Friday, 19 04 2024
10:01
Սպահանում ավերածություններ կամ դժբախտ պատահարներ չենք ունեցել․ բանակի հրամանատար
Վատ նորություն՝ ռուսները հենց այնպես դուրս չեն գա, կտեղակայվեն սահմանին՝ միջանցքը հսկելու
Իսրայելը հարվածներ է հասցրել Իրանին
Թբիլիսիում ամեն վայրկյան իրավիճակը փոխվում է. նոր զարգացումներ
Սպասվում է կարճատև անձրև
Ռուսների պլան Բ-ն չաշխատեց. մենք դառնում ենք Արևելյան Եվրոպա
Ինչպե՞ս են այս տարի նշելու քաղաքացու օրը. «Հրապարակ»
Ինչո՞ւ ուղղաթիռով. «Հրապարակ»
ՊԵԿ նախկին փոխնախագահը հրավիրվել է դատախազություն. «Հրապարակ»
Օֆերտան պայթեց. Ավանեսյանի ձախողումը. «Ժողովուրդ»
08:30
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն
Մասնակցե՞լ, թե՞ չմասնակցել «պառադին». «Հրապարակ»
Ի՞նչ է փոխվել. Ինչո՞ւ Փաշինյանը հետողորմյա արեց. «Հրապարակ»
Հիվանդանոցներում պետպատվերով բուժումները կասեցվել են. քաոս. «Ժողովուրդ»
Երեւանի կարեւոր, բայց ուշացած արձագանքը
01:00
«G7-ին անհրաժեշտ է հնարամտություն և ճկունություն». Քեմերոն
00:45
Քենիայում վթարի է ենթարկվել ուղղաթիռ, որում գտնվել է երկրի պաշտպանության ուժերի պետը
00:30
Թեհրանի պատասխան գործողություններն ավարտվել են
00:15
ԱՄՆ-ն դեմ կքվեարկի ԱԽ առաջարկած բանաձևին
Սոչիի դատարանը կալանավորել է հումորիստ Ամիրան Գևորգյանի սպանության մեջ կասկածվողին
Քաշքշել, ոտքերով հարվածել և կոտրել են «Թաեքվենդոյի ֆեդերացիայի» նախագահի քիթը
Միակողմանի զիջումները դառնում են երկկողմանի՞. նոր սցենար է գործում
Երևանում ծեծի են ենթարկել բանկի կառավարչին և աշխատակցին
Ռուսները գնում են վերադառնալու համար. «Նոյեմբերի 9»-ի պատրվակը պետք է չեզոքացնել
Վթար, գազի արտահոսք. 29 հոգու մեղվի խայթոցից տեղափոխել են հիվանդանոց
ԵՄ դիտորդները մնացել են Մոսկվայի և Բաքվի կոկորդին
«Եկան, տվեցին, գնացին». ռուսական կողմը փորձում է լղոզել իր ձախողումը
Երևանից հստակ արձագանք ենք ակնկալում ԱՄՆ-ի և ԵՄ-ի հետ պայմանավորվածությունների մասին․ Զախարովա
«Ղարաբաղի հայերը պետք է վերադարձի հնարավորություն ունենան». Զախարովա
Տոբոլ գետի ջրի մակարդակը կրկին բարձրացել է. մի շարք բնակավայրերի բնակիչներ կտարհանվեն

«Ազգ». Քաղաքապետի հերթական «դրայվ»-ը

«Այնպիսի տպավորություն է, որ կառավարությունը որևէ գործ ձեռնարկելիս սկզբից սկսելու փոխարեն վերջից է գալիս: Տուն է կառուցում, բայց հիմքը գցելու փոխարեն սկսում է տանիքից: Երևանի քաղաքապետ Կարեն Կարապետյանի ստորագրած մի շարք որոշումներ այդ ժանրից են: Քաղաքապետն ընդունում է որոշումներ, որոնք նպաստում են քաղաքին, երբեմն սակայն` ոչ քաղաքացուն:

Քաղաքապետի հերթական «ճոխ» և «էլիտար» որոշումն էլ մայրաքաղաքի գերծանրաբեռնվածությունը թեթևացնելու համար մերձքաղաքային տրանսպորտը քաղաքից դուրս կայանելն էր, որը կրկին առաջացրեց բազմաթիվ քաղաքացիների դժգոհությունը»,- գրում է թերթը և հավելում.

«Որ մայրաքաղաքի կենտրոնը տրանսպորտային միջոցներից բեռնաթափելու խնդիր կա, ոչ ոք չի ժխտում, սակայն երբ որևէ գործ են ձեռնարկում, անհրաժեշտ է մինչ որոշում կայացնելը խնդիրը բոլոր տեսանկյուններից գնահատել:

Քաղաքապետը որոշել է, որ վերջնականգառները պետք է լինեն քաղաքից դուրս գտնվող ավտոկայաններում, արդյոք նեղություն քաշե՞լ է մտածելու, թե մարդիկ ինչպես են հասնելու Երևան: Պետք է առավել հարմար վերջնականգառներ ընտրել, որպեսզի վերոնշյալ վայրերից բոլոր ուղղություններով հասարակական տրանսպորտ աշխատի, իսկ հարևանությամբ գործի մետրոն: Քաղաքապետի առաջարկած վերջնականգառները նման հնարավորություններ չունեն: Հետևաբար Երևան հասնելու համար քաղաքացին ստիպված է երեք տրանսպորտ փոխել` կորցնելով մոտ 2 ժամ և հավելյալ գումար»:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում