Tuesday, 14 05 2024
11:00
«Նախկինի պես հավատում ենք, որ խաղաղությունը հնարավոր է»․ Պատել
10:45
Նավթի գներն աճել են. 13-05-24
Զինված ուժերում մեկնարկել է ռազմավարական հրամանատարաշտաբային հերթական զորավարժությունը
Ակցիայի 38 մասնակից բերվել է ոստիկանություն
10:15
ԱՄՆ պետքարտուղարն Ուկրաինայում է
Ուղիղ․ Երևանի ավագանու նիստը
Լուրերի առավոտյան թողարկում 10։00
Ընդունել է Եվրասիա համագործակցություն հիմնադրամի ծրագրերի տնօրենին
Ընդդիմությունը հասարակությանն առաջնորդում է մի տեղ, որտեղ նրան մենակ է թողնելու
Տեղումները կշարունակվեն
Կա հանրային կոնսենսուս՝ գնալու սահմանազատման. եթե պարզվի՝ միայն զիջում ենք, կսկսվի քաոս
Բողոքի ակցիաները վերսկսվել են
Ադրբեջանը օգտվելու է այս իրավիճակից, որպեսզի Վազգեն Գալստանյանը ճիշտ դուրս գա
Վոյաժներին ոչինչ չի խանգարում. «Հրապարակ»
Ուղիղ. Երևանի մի քանի հատվածներում անհնազանդության ակցիաներ են, փակ են որոշ փողոցներ
Սթրեսից էր դուրս գալիս. «Հրապարակ»
Իշխանական նավը երերում է. «Հրապարակ»
08:30
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն
Փաշինյանը կատարել է Ալիեւի հերթական պահանջը. «Հրապարակ»
Քաղաքապետարանում տեղյակ չեն, որ խորհրդականը 14 օր է, ինչ նշանակված է. «Ժողովուրդ»
Փարիզի ողջույնը. Երեւանին հաջողվել է դիմադրե՞լ
Քննարկվել է մետրոյի զարգացման ու առկա շարժակազմերի արդիականացման խնդիրը
ԱՄՆ-ն հավատում է Հայաստանի և Ադրբեջանի միջև խաղաղությանը
Ոստիկանության պարեկային ծառայության աշխատակիցը Հնդկաստանի քաղաքացուց կաշառք է ստացել
Նախկին դիվանագետները բացահայտել են շարժման իրական նպատակը
Ճնշումը մեծացնում ենք հարավից հյուսիս. Գալստանյանը ներկայացրեց վաղվա անելիքները
Մեզ հետ խորհուրդներով մի խոսեք, շարժումը մարի էլ, ժողովուրդն արթնացել է. Գալստանյան
Ռուսաստանը մտադիր է մուտք գործել հարավի աճող շուկաներ
«ՀՀ կառավարությունը պետք է հասկանա, թե իրեն ինչի՞ մեջ են մեղադրում»․ Փաշինյան
Հաշտության քարոզը տապալում է քարոզիչը. նոսրացող շարժում, աճող ագրեսիա

Խորհրդարան, որպես այդպիսին, չկա. և դա բոլորովին տրամաբանական չէ

Տրամաբանական չէ անընդհատ ասել, որ իշխանությունը պարտվել է և պետք է հեռանա, լրագրողների հետ զրույցում ասել է «Իմ քայլը» մեծամասնության պատգամավոր Արփի Դավոյանը: Եվ նա, իհարկե, իրավացի է: Իշխանությունը պետք է հեռանա, որովհետև պարտվել է, բայց քաղաքական ընդդիմության խնդիրը պետք է լինի ոչ թե դրա մասին անընդհատ ասելը, այլ հանրությանը նոր իշխանության բովանդակություն մատուցելը: Մեծ հաշվով, հերթական, թե արտահերթ տարբերակով, բայց հին, սպառված կամ ձախողված որևէ իշխանության հեռացում տեղի է ունենում նոր իշխանության ձևավորմանը զուգահեռ: Եթե պահպանված չէ այդ զուգահեռը՝ նվազագույնը, էլ չասած այն մասին, որ նորի ձևավորումը պետք է լինի առաջանցիկ տեմպ, ապա իշխանության փոփոխությունը չի լինի հարցերի արդյունավետ լուծում: Ի վերջո, չէ՞ որ անիշխանությունը լուծում չէ, իսկ որևէ իշխանություն էլ չի կարող լինել մեխանիկական երևույթ: Ըստ այդմ, պատգամավորն իրավացի է, որ պետք չէ անընդհատ ասել, թե իշխանությունը պետք է հեռանա: Առավել ևս, որ հանրության մեծամասնությունը պատերազմից հետո այլ կարծիքի էլ չէ: Բայց, հենց այն, որ այդ պահանջը կամ կարծիքը պասիվ է, չունի ակտիվ դրսևորում, պայմանավորված է նրանով, որ ակտիվ կամ ընդհանրապես դրսևորում չունի նոր իշխանության ձևավորումը՝ իբրև բովանդակություն: Միևնույն ժամանակ, որքան տրամաբանական չէ իշխանության հեռանալու մասին անընդհատ կրկնելը, նույնքան տրամաբանական չէ իշխանության անընդհատ կրկնելը, թե կան անելիքներ և պետք է կենտրոնանալ այդ անելիքների վրա: Տրամաբանական չէ, որովհետև անելիքը հանրությանը պետք է մատուցվի շատ կոնկրետ քայլերով:

Մինչդեռ, այսօր հանրությունը հնչեցնում է, օրինակ, նոյեմբերի 9-ի եռակողմ համաձայնագրի հետ առնչվող հարցեր, որոնք չունեն պատասխան, մինչդեռ վերաբերում են մարդկային ճակատագրերին: Խոսքը ոչ միայն անհետ կորածների ու գերիների հարցի մասին է, որտեղ պետության անելիքի հանգամանքի խոսուն վկայությունն այն է, որ փաստորեն չի գտնվել այդ հարցով բարձրաձայնվող խնդիրներին արձագանքող պետական համապատասխան կառույց և բանը հասել է վարչապետի ձևաչափով ծնողների և հարազատների հետ հանդիպմանը: Խոսքը նաև սահմանային դեմարկացիայի, գծից այս կողմ կամ այն կողմ բնակավայրերի դասավորության, բնակչության հնարավոր էվակուացիայի մասին է: Բերձորի բնակիչներն առ այսօր չգիտեն՝ մինչև դեկտեմբերի 1-ը պետք է ազատե՞ն շրջանը, թե՞ ոչ: Իրավական առումով դա Արցախի կառավարության տիրույթն է, բայց եռակողմ համաձայնագիր ստորագրողը եղել է Հայաստանի կառավարությունն ու վարչապետը:

Անելիքները շատ են նաև ընդհանրապես եռակողմ համաձայնագրից դուրս, պետական հետագա կյանքի կազմակերպման առումով: Տեղի են ունենում նախարարների փոփոխություններ, սակայն չկան բացատրություններ, թե ինչու են գնում հները, ինչով են գալիս նորերը: Արտաքին գործերի և պաշտպանության նախարարների դեպքում ինչ-որ առումով պատկերը հասկանալի է՝ պատերազմի, ռազմա-քաղաքական իրավիճակի համար անմիջական առնչություն-պատասխանատվություն ունեցող գերատեսչություններ են, որոնց ղեկավարները պարտությունից հետո թողնում են պաշտոնը՝ անգամ անմիջական անձնական պատասխանատվության աստիճանից անկախ: Իսկ ինչո՞ւ են փոխվում մյուս նախարարները, արդյո՞ք նրանք փոխվելու էին, եթե չլիներ պատերազմը: Ինչո՞վ է թերացել ԿԳՄՍ նախարարը, եթե նրան ազատում են պաշտոնից, սակայն նշանակում վարչապետի գլխավոր խորհրդական: Հայաստանում խորհրդականների ինստիտուտը շարունակո՞ւմ է մնալ, այսպես ասած, մխիթարական մրցանակ ինչ-ինչ նկատառումներով հանուն իշխանության հեռացվող նախարարների համար, որի ավանդույթը գալիս է դեռ նախորդ համակարգից: Տրամաբանական կլինի, եթե մնալու մասին հայտարարող իշխանությունը քաղաքացիներին քիչ ինչ հանգամանալից բացատրություն տա մնալու վերաբերյալ, անելիքի վերաբերյալ, արվողի վերաբերյալ: Ընդ որում, դա վերաբերում է ամենևին ոչ միայն գործադիր իշխանությանը: Որովհետև Հայաստանը խորհրդարանական կառավարմամբ պետություն է, և ներկայացուցչական առաջնային մանդատի միակ կրողը խորհրդարանն է, որի գործառույթը ոչ թե վարչապետի և կառավարության պաշտոնավարման արդարացումներ գտնելն է, այլ իրավիճակի զարգացման ուղենիշներ սահմանելն ու պատվերը կառավարությանն ու վարչապետին իջեցնելը: Պատերազմից առաջ Հայաստանում խորհրդարան, որպես այդ առաջնային մանդատի պատասխանատվություն, կամք և բովանդակություն ունեցող օրգան՝ չկար, չկա նաև պատերազմից հետո: Եվ դա բացարձակ տրամաբանական չէ խորհրդարանական կառավարմամբ մոդելի պարագայում:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում