Wednesday, 01 05 2024
Միրզոյանը խոստովանել է Ադրբեջանի լարած թակարդը
Իրավունքն ամրագրված է, չկա սոցիալական գործընկերը, ում հետ պետք բանակցենք
«Մանրամասներ»․ Դավիթ Ստեփանյանի հետ
«Արժանապատիվ աշխատանքը քաղաքացուն հնարավորություն է տալիս զբաղվել սիրելի մասնագիտությամբ»․ նախարար
Երևանում բնակարանների գներն աճում են, առքուվաճառքի գործարքները՝ ավելանում
14:30
Իրաքը Թուրքիայի հետ սահմանին երկու ռազմակայան է ստեղծել
64 խեցգետին կենդանի բաց է թողնվել Սևանա լիճ
Արժանապատիվ աշխատանք խորագրով երթ` աշխատավորների օրվա կապակցությամբ
Լուրերի օրվա թողարկում 14։00
14:00
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն
Մեքենան կոտրել է արագաչափը, ապա աղբամաններն ու գլխիվայր շրջվել. կա 4 վիրավոր
Տոկաևը ողջունել է ԱԳ նախարարների բանակցությունները Ալմաթիում անցկացնելու համաձայնությունը
Վանաձոր-Գյումրի ճանապարհի երթևեկությունը վերականգնվել է․ ՆԳՆ
Ծեծկռտուք Վրաստանի խորհրդարանում
13:00
Նավթի գները նվազել են- 30-04-24
Աշխատանքային իրավունքների հետ կապված մի շարք խնդիրներ արդիական են մնում. ՄԻՊ–ի ուղերձն Աշխատանքի օրվա առթիվ
12:30
Չինաստանում ավտոճանապարհի փլուզման հետևանքով առնվազն 19 մարդ է զոհվել
Ալավերդիում կայանված մեքենան գիշերը այրվել է
Լուրերի օրվա թողարկում 12։00
Ավտոտեխսպասարկման կետում մեքենա է այրվել
ԵԽԽՎ-ն «փակու՞մ է» Ադրբեջանի վերադարձի ճանապարհը
Լրագրողի մասնագիտական գործունեությունն առերևույթ բռնության գործադրմամբ խոչընդոտելու դեպքի առթիվ նախաձեռնվել է քրեական վարույթ
«Վարչապետ կոչվածը չի կարում լուծում տա». ծնողները մինչև մայիսի 10–ը ժամանակ տվեցին իշխանություններին
Փաշինյա՛ն, դու ինչ գիտեի՞ր՝ վառվել են, թե սպանվել. պատասխան պիտի տաս մեր երեխեքի սպանության համար
11:40
ԱՄՆ Պետդեպարտամենտը հայտարարել է Բլինկենի մասնակցության մասին Երևանի ու Բաքվի միջև կարգավորման գործընթացում
11:30
Մահացել է ամերիկացի գրող Փոլ Օստերը
«Բաքվին և Երևանին պետք չեն միջնորդներ»․ Ալիև
Տոտալ անվստահություն կա. Ազատի զորամասի գործով Փաշինյանի կողմից նշանակվեցին մեղավորներ ու անմեղներ
Թբիլիսիում բողոքի ակցիաների ժամանակ 63 ցուցարար է ձերբակալվել
Թբիլիսիում 6 իրավապահ մարմնական վնասվածք է ստացել

«Արմավիան» օֆշորից, կամ մեր քրեաօլիգարխիկ տնտեսության փոքրացված մոդելը. մամուլ

Վերջին օրերին մեր երկրի տնտեսական կյանքում տեղի ունեցող ամենակարևոր թեման «Արմավիայի» շուրջ տեղի ունեցող իրադարձություններն են, գրում է «Հայկական ժամանակը»:

Ինքն իր սնանկացման գործընթացն է սկսել երկրի ազգային ավիափոխադրողը: Անսպասելիորեն դադարեցրել է իր չվերթները մի ավիաընկերություն, որը զբաղեցնում է երկրի ավիափոխադրումների շուկայի առնվազն կեսը: Եթե որևէ այլ երկրում նման բան տեղի ունենար, ապա ամենաքիչը, որ կլիներ այդ երկրում, կառավարությունը արտահերթ նիստ կգումարեր: Իսկ կառավարության երեկվա հերթական նիստում «Արմավիա» բառն անգամ չհնչեց: Իբր ոչինչ տեղի չի ունեցել, իբր ամեն ինչ կարգին է: Իրականում, սակայն, տեղի է ունենում սահմռկեցուցիչ իրադարձություն: Խնդիրն այն է, որ «Արմավիան» սովորական ընկերություն չէ: Նրա սնանկացման դեպքում, ամենայն հավանականությամբ, կվճարի պետությունը, այսինքն մենք՝ հարկատուներս: Այս ընկերության միակ թանկարժեք կապիտալը իր ունեցած թռիչքների իրավունքն է, որը հսկայական գումար արժե, և որը նա ստացել է անվճար: Հիմա գլխավոր հարցն այն է՝ «Արմավիայի» պարտատերերին պարտքերի դիմաց այդ իրավունքը կփոխանցվի, թե ոչ: Եթե փոխանցվեց, նշանակում է, որ «Արմավիայի» սնանկացման համար վճարեցին հարկատուները:

Իսկ որքան պարտք ունի «Արմավիան»: Այդ հարցի պատասխանը գիտի թերևս միայն «Միկա Լիմիթեդ» ընկերության սեփականատերը՝ Միխայիլ Բաղդասարովը: «Միկա Լիմիթեդը» «Արմավիայի» սեփականատերն է: Ըստ որոշ տեղեկությունների՝ «Արմավիայի» ամբողջ պարտքը 30 միլիոն դոլար է: Ըստ այլ տեղեկությունների՝ ավելի քան 50 միլիոն դոլար: Ռուսական «Կոմերսանտը» փորձել է հաշվել «Արմավիայի» պարտքերը ու ստացվել է հետևյալ պատկերը՝ 5 միլիոն դոլար պարտք է «Զվարթնոց» օդանավակայանին, 22 միլիոն՝ «ՎՏԲ» բանկին, 1.5 միլիոնը՝ Մոսկվայի «Վնուկովո» օդանավակայանին…: Օր չի անցնում, որ աշխարհի տարբեր ծայրերից չհայտնվեն նոր պարտատերեր: Երեկ հայտնի դարձավ, որ «Արմավիային» դատի է տալու ռուսական «Սուխոյ» ընկերությունը և պահանջելու է իր պարտքը՝ 1.3 միլիոն դոլար: Թե վաղը ինչ պարտատեր կհայտնվի ու որքան գումար կպահանջի «Արմավիայից», հայտնի չէ:

Եվ ուրեմն, ինչ է տեղի ունենում «Արմավիայի» շուրջ: Այս ընկերությունը, եթե ուշադիր նայենք, մեր քրեաօլիգարխիկ տնտեսության փոքրացված մոդելն է: Սկսենք նրանից, որ «Արմավիայի» սեփականատեր «Միկա Լիմիթեդ»-ը գրանցված է Ջերսի կղզում, որը նույնիսկ ՀՀ կառավարության որոշմամբ ճանաչված է որպես օֆշորային գոտի: Եվ 10 տարի մեր ավիափոխադրումների շուկայի կեսը վերահսկել է օֆշորային գոտում գտնվող մի ընկերություն: Ինչպիսին է «Արմավիայի» ֆինանսական վիճակը, նույնպես հայտնի չէ: Ավիափոխադրումների շուկայի կեսը վերահսկող այս ընկերությունը հաշվետվություններ չի հրապարակել: Ինչ պայմաններով է նա տիրապետում ավիաթռիչքների իրավունքներին, ինչպիսի պատասխանատվություն է կրում չվերթները դադարեցնելու համար, ուղևորներին ինչ կարգով պետք է փոխհատուցի… այս հարցերը նույնպես պատասխան չունեն, քանի որ կառավարությունը 2003 թվականին «Արմավիան» արծաթե սկուտեղի վրա Միխայիլ Բաղդասարովին փոխանցելու մասին պայմանագիրը գաղտնի է պահում՝ դա «առևտրային գաղտնիք է»:

Մի խոսքով՝ բազմաթիվ անհայտներով մի մեծ հավասարում: Որպեսզի ավելի պատկերավոր դառնա, թե ինչ ընկերության հետ գործ ունենք, բերենք մի քանի ցուցանիշ: 2012 թ. «Արմավիան» ՀՀ պետական բյուջե է վճարել խղճուկ 286 միլիոն դրամ, կամ մոտ 800 հազար դոլար: Եթե համարենք, որ «Արմավիան» տարեկան սպասարկում է 750 հազար ուղևորի և յուրաքանչյուր տոմսը վաճառում ընդամենը 300 դոլարով, ապա «Արմավիան» տոմսերի վաճառքից տարեկան ստանում է մոտ 225 միլիոն դոլարի հասույթ: Դա մեր պետական բյուջեի՝ մոտ 10 տոկոսն է: Եվ ահա 225 միլիոն դոլարի հասույթից՝ 800 հազար դոլարի հարկ: Սա ամբողջ հասույթի նույնիսկ 0.4 տոկոսն էլ չի կազմում: Շա՞տ է սա, թե քիչ: Բիզնեսի «սպիտակ դաշտում» գործող ցանկացած գործարար իր հաշվապահական փաստաթղթերը եթե ուսումնասիրի՝ կտեսնի, որ ինքը պետբյուջե է վճարել իր ընդհանուր հասույթի մոտ 8 տոկոսը:

Իսկ ընդհանրապես չի կարելի բացառել, որ «Արմավիան» գնում է արհեստական սնանկացման: Բայց սա արդեն բոլորովին այլ թեմա է: Արհեստական սնանկացումը քրեական հանցագործություն է: Նորմալ երկրներում սա համարվում է տնտեսական բնույթի ամենածանր հանցագործությունը, որի համար դատարանները գործարարների «կաշին քերթում են»: Բայց հուսանք, որ շուտով Սերժ Սարգսյանը մի հատ էլ ասուլիս կհրավիրի ու կասի, որ իր վաղեմի բարեկամ Միկա Բաղդասարովի մոտ «փաստաթղթերով ամեն ինչ կարգին է»: Իսկ դատախազությունն էլ «Արմավիայի» սնանկացման մեջ հանցակազմ չի տեսնի:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում