Saturday, 27 04 2024
14,000 ծառ՝ Հայաստանի երեք մարզում իրականացված համապետական ծառատունկի ընթացքում
Վրաստանը եվրոպական ճանապարհից շեղվելու նպատակ չունի. Իրակլի Ղարիբաշվիլի
ՀՀ ԱԳՆ-ը շնորհավորել է Հարավաֆրիկյան Հանրապետությանն՝ Ազատության օրվա կապակցությամբ
Ուկրաինայի հետ բանակցությունների համար նախադրյալներ չկան. Պեսկով
ՀՀ նախագահը շնորհավորական ուղերձ է հղել Նիդեռլանդների թագավորին
Շուշիում ադրբեջանցի սակրավոր է վիրվորվել
Այլընտրանքը հավերժ պատերազմն է. ուռա-հայրենասիրությունից գիտակցաբար ենք հրաժարվել
Վահանավանքի խաչմերուկի մոտակայքում տեղի է ունեցել ավտովթար. կան տուժածներ
Պուտինն ու Ալիևը ձեռք-ձեռքի տված շարունակելու են կծոտել Հայաստանը
Արարատ Միրզոյանը Նիդեռլանդների իր գործընկերոջը շնորհավորել է Ազգային տոնի կապակցությամբ
Բողոքի ցույց անող տարբեր ուժեր ուղղորդվում են մեկ կենտրոնից
17:09
Իրանը համարում է, որ պատժամիջոցները երկրի պաշտպանունակության ամրապնդումը շարունակելու հնարավորություն են
Շոլցի պատասխանը. հայ-ադրբեջանական բանակցային դինամիկան կպահպանվի՞
ՄԻՊ-ը մտահոգիչ է համարում հավաքներին երեխաների մասնակցության այնպիսի ձևաչափի կիրառումը, որը չի բխում երեխայի լավագույն շահից
ՊՆ-ն հորդորում է
Նոր կյանք Ծիծեռնակաբերդում խոնարհված ծաղիկներին. մեկնարկել է ավանդական «Ծաղկահավաք»-ը
«Վնուկովո» օդանավակայանում պայթյունի սպառնալիքի պատճառով վարչական շենքի հարկերից մեկը տարհանվել է
ՀՀ-ում չկա արդարություն, որովհետև իրար հետ չենք պայմանավորվել, թե որն է արդարությունը. վարչապետ
Խաղաղության օրակարգը արտագաղթը կանխելու մասին է. վարչապետ
Ինչպես է Շոլցը Ալիևի հետ քննարկելու էներգետիկ հարցեր՝ անտեսելով ԼՂ-ում ցեղասպանության հանգամանքը
Կիրանցում ապրիլի 26-ին տեղի ունեցած միջադեպի հանգամանքները պարզելու ուղղությամբ նախաքննություն է իրականացվում
Ռուսաստանը կողմ է Բաքվի և Երևանի միջև շփումների շարունակմանը. Պեսկով
Սահմանին տեղադրված սյունը Հայաստանի տարածքային ամբողջականության անկյունաքարն է. վարչապետ
14:15
Դինա Տիտուսը ԱՄՆ կոնգրեսին է ներկայացրել Ադրբեջանի նկատմամբ պատժամիջոցներ կիրառելու մասին օրինագիծը
Վաշինգտոնը Բաքվում պատերազմական հանցագործներ է բացահայտում. առայժմ՝ տեղեկատվական արտահոսքերի միջոցով
13:50
Մենք չենք մոռանա թուրքական բարբարոսության արդիականությունը. Հունաստանի նախկին նախագահը ելույթ է ունեցել Հայոց ցեղասպանության 109- րդ տարելիցի առթիվ
Ոսկեպարը անվտանգ կլինի՞, Ալիևի սպառնալիքները կվերանա՞ն, երաշխիքներ կունենա՞նք. հարցեր են
Ապրիլի 28-ին Հայ Առաքելական Եկեղեցին կնշի Սուրբ Խաչի երևման տոնը
Բաքուն կվիժեցնի սահմանազատման գործընթացը. նրանց իրական նպատակը Սյունիքն է
Ավանեսյանը ծանոթացել է Շիրակի մարզի առողջապահական կարողություններին

«Լարսն այլընտրանք չունի․ ամեն ինչ կախված է Ռուսաստանի և Վրաստանի բարի կամքի դրսևորումից»

Հայաստանի միջազգային փոխադրողների ասոցիացիայի նախագահ Հերբերտ Համբարձումյանը համոզված է, որ Լարսի ճանապարհին այլընտրանք չկա: Նրա խոսքերով՝ Հայաստանի ավտոտրանսպորտային բեռնափոխադրումների առյուծի մասը բաժին է ընկնում ԵԱՏՄ երկրներին և առավելապես Ռուսաստանին, և Երևանից Մոսկվա տանող ամենակարճ ճանապարհը հենց Լարսն է, մնացած բոլոր ճանապարհներն ավելի երկար են։

«Ես Լարսի այլընտրանքային ճանապարհների վերաբերյալ շուրջ 6 տարբերակ եմ լսել, որ առաջարկում են տարբեր պաշտոնյաներ՝ երկաթուղային, ավիացիոն, լաստանավային, լսել եմ նաև, որ իբրև ճանապարհները սարքելուց հետո կարելի է նաև Դաղստանի կողքով գնալ Ռուսաստան, ինչպես նաև այդ ուղղությամբ տանող թունել կառուցել և այլն և այլն։ Եթե մասնավորապես դիտարկենք թունելը, ապա ես դրա հետ կապված խիստ կասկածներ ունեմ․ ո՞վ է այդ թունելը կառուցելու, նման թունել կառուցելու համար մոտ երկու կամ երեք միլիարդ դոլար գումար է անհրաժեշտ, իսկ ո՞վ է մեզ այդ փողը տալու, ես այդպիսի ներդրողներ այսօր չեմ տեսնում, հաջորդը՝ ասում են լաստանավային փոխադրում․ դա շատ լավ է, ես դրական եմ գնահատում և շատ ցանկալի կլինի, որ Հայաստանն ունենա իր սեփական լաստանավը, բայց դրա հետ կապված մի օրինակ ներկայացնեմ․ 2017թ-ի փետրվարին շատ ուժեղ ձյան պատճառով մենք 10 օր կանգնեցինք Լարսում և կային նաև լաստանավով գնացող մեքենաներ, որոնք ևս մեզ հետ ուղիղ 10 օր կանգնած են մնացել՝ եղանակային պայմանների պատճառով․ բա այս դեպքում ի՞նչ տարբերություն՝ ձյան վրա էր կանգնած, թե ջրի մեջ , արդյունքում բեռը տեղ չէր հասնում, այսինքն՝ լաստանավն էլ 100 տոկոսանոց այլընտրանքային լուծում չէ։

Մեզ համար միակ հարմար, ամենացանկալի , ամենակարճ և օգտակար տարբերակը կլինի Հարավային Օսեթիայով ճանապարհը, բայց, եթե, իհարկե, այն բացվի․ դա մեզ համար ուղղակի հրաշք կլինի, հիանալի հնարավորություն կլինի, որ մենք կարողանանք Լարսի ֆորս-մաժորների ժամանակ օգտվել հենց այդ ճանապարհից, բայց այստեղ էլ բոլորս շատ լավ գիտենք, որ կա քաղաքական մեծ խնդիր»,- «Առաջին լրատվական»-ի հետ զրույցում ընդգծեց Հերբերտ Համբարձումյանը։

Այս համատեքստում, սակայն, վերջինս նկատեց, որ, եթե Ռուսաստանն ու Վրաստանը կարողանան լուծել քաղաքական այդ խնդիրը և բարի կամք դրսևորեն, ապա դա Հայաստանի բեռնափոխադրողների համար կլինի հիանալի հնարավորություն, հիանալի օգնություն։

«Իմ տեղեկություններով Վրաստանը համաձայն է դրան միայն այն դեպքում, այն պայմանով, եթե Օսեթիայի կնիք չլինի դրված ոչ մի բեռնատարի և ոչ մի փաստաթղթի տակ»,-նշեց Համբարձումյանը։

Մանրամասները՝ տեսանյութում։

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում