Friday, 19 04 2024
19:10
Մինչև 10% քեշբեք GetTransfer-ից՝ IDBank-ի քարտերով
19:00
Սպիտակ տան ներկայացուցիչն ու Ուկրաինայի վարչապետը քննարկել են ռեֆորմները
ՀԱՄԱՍ-ի առաջնորդ Իսմայիլ Հանիեն կայցելի Թուրքիա
18:40
G7-ի երկրները մտադիր են շարունակել ռազմական, ֆինանսական և քաղաքական օգնությունը Կիևին
18:30
Հնդկաստանը Ֆիլիպիններին հրթիռներ է վաճառում
18:20
Ալիևն ու Շոլցը կհանդիպեն
«4 գյուղերով» Փաշինյանը Ալիևին քարշ է տալիս սահմանազատման գործնթացի մեջ
ՀՀ համար Լավրովը՝ «բլիթ», Զախարովան՝ «մտրակ»
18:10
Ալիևն ու Պուտինը կհանդիպեն ապրիլի 22-ին
Լրատվական-վերլուծական երեկոյան թողարկում
18:01
ԵՄ-ը կարող է Ուկրաինային Patriot համակարգեր տրամադրել
Ռուս խաղաղապահների «սուրբ տեղի» դատարկությունը
Սահմանազատման հանձնաժողովները մի շարք կարևոր հարցերում պայմանավորվածության են եկել
«ՌԴ-ն նոր բանակցությունների դեպքում չի դադարեցնի ռազմական գործողությունները». Լավրով
208 մլն դրամի անարդյունավետ ծախս. ՊՎԾ-ն խախտումներ է հայտնաբերել դպրոցաշինության ոլորտում
Իրանն ու Իսրայելը կդադարեն ուղիղ հարվածներ հասցնել. CNN
17:46
Ուկրաինան հայտնել է, որ Դնեպրոպետրովսկի մարզի գնդակոծության հետևանքով կա 8 զոհ
Առաջին անգամ Հայաստանի եւ Ադրբեջանի միջեւ, չորս գյուղերի հատվածում, գոյություն կունենա սահմանազատված պետական սահման. Վարչապետի աշխատակազմ
Հայաստանն ու Ադրբեջանը նախնական համաձայնեցրել են սահմանագծի առանձին հատվածները
Հուշանվեր-թղթադրամների իրացման նոր դեպքեր
17:30
G7-ի երկրները կքննարկեն Իրանին Իսրայելի ենթադրյալ հարվածի շուրջ ստեղծված իրադրությունը
Օտարերկրացի 19-ամյա աղջիկը ճանաչվել է անմեղսունակ. նախաքննությունն ավարտվել է
17:10
ԱՄՆ-ն ՄԱԿ-ի Անվտանգության խորհրդում արգելափակել է Պաղեստինի ընդունումը որպես կազմակերպության լիիրավ անդամ
17:00
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն
16:53
Բլինքենը հայտարարել է, որ G7-ը ցանկանում է թուլացնել Իսրայելի և Իրանի միջև լարվածությունը և պատասխանատվության ենթարկել Թեհրանին
Սիրիայի արևելքում ահաբեկիչների հարձակման հետևանքով զոհված զինվորների թիվը հասել է 29-ի
Շենգավիթի քննչական բաժնում անձի խոշտանգման վերաբերյալ տեղեկությունները իրականությանը չեն համապատասխանում. Գոռ Աբրահամյան
16:50
ԱՄՆ պետքարտուղարության Կովկասի հարցերով խորհրդական Լուի Բոնոն այցելել է Վրաստան
Թուրքիայում 4.5 բալ ուժգնությամբ երկրաշարժ է գրանցվել
Էկոնոմիկայի նախարարը ԱՄԷ դեսպանի հետ քննարկել է տնտեսական հարցեր

Ճանապարհային սպանդը շարունակվում է՝ 6 զոհ, 12 վիրավոր․ ովքե՞ր են պատասխանատուները

Արարատի մարզում երեկ դաժան ու ողբերգական ավտովթար-հրդեհ է տեղի ունեցել. ժամը 15։20-ի սահմաններում՝ Երևան-Մեղրի ավտոճանապարհի, ժողովրդին հայտնի՝ Արարատի Զոդի կամրջի վրա բախվել են Toyota մակնիշի 096 FF 96 համարանիշի, ВАЗ 2106 մակնիշի 35 LQ 998 համարանիշի և մարդատար «Գազել» մակնիշի ավտոմեքենաները։ Բախման հետևանքով «Գազել»-ում հրդեհ է բռնկվել, ինչի հետևանքով զոհվել է 6, վիրավորվել 12 մարդ:

Սարսափելի պատահարը ցնցել է ամենքին ու երեկվանից սոցիալական ցանցերում ակտիվորեն քննարկվում են տեղի ունեցածի պատճառները՝ ոմանք անկեղծորեն ցանկանում են պարզել տեղի ունեցածի պատճառներն ու պատասխանատուներին, մյուսները տրվում են անգամ քաղաքական շահարկումների գայթակղությանը։

Նման պատահարներ տեղի են ունենում անգամ ամենազարգացած երկրներում, սակայն դրանցում ռիսկերը ճիշտ են կառավարվում ու հնարավորինս մեղմվում են, ինչը չկա մեր երկրում, որովհետև բացակայում է հավաքական պատասխանատվությունը, պետական ինստիտուտների ու հանրային պատասխանատվության ինտիտուտը։

Անգամ հեղափոխությունից հետո երկրում չկա, բացակայում է երթևեկության անվտանգության հայեցակարգ, ինչի հետևանքով Հայաստանի ճանապարհներին մահանում են անմեղ մարդիկ՝ չնայած ոստիկանության ներկայացրած պոզիտիվ վիճակագրությանը։

Խնդիրն ավելի գլոբալ է  ու պետք չէ թիրախավորել միայն Ճանապարհային ոստիկանությանը, որն, անշուշտ, բավարար չափով չի բարեփոխվել ու, ըստ ամենայնի, երկրում պահպանվում են մեքենաների ոչ պատշաճ տեխզննությունը, կոռուպցիոն դրսևորումները վարորդական իրավունքի ձեռքբերման գործընթացում։

Բայց նաև մեկ այլ խնդիր կա, որը վերաբերում է գործող իշխանության հռետորաբանությանը, քաղաքացիների վարքագծին։ Հեղափոխությունից հետո բարձր մակարդակով շատ հաճախ խրախուսվում է բեսպրեդելը, երբ իշխանությունն իր օրակարգի համար պարբերաբար չարաշահում է փողոցի  գործոնը, ինչը հասարակության տարբեր շերտերի մոտ դեգրադացնում է քաղաքացիական արժեքները՝ ծնելով անպատժելիության, զոռբայության դրսևորումներ, ինչի հետևանքով «դուխով» քաղաքացիները կարող են պարզապես անտեսել օրենքը, ոստիկանությանը։ Այս երևույթը կա ու այդ «մշակույթը» թելադրվում է «վերևից»՝ յուրացվելով հասարակության տարբեր շերտերի կողմից, որոնք ազատությունը շփոթում են բեսպրեդելի հետ։ Եթե նախկինում նման սանձարձակ վարքագիծը բնորոշ էր միայն, այպես կոչված, քրեաօլիգարխիկ սեգմենտին, հիմա տարածվել է նաև հասարակության այլ, այսպես կոչված, «հասարակ» շերտերի վրա։

Նման պատահարները անխուսափելի կլինեն, քանի դեռ երկրում գոյություն ունեն ոչ բարվոք ճանապարհներ ու նաև հանրային գիտակցություն, որ անվտանգ երթևեկության ապահովումը միայն ոստիկանության պարտականությունն է, իսկ վարորդների «առաքելությունը»՝ «շուստրիությամբ» օրենքներ խախտելն է։ Մեծ հաշվով՝ գործ ունենք իշխանության անհամարժեքության, հասարակության դեգրադացված ընկալումների համադրության ու դրա արդյունքում ծնվող ողբերգությունների հետ, որի հետևանքով Հայաստանի ճանապարհներին ավելի շատ մարդ է զոհվում, քան՝ հակառակորդի գնդակից։

Ցավոք, հետևություններ չենք անելու նաև երեկվա ողբերգությունից, որովհետև մեզանից յուրաքանչյուրը պատասխանատվությունը իրենից դուրս ու դիմացինի մեջ է տեսնում՝ վստահ, որ նման փորձանք կարող է պատահել միայն ուրիշի հետ ու այլոց պատճառով։

Երեկվա ողբերգությունը բացահայտեց նաև իշխանության օպերատիվ արձագանքման անկարողությունը։ Ողբերգական պատահարից հետո ակտիվ էին միայն ԶԼՄ-ները, իսկ իշխանության ներկայացուցիչներն արձագանքեցին միայն ժամեր անց, երբ հասարակությունն արդեն բարձրաձայնել էր երկրի ղեկավարության անտարբերության, նրա անհամարժեք վարքագծի մասին։ Սակայն ռացիոնալ արձագանքման ունակությունից զրկված է նաև հասարակությունը, որը, մեծ հաշվով, ամեն ինչ բարդում է միայն իշխանության վրա՝ մոռանալով, որ ճանապարհային սպանդը նաև իր անպատասխանատու վարքագծի հետևանք է։

Զոհերի կյանքն այլևս հետ բերել չենք կարող, բայց պարտավոր ենք հետևություններ անել՝ առնվազն ճանապարհային սպանդը կանխելու, նման ռիսկերը կառավարելի դարձնելու ու չեզոքացնելու նպատակով։

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում