Friday, 19 04 2024
Հայկազ Նասիբյանը նշանակվել է էկոնոմիկայի նախարարության գլխավոր քարտուղար
Գետնի վրա կվերարտադրվեն ԽՍՀՄ փլուզման պահին իրավաբանորեն հիմնավորված միջհանրապետական սահմանները․Եղոյան
Բաքուն փորձում է փաստերի խեղաթյուրմամբ հարցականի տակ դնել հայկական բազմադարյա ներկայությունը. ԼՂՓԻ միություն
Հայաստանի և Ադրբեջանի միջև սահմանազատման ողջ գործընթացում հիմնվելու են Ալմա-Աթայի հռչակագրի վրա․ Խանդանյան
Հայ-ադրբեջանական նոր պայմանավորվածություն
Սահմանի հստակ ֆիքսումը դառնալու է ՀՀ տարածքային ամբողջականության պաշտպանությանը միտված լեգիտիմ գործոն․ Կոնջորյան
Փրկարարները Գորիսում իրականացրել են հարկադիր քարաթափում
ՀՀ ԿԳՄՍ փոխնախարարը և ԱԶԲ պատասխանատուները քննարկել են դպրոցների սեյսմակայունության հիմնախնդիրը
Հայաստանն էականորեն խորացնում է իր համագործակցությունը Եվրոպական միության և ԱՄՆ-ի հետ. ԱԳ նախարար
Արցախի ԱԺ-ն ՌԴ համապատասխան կառույցների հետ անհապաղ քննարկումներ է խնդրում սկսել
Երևանն ու Բաքուն 4 գյուղի հատվածում պայմանավորվել են սահմանազատման հարցում
20:00
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն
«Հարսնաքար», «Բյուրեղ», տներ, մեքենաներ, միլիարդներ. Դատախազությունը պահանջում է Ռ. Հայրապետյանից
Հայաստանում կգործի ժամանակավոր նպաստների թերթիկների ձևակերպման միասնական հարթակ
19:30
ԱՄՆ պետքարտուղարը խոսել է Ուկրաինային օգնություն տրամադրելու ուշացման հետևանքների մասին
Ամփոփվել են ՀՀ քաղշինկոմիտեում և ԿԳՄՍՆ-ում Պետական վերահսկողական ծառայության ուսումնասիրությունների արդյունքները
19:10
Մինչև 10% քեշբեք GetTransfer-ից՝ IDBank-ի քարտերով
19:00
Սպիտակ տան ներկայացուցիչն ու Ուկրաինայի վարչապետը քննարկել են ռեֆորմները
ՀԱՄԱՍ-ի առաջնորդ Իսմայիլ Հանիեն կայցելի Թուրքիա
18:40
G7-ի երկրները մտադիր են շարունակել ռազմական, ֆինանսական և քաղաքական օգնությունը Կիևին
18:30
Հնդկաստանը Ֆիլիպիններին հրթիռներ է վաճառում
18:20
Ալիևն ու Շոլցը կհանդիպեն
«4 գյուղերով» Փաշինյանը Ալիևին քարշ է տալիս սահմանազատման գործնթացի մեջ
ՀՀ համար Լավրովը՝ «բլիթ», Զախարովան՝ «մտրակ»
18:10
Ալիևն ու Պուտինը կհանդիպեն ապրիլի 22-ին
Լրատվական-վերլուծական երեկոյան թողարկում
18:01
ԵՄ-ը կարող է Ուկրաինային Patriot համակարգեր տրամադրել
Ռուս խաղաղապահների «սուրբ տեղի» դատարկությունը
Սահմանազատման հանձնաժողովները մի շարք կարևոր հարցերում պայմանավորվածության են եկել
«ՌԴ-ն նոր բանակցությունների դեպքում չի դադարեցնի ռազմական գործողությունները». Լավրով

Հայաստանը ստացավ խայտառակ պայմանագիր ու պատերազմ, իսկ ինչ եղան ներդրումները

«Հարավկովկասյան երկաթուղիներ»-ի ներդրումները բավարար չեն Հայաստանում արդիական երկաթուղի ունենալու համար, հայտարարել է տարածքային կառավարման ու ենթակառուցվածքների նախարար Սուրեն Պապիկյանը: Նա ասել է, որ հայկական երկաթուղու կոնցեսիոն կառավարիչ «Ռուսական երկաթուղիներ»-ի հետ բանակցում են ներդրումների ծավալը մեծացնելու համար: Ըստ նրա, այն, ինչ նախատեսված է, կիրականացվի, սակայն արդիական երկաթուղի ունենալու համար դա բավարար չէ: Ըստ Պապիկյանի, հայկական կողմը դնում է Հայաստանի շահի հարցը:

Նրա խոսքերով՝ ռուսական կողմի հետ ընթանում է կառուցողական բանակցություն: 2008 թվականից ի վեր իրականացվող կոնցեսիոն կառավարման 12 տարում, թերևս, միակ արդիականը, որ ստացել է հայկական երկաթուղին, մի քանի վագոններ են, ռուսական նոր արտադրության երկու շարժակազմ, որոնք երթևեկում են դեպի Գյումրի:

Մնացյալ առումով, ռուսական կոնցեսիոն կառավարումը ընդամենը հանգել է նրան, որ հայկական երկաթուղին կա:

Հարց է առաջանում, չէ՞ր կարող այդքանն ապահովել հայկական պետությունը, որը տարիներ շարունակ բյուջեից հարյուրավոր միլիոն դրամներ է հատկացրել ՀԿԵ-ին վնասները փոխհատուցելու համար: Կամ՝ չէ՞ր կարող արդյոք հայկական կողմը երկաթուղին հավատարմագրային կառավարման հանձնել մրցույթով, այլ ընկերությունների տալով ներգրավվելու հնարավորություն: Հնարավոր էր, թերևս, շատ բան, եթե Հայաստանը կարողանար կայացնել ինքնիշխան որոշումներ այն ժամանակ, երբ երկաթուղին հանձնվել է կառավարման: Իսկ դա, հիշենք, տեղի է ունեցել 2008 թվականին: Դժվար չէ մտաբերել, թե ինչ իրողություններ էին նախորդել այդ թվականին, և Մարտի 1-ի խնդիր ունեցող իշխանությանը ինչ որոշումներ կարող էին պարտադրվել:

2013 թվականին, երբ Հայաստանին պարտադրվեց գիշերային բռնակցումը ԵՏՄ-ին, Սերժ Սարգսյանը սեպտեմբերի 3-ին Մոսկվայում հայտարարեց, որ «Ռուսական երկաթուղին» 15 միլիարդ ռուբլու ներդրում է անելու հայկական երկաթուղու արդիականացման համար: Հայաստանը 2013-ից հետո տեսավ ամեն ինչ, գազային խայտառակ պայմանագրից մինչև Ապրիլյան քառօրյա պատերազմ, սակայն չտեսավ այն ներդրումները, որոնք պետք է արդիականացնեին հայկական երկաթուղին: Թեև, չտեսավ գործնականում որևէ իրական ներդրում, որը պետք է արդարացներ Հայաստանի ԵՏՄ ընտրությունը: Կարո՞ղ է ինչ-որ բան փոխվել թավշյա հեղափոխությունից հետո, երբ Ռուսաստանը անգամ գազի գնի հարցում չի ուզում գնալ նվազեցման, և միաժամանակ արտգործնախարարի մակարդակով դժգոհում է, որ ռուսական ընկերություններին Հայաստանում ներկայացվում են իրավական պահանջներ: Իսկ այդ հարցում ՀԿԵ-ն բացառություն չէ: Ավելին, 2018-ի սեպտեմբերի 8-ին Մոսկվա Նիկոլ Փաշինյանի աշխատանքային այցի շեմին՝ գիշերը, Հայաստանի ՊԵԿ օպերատիվ ծառայությունը գործողություն էր իրականացրել ՀԿԵ-ում: Այլ կերպ ասած, եթե 2013-ի սեպտեմբերի 3-ի գիշերը գործողություն էր իրականացվել Հայաստանի դեմ, ապա հինգ տարի անց սեպտեմբերյան գիշերը Հայաստանն էր իրականացրել ինքնիշխանության գործողություն՝ Փաշինյան-Պուտին հանդիպումից առաջ: Երևանը հայտարարում է, որ ռուսական ընկերությունները չեն կարող ունենալ որևէ արտոնյալ կարգավիճակ, հայկական բիզնես դաշտում որևէ չգրված առավելություն այլ տնտեսվարողների նկատմամբ: Առանց դրա Հայաստանում չի կարող ձևավորվել հակակոռուպցիոն տնտեսակարգ, ըստ այդմ՝ չի կարող ձևավորվել պետական ինքնիշխանության տնտեսական հենք: Այլ հարց է, որ Ռուսաստանը շահագրգռված չէ Հայաստանի այդ հենքով: Բայց Երևանը չունի այլընտրանք, քան այլընտրանքներ ստեղծելն ու այդպիսով Հայաստանի հարցում Ռուսաստանի մոտիվացիոն հիմքերը փոխելը:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում