Wednesday, 01 12 2021
43 մահ, 502 նոր դեպք․ Կորոնավիրուսային իրավիճակը Հայաստանում
Ադրբեջանական զինված ծառայողները կարողանում են դիտարկման ներքո պահել նաև Կապան-Ճակատեն այլընտրաքային ճանապարհը. Արման Թաթոյան
Կազմակերպված խմբի կողմից կատարված պետական դավաճանության աննախադեպ դեպք. ավարտվել է պետական դավաճանության դեպքի առթիվ հարուցված քրեական գործի նախաքննությունը. ԱԱԾ
Արարատի մարզպետ Ռազմիկ Թևոնյանը մեկնում է արձակուրդ
Արա Բաբլոյանը Covid-ի դեմ պայքարի հիմնական միջոց է համարում պատվաստումը
Հրդեհ Լիճք գյուղում. անկել է մոտ 700 ոչխար և խոշոր եղջերավոր 25 կենդանի
Փրկարարներն ավտոմեքենայից դուրս են բերել արգելափակված քաղաքացիներին, որոնց թվում նաև երեխա է եղել
10:10
Նավթի գները նվազել են․ 30-11-21
Առնվազն 3 տարով պետք է արգելել թուրքական ապրանքի ոչ միայն ներմուծումը, այլև վաճառքը․ միայն այդպես հայրենականը կզարգանա
Իշխանություններին քննդատած հոգեւորականին կարգալույծ են անում․ «Հրապարակ»
Արարատ Միրզոյանը կմեկնի Շվեդիա
Ներկրված 211 ավտոբուսները խնդիրը չեն լուծի. Շատ հավանական է՝ տրանպորտի ուղեվարձը թանկանա
Դատախազից՝ դատավոր. Արթուր Դավթյանն այսուհետ ունի իր «աչքերն ու ականջները». «Ժողովուրդ»
Միջազգային կառույցների հետ աշխատելը կարևոր է, բայց նրանք 2001 թվականի սեպտեմբերի 11-ից հետո այնքան էլ ազդեցիկ չեն
Հանցագործությունները շատացել են. որն է պատճառը. «Ժողովուրդ»
Skoda-ները հերթով խափանվում են. «Հրապարակ»
08:30
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն
Այսօր էլեկտրաէներգիայի անջատումներ են սպասվում Երևանում և Արարատի մարզում
Հայաստանի «ջոկերը». Ալիևը խոսում է այդ պատճառով
Փարիզը պետք է սատարի հայ ժողովրդին. Ֆրանսիայի Սենատ
01:00
ՌԴ փոխարտգործնախարարը և Իտալիայի դեպանը քննարկել են իրավիճակը Հարավային Կովկասում
00:45
Վիեննայում վերսկսվել է Իրանի միջուկային գործարքի շուրջ բանակցությունների հերթական փուլը
00:30
ԱՄՆ-ը շարունակում է աջակցել Վրաստանի և Ուկրաինայի անդամակցությանը ՆԱՏՕ-ին
Ուժեղ քամիներ Թուրքիայում. կան զոհեր և տուժածներ
00:00
ԱՄՆ ներկայացուցչի հետ հանդիպմանը թալիբները պահանջել են անհապաղ ապասառեցնել աֆղանական ակտիվները
23:45
ՆԱՏՕ-ի հետ կապերի ակտիվացումը և դաշինքի արդիականացումը առաջնահերթություն է ԱՄՆ համար. Բլինկեն
23:30
Գերմանիայի ապագա կանցլեր Շոլցը կողմ է կորոնավիրուսի դեմ պարտադիր պատվաստմանը
Ռուսաստանում առայժմ «օմիկրոն» շտամմ չի հայտնաբերվել
Միջնորդություններ է ներկայացրվել դատավոր Արմեն Դանիելյանի նկատմամբ կարգապահական վարույթ հարուցելու համար
ՀՀ ԱԺ աշխատակազմի ղեկավար-գլխավոր քարտուղար Վահան Նարիբեկյանը Մադրիդում մասնակցել է Խորհրդարանների գլխավոր քարտուղարների ասոցիացիայի նիստին

Բուսական և կենդանական սպիտակուցներ. ո՞րն է տարբերությունը

Սպիտակուցը կարևոր «շինանյութ» է օրգանիզմի բջիջների համար: Այն մասնակցում է մարմնի կառուցվածքի կառուցմանը, վերականգնմանը և պահպանմանը: Սպիտակուցը առկա է ամբողջ մարմնում՝ մկաններից և ներքին օրգաններից մինչև ոսկորներ, մաշկ և մազեր

Մարմինը սպիտակուցներ չի պահում, ինչպես մյուս մակրոէլեմենտները, ուստի այն պետք է օրգանիզմում հայտնվի սննդի հետ: Սննդաբանները խորհուրդ են տալիս համատեղել կենդանական և բուսական սպիտակուցները ՝ ձեր սննդակարգն ավելի ամբողջական դարձնելու համար:

Ո՞րն է տարբերությունը բուսական և կենդանական սպիտակուցների միջև

Հիմնական տարբերություններից մեկն ամինաթթուների պարունակությունն է: Սպիտակուցները կազմված են ամինաթթուներից: Ճիշտ գործելու համար մարմնին անհրաժեշտ է բոլոր 22 տեսակի ամինաթթուների հավասարակշռություն: Այն չի կարող արտադրել դրանցից 9, որոնք անփոխարինելի են:

Բուսական սպիտակուցների մեծամասնությունը ոչ ամբողջական է. նրանց պակասում է էական ամինաթթուներից առնվազն մեկը:

Այնուամենայնիվ, որոշ բուսական սննդամթերքներ, ինչպիսիք են քինոան և հնդկաձավարը, ամբողջական են ամինաթթուների բաղադրությամբ: Ամենամեծ քանակությամբ սպիտակուցը պարունակում է.

• ամբողջական ձավարեղենը,

• ոսպը,

• ընկույզը,

• լոբին,

• հատիկավորները,

• ավոկադոն,

• սոյան,

• կանեփի սերմերը,

• բրինձ,

• ոլոռ:

Ավելի հավանական է, որ կենդանական ծագման մթերքները լինեն սպիտակուցի ամբողջական աղբյուրներ: Նրանց թվում են հետևյալները.

• ձուկ,

• ձու,

• կաթնամթերք,

• կարմիր միս,

• թռչնի միս:

Ահա թե ինչու բուսական դիետայի դեպքում հատկապես կարևոր է ճիշտ կառուցել դիետան և ճիշտ համատեղել բուսական սպիտակուցի տարբեր աղբյուրները: Սա միակ անհրաժեշտ միջոցն է՝ ստանալու բոլոր անհրաժեշտ ամինաթթուները:

Ինչն է լավագույնը մկանների կառուցման համար

Մարզիկները և մյուսները, ովոնք ձգտում են մեծացնել մկանային զանգվածը և նվազեցնել վերականգնման ժամանակը, հաճախ մեծ ուշադրություն են դարձնում սպիտակուցների ընդունմանը: Այն օգնում է վերականգնել և կառուցել մկանները ծանր մարզումից հետո:

Շատ մարզիկներ մկաններ կառուցելու համար դիմում են շիճուկի սպիտակուցին (ստացված կաթից և կաթնամթերքից): Այս սպիտակուցը պարունակում է բոլոր էական ամինաթթուները և ավելի հեշտ է քայքայվում և կլանվում օրգանիզմի կողմից: Հենց այս հատկություններն են շիճուկի սպիտակուցին տալիս մի շարք առավելություններ այլ տեսակների նկատմամբ, ինչպիսիք են մսայինը, ձվայինը և բանջարեղենայինը:

Ինչ վերաբերում է բուսական աղբյուրներին, որոշ հետազոտություններ ենթադրում են, որ բրնձի սպիտակուցը կարող է ունենալ նույն առավելությունները, ինչ շիճուկային սպիտակուցը: Հաճախ խորհուրդ է տրվում մարզումից հետո օգտագործել բուսական սպիտակուցների համադրություն: Սա կարող է օրգանիզմն ապահովել մի շարք ամինաթթուներով:

Որն է ավելի լավ առողջության համար

Սպիտակուցի բուսական և կենդանական աղբյուրների միջև ընտրություն կատարելիս կարևոր է հաշվի առնել մթերքի այլ սննդանյութերը: Կենդանական սպիտակուցի որոշ աղբյուրներ կարող են պարունակել երկաթի և վիտամին B12- ի բարձր մակարդակ, մինչդեռ շատ բուսական սնունդ չունեն այդ սննդանյութերը:

Մյուս կողմից, բույսերը պարունակում են հատուկ սննդարար նյութեր, որոնք կոչվում են ֆիտոնուտրիենտներ և որոշ հակաօքսիդանտներ, որոնք չկան կենդանական ծագման սննդի մեջ:

Մեկ այլ կարևոր գործոն է դիետիկ սննդային մանրաթելը: Միայն բուսական սնունդն է պարունակում բջանյութ, որն օգնում է հավասարակշռել մարսողական համակարգի աշխատանքը: Ավելի շատ բուսական սպիտակուցներ ուտելը կարող է նաև բարելավել մարդու ընդհանուր առողջական վիճակը:

Համաձայն ԱՄՆ-ի Հարվարդի համալսարանի 2016-ի մետաանալիզի արդյունքների՝ գիտնականները ենթադրել են, որ մեծ քանակությամբ կենդանական սպիտակուցներ ուտելը, հատկապես կարմիր վերամշակված մսից ստացվածը, կարող է մեծացնել սրտանոթային հիվանդություններից մահվան վտանգը:

Այնուամենայնիվ, գիտնականները նշել են, որ նրանք կապ են գտել կենդանական սպիտակուցների սպառման և սրտանոթային հիվանդությունների միջև այն մարդկանց մոտ, որոնք ունեն ապրելակերպի հետ կապված առնվազն մեկ ռիսկի գործոն: Դրանք ներառում են ծխելը, ալկոհոլի օգտագործումը կամ ավելորդ քաշը և գիրությունը: Արդյունքները նաև հուշում են, որ ավելի շատ բուսական սպիտակուցներ ուտելը կարող է օգնել նվազեցնել այս և այլ ռիսկերը:

Ընդհանրապես, օրգանիզմին անհրաժեշտ ամեն ինչով ապահովելու լավագույն միջոցը սննդակարգը հնարավորինս բազմազան դարձնելն է:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում