Friday, 26 04 2024
Անահիտ Ավանեսյանը ԲԿ-ների վերազինման ուղղությամբ հանձնարարականներ է տվել
Իսրայելի ազգային անվտանգության նախարարը վթարի է ենթարկվել
Գեղարքունիքում բախվել են մեքենաներ, կան վիրավորներ
«Թուրքիան ռազմավարական իմաստուն որոշում կկայացնի»․ Էրդողան
00:15
Բայդենը կնոջ և դստեր մահից հետո մտածել է ինքնասպանության մասին
ՌԴ 2 քաղաքացի կանայք ալկահոլի ազդեցության տակ վիրավորել են հայերին
Ճակատագրական որոշումներ են կայացվում․ նոր մանդատ է պետք
Կորոնավիրուսի միջոցների 263 մլն. դրամ հափշտակելու գործն ուղարկվել է դատարան
Կիրանցում ոստիկանությունը լուսաձայնային նռնակ կամ որևէ այլ հատուկ միջոց չի կիրառել․ ՆԳՆ խոսնակ
Կիրանց մեկնած մասնագետների հետ մեքենայում Մհեր Գրիգորյանը չի եղել. պարզաբանում է փոխվարչապետի գրասենյակը
Հրշեջները մարել են Արարատի մարզի Վանաշեն գյուղում բռնկված հրդեհը
23:15
Բայդենը հայտարարել Է Թրամփի հետ բանավեճին մասնակցելու պատրաստակամության մասին
Թուրքիայի նախագահի այցն ԱՄՆ հետաձգվել է
22:45
Ադրբեջանը պետք է հարգի մարդու իրավունքները․ Գերմանիայի կանցլեր
Երախտամոռությունը քաղաքական կատեգորիա չէ
Ինֆորմացիա ունեմ՝ Բաքուն քարտեզի 33 կտոր է ներկայացրել. ամեն հատվածում մի կեղծ փաստարկ են ստեղծել
Միայն հայի ձեռքով է հնարավոր զրկել Հայաստանը ինքնիշխանությունից
Ինչ է տեղի ունեցել Մոսկվայի մանկապարտեզում հայ երեխայի հետ․ հարցաքննություն, ստուգումներ
Ֆրանսիան անվերապահորեն աջակցելու է Հայաստանին. դեսպանը՝ Ցեղասպանության տարելիցի Մոնտեվիդեոյում կայացած միջոցառմանը
21:40
ՉԺՀ-ում հայտարարել են, որ ՆԱՏՕ-ն ուղիղ պատասխանատվություն է կրում Ուկրաինայի ճգնաժամի համար
Դպրոցը պետք է նաև արժեքներ և դիրքորոշում ձևավորի. 46 մենթոր դպրոցներում մեկնարկել է ուսուցչական համաժողովը
Հանրահավաքի մասնակից մի կին բռունցքով հարվածել է ոստիկանության ծառայողի գլխին. նա ձերբակալվել է
Հայաստանը ստացել է խաղաղության պայմանագրի նախագծի վերաբերյալ Ադրբեջանի առաջարկները․ ԱԳՆ
Իրաքյան փասիանսի հայաստանյան հարցերը
20:50
F-16 կործանիչները այս տարի կսկսեն ժամանել Ուկրաինա. Պենտագոնի ղեկավար
Մոսկվան ուզում է բոլորիս դարձնել Սիմոնյան Մարգո. նպատակը մեր պետության լիկվիդացիան է
Կոպիրկինը և հայկական «դիվերսիֆիկացիան»
Պետական դավաճանություն կատարելու համար քրեական հետապնդում է հարուցվել երկու անձի նկատմամբ․ նրանք հետախուզվում են
Հայաստանի ու Ադրբեջանի սահմանին տեղադրվել է 28 սյուն
20:20
ՆԱՏՕ-ի գլխավոր քարտուղարը դաշնակիցներին կոչ է արել ավելի արագ սկսել զենքի մատակարարումն Ուկրաինային

ԱՄՆ դեսպանատունն իր քաղաքացիներին ասում է՝ ռուսական օդանավերն անվտանգ չեն, մի՛ թռեք, իսկ ո՞վ պետք է զգուշացնի ՀՀ քաղաքացիներին

Ամերիկայի Միացյալ Նահանգները Հայաստանում գտնվող իր քաղաքացիներին կոչ է արել զգուշանալ ռուսական ավիաուղիներից օգտվելուց։ Այս մասին ասված է ՀՀ-ում ԱՄՆ դեսպանատան տարածած հայտարարության մեջ։ Ռուսական ավիափոխադրողները շարունակում են գործել Հայաստանում. ԱՄՆ դեսպանատունը տեղեկացնում է ԱՄՆ քաղաքացիներին, որ Դաշնային ավիացիոն վարչությունը (FAA) իջեցրել է Ռուսաստանի օդային անվտանգության վարկանիշը՝ հաշվի առնելով, որ Ռուսաստանի քաղաքացիական ավիացիայի մարմինը չի համապատասխանում Միջազգային քաղաքացիական ավիացիայի կազմակերպության (ICAO) անվտանգության չափանիշներին ռուսական ավիափոխադրողների գործունեության վերահսկման համար»,- ասվում է հայտարարության մեջ։

Նշվում է, որ այս զգուշացումը չի վերաբերում հայկական ավիափոխադրողներին։ «FAA օդային անվտանգության այս վարկանիշը չի տարածվում հայկական ավիափոխադրողների կամ ՀՀ-ին պատկանող կամ ՀՀ կողմից շահագործվող ինքնաթիռների վրա»,- ասվում է հայտարարության մեջ:

Ավիացիոն ոլորտի մասնագետ, ՀՀ վարչապետի՝ ավիացիայի գծով նախկին խորհրդական Հակոբ Ճաղարյանն «Առաջին լրատվական»-ի հետ զրույցում  ԱՄՆ դեսպանատան հայտարարությունը բացատրեց հետևյալ կերպ․ «Քանի որ ռուսական  օդանավերի պարկի ամենամեծ մասը կազմում են արևմտյան արտադրության օդանավերը, ռուսական ագրեսիային հետևող պատժամիջոցների հետ մեկտեղ սկսեցին կիրառվել օդանավերի հետվերադարձի, որովհետև նրանց մեծ մասը լիզինգով են և նրանց տեխնիկական սպասարկման հայեցակարգերը։ Այսինքն՝ ցանկացած օդանավ, ամեն առանձին շարժիչ ունի իր տեխնիկական սպասարկման կանոնակարգը, ռեգլամենտը։ Այդ ռեգլամենտն անընդհատ մշակվում է՝ թռիչքային պիտանելիության բյուլետեններ, սերվիս բյուլետեններ։ Դա հետևողականորեն փոխանցվում է շահագործողներին՝ այսինքն ավիաընկերություններին։ Հիմա և՛ «Բոինգը» և՛ «էյրբասը» և՛ ավելի փոքր արտադրողները, որոնք հիմնականում «Բոինգի» ու «էյրբասի» կազմում են, հրաժարվել են տեխնիկական սպասարկման փաստաթղթեր տրամադրել ռուսական ընկերություններին»։

Ըստ մեր զրուցակցի՝ դա է  պատճառը, որ օդանավերը չեն սպասարկվում համապատասխան ռեգլամենտով․ «Իսկ եթե օդանավը, շարժիչներն ու համակարգերը չեն սպասարկվում ըստ համապատասխան արտադրողի ռեգլամենտի, այդ  օդանավն արդեն թռիչքային պիտանելիության իրավունք չունի՝ ըստ միջազգային ստանդարտների։ Ռուսաստանը դա անում է ի հակասում միջազգային ստանդարտների՝ առանց արտադրողի փաստաթղթերի։ Այսինքն՝ արտադրողը, որ արտադրում է, ասում է՝ այս բաները պետք է անես, որ օդանավը  թռիչքային պիտանելիություն ունենա։Ռուսաստանին չի տրամադրվում  այդ ամենը։ Նույնն է, որ մեքենան գնես ու առանց տեխսպասարկման քշես այնքան՝ մինչև պայթի։ Այդ մենքենան անվտանգ չէ, մարդ  տեղափոխել չի կարող, կանոններից դուրս է։ Իսկ Ռուսաստանի ավիացիոն իշխանությունները թույլ են տալիս, ասում են՝ թռեք, երբ կընկնի, կընկնի»։

ԱՄՆ-ի դեսպանատունը, ըստ Ճաղարյանի, դրա պատճառով է ասում՝  մի թռեք, այդ օդանավերն անվտանգ չեն․ «Որովհետև նրանք համապատասխան արտադրողի փաստաթղթերի տեխնիկական սպասարկում չեն անցնում»։

Հակոբ Ճաղարյանը միևնույն ժամանակ չի բացառում նաև քաղաքական գործոնը։

Ստացվում է, որ ռուսական ավիաուղիներից օգտվող ՀՀ քաղաքացիները ևս անվտանգ չեն, սակայն նրանց որևէ զգուշացում չի արվում։ Մեր զրուցակիցը համարում է, որ դա պետք է անի ՀՀ կառավարությունը, սակայն ըստ նրա՝ ՀՀ կառավարությունը չունի այնքան համարձակություն, որ ասի՝ ռուսական օդանավերով մի՛ թռեք, դրանք անվտանգ չեն։

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում