Friday, 26 04 2024
13:30
Իդրամն ու IDBank-ը՝ Career City Fest-ի մասնակից
13:15
Ալիևին դիմավորել են Շոլցն ու Բերբոքը
Աղդամի ռուս-թուրքական մշտադիտարկման կենտրոնը դադարեցրել է իր գործունեությունը
12:45
ԱՄՆ-ն ճնշում է Չինաստանի զարգացումը. Չինաստանի ԱԳ նախարար
Ուղիղ․ Էներգետիկայի դիվիեսիֆիկացիայի հեռանկարները․ հանրային քննարկում
Մամիկոն Ասլանյանը կմնա կալանքի տակ․ դատարանը մերժել է նրա խափանման միջոցը փոխելու միջնորդությունը
Ղազախստանի պետականության դեմ աշխատողներ կան. Տոկաև
Լուրերի օրվա թողարկում 12։00
12:01
Ucom-ը անվճար ինտերնետ է ապահովել Իջևանի չորս համայնքների կանգառներում
«Մեծ խաղում» Հայաստանը միայնակ չի՞ մնա, երաշխավորն ո՞վ է
Ակցիայի մասնակիցներից մեկը հետախուզման մեջ է եղել
Գառնի գյուղում տուն է այրվել
Հանրապետական նշանակության ճանապարհի Նավուրի հատվածում այսօր կիրականացվեն հորատապայթեցման աշխատանքներ
11:20
ՀՀ ԱԳՆ-ն՝ Հայաստանի և Ադրբեջանի ԱԳ նախարարների Ղազախստանում հանդիպման մասին
Երևանում փակ փողոցներ չկան. Ոստիկանություն
11:00
Հայկական առաջին բանկը Ֆասթեքսվերսում․ Ֆասթ Բանկը ներկայացնում է իր վիրտուալ տարածքը
10:45
Հնդկաստանում մեկնարկել է աշխարհի ամենամասշտաբային ընտրությունների երկրորդ փուլը
10:30
Երազանքն իրականացնելու ճանապարհին
10:15
Նավթի գներն աճել են. 25-04-24
Լուրերի առավոտյան թողարկում 10։00
Ապամոնտաժվել է շուրջ 10 500 ինքնակամ գովազդ
Եթե ատամներ ցույց չտանք, Մոսկվան և Բաքուն կհոշոտեն մեզ. միջազգային ուժեր է պետք ներգրավել
Հրաչյա Փոլադյանն իր հավատարմագրերն է հանձնել Ալժիրի նախագահին
Ցեղասպանության ճանաչումը դասեր չտվեց էրդողանին ու Ալիևին. կրկնում են Լոզանի ատելության խոսույթը
Տեղումներ չեն սպասվում
Կրեմլն անտարբեր չէ հայ-թուրքական հաշտեցմանը. Հրվ. Կովկասում իր գոյությանը սպառնացող վտանգ է տեսնում
Համատեղ պայքարի պլան դեռ չկա. «Հրապարակ»
216 հազար դրամ 36 LED լույսի համար. ի՞նչ գնումներ է արել նախագահի աշխատակազմը․ «Ժողովուրդ»
Աննա Հակոբյանը քաղաքական նպատակով էր Գյումրիում. թեմի առաջնորդը «վտանգ» է համարվում. «Ժողովուրդ»
08:30
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն

Google-ը և Facebook-ը միավորվել են գովազդատուների հետ՝ վատ բովանդակության դեմ պայքարելու համար

Facebook-ը, Google-ը, Twitter-ը և խոշոր գովազդային գործակալությունները հայտարարել են վնասակար և պոտենցիալ վտանգավոր բովանդակության հետ համատեղ պայքարի մեկնարկի մասին, որոնց ծավալները դեռևս չափազանց մեծ են: Այս մասին հաղորդում է The Financial Times-ը:

Ինչպես նշում է թերթը, այս նախաձեռնությանն աջակցում են WPP, Publicis և Omnicom գործակալությունների, ինչպես նաև Procter & Gamble և Unilever ապրանքանիշները:

Ակնկալվում է, որ ընկերությունները կստեղծեն մի շարք արձանագրություններ, որոնք կարող են պաշտպանել ինչպես ապրանքանիշները, այնպես էլ համացանցի սովորական օգտատերերին: Մասնավորապես, ըստ Procter & Gamble ավագ բրենդի մենեջեր Մարկ Պրաչարդի, Google-ը և Facebook-ը, որոնք ներկայում առցանց լրատվամիջոցներում ամենամեծ խաղացողներն են, պետք է ավելի ակտիվ լինեն բովանդակության վերահսկողության հարցում կամ գոնե խրախուսեն խոհեմության դրսևորումը մեկնաբանություններում:

Համատեղ խմբի առաջին հանդիպումը տեղի կունենա հունիսի 19-ին՝ չորեքշաբթի օրը: Իսկ թե երբ հստակ որոշումներ կկայացվեն, նշված չէ:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում