանում է ընդունված չափանիշներին:

Հետազոտողները ստուգել են, թե որքան է մկնդեղի մակարդակը կանանց օգտագործած ջրում, և նաև խնդրել էին կանանց գրել, թե ինչ սնունդ են օգտագործել անալիզից երեք օր առաջ:

Անգամ ջրում մկնդեղի մակարդակը հաշվի առնելուց հետո, հետազոտողները պարզել են, որ այն կանայք, ովքեր այդ ընթացքում բրինձ են կերել, անօրգանական մկնդեղի ավելի բարձր մակարդակ ունեն իրենց մեզի մեջ, քան նրանք, ովքեր բրինձ չեն կերել:

ԱՄՆ-ի Բրնձի ֆեդերացիան իր հայտարարության մեջ ասել է, որ նման համեմատությունը սխալ է, քանի որ հաշվի չի առնվում այն փաստը, որ ջրում մկնդեղն ամբողջովին անօրգանական է, իսկ բրնձի մեջ հայտնաբերված մկնդեղի մեծ մասն օրգանական է, որը վնասակար չէ մարդու առողջության համար:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում