Wednesday, 01 05 2024
ՊՆ բժշկական գումարտակը Հունգարիայում մասնակցում է «Քաջարի մարտիկ-2024» բազմազգ զորավարժությանը
Կայացել են ՀՀ ՊՆ-ի և ՆԱՏՕ-ի Պաշտպանական կրթության զարգացման հայաստանյան ծրագրի քննարկումները
Հայաստանի՝ հունգարա-ադրբեջանական վետոյի հաղթահարման ճանապարհը
ԱՄՆ-ն փոխարինել է Թուրքիային
Ի՞նչ ապագա ենք ուզում․ պատմությունը՝ բեռ
ՊՆ բժշկական գումարտակը Հունգարիայում մասնակցում է «Քաջարի մարտիկ-2024» բազմազգ զորավարժությանը
«Շարունակում է խնդրահարույց մնալ նաև աշխատաշուկայում խտրականության բացառման հարցը». ՄԻՊ
Երևանի շատրվանները գործարկվեցին
Իրանը պատրաստ է ընդլայնել առևտուրն Իրաքի հետ
Մի շարք բնակավայրերում կփորձարկվեն էլեկտրական շչակներ
Երեւանը, Բաքուն ու Աստանան. Տոկաեւի բազմիմաստ ակնարկը
Իրանի քաղավիացիայի պաշտոնյաները հայ գործընկերներին հրավերել են Իրան
Ղրղզստանի և Տաջիկստանի սահմանին երկրաշարժ է տեղի ունեցել
Ղրղզստանում չեղյալ է հայտարարվել «Անմահ գնդի» երթը
Ստամբուլում մայիսմեկյան ցույցեր են տեղի ունենում
Արարատ Միրզոյանն աշխատանքային քննարկում է ունեցել Դոհայում ՀՀ դեսպանության անձնակազմի հետ
17:00
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն
Վրաստանի խորհրդարանը շարունակում է քննարկել «Օտարերկրյա ազդեցության թափանցիկության մասին» օրինագիծը
Ղազախստանի հանդիպման շահառուները․ ինչ է զգուշացնում Բլինքենը Փաշինյանին և Ալիևին
Հայկ Մարությանը նոր կուսակցություն է հիմնել. անցկացվեց հիմնադիր համագումարը
Ադրբեջանցի քաղբանտարկյալները կդատապարտե՞ն «ղարաբաղյան հաղթանակի պղծումը»
ՊՆ-ն հերքում է Գեղարքունիքում՝ ականազերծման, Ճամբարակից և Ջիլից էլ հայկական ԶՈՒ–ն հանելու մասին լուրերը
Հայաստանը «շպագատի» մեջ է. եթե մասնակցի ռեգիոնալիզացման խաղին, միայն կորցնելու է
Ծովինար Համբարձումյանը իր հավատարմագրերն է հանձնել
Եվրոնիկոլիզմ՝ Փաշինյանը Հայաստանը ԵՄ տանելու ծրագիր չունի. հայերը ցլերին պետք է հանձնվեն
Մեզ սպասվում է չափավոր տաք և տեղումնառատ մայիս
Վթար Երևան-Երասխ․ տուժածները տեղափոխվել են հիվանդանոց
Շոյգուին ցուցադրել են ԱԹՍ–ների դեմ պայքարի նոր միջոցներ
Միրզոյանը խոստովանել է Ադրբեջանի լարած թակարդը
Իրավունքն ամրագրված է, չկա սոցիալական գործընկերը, ում հետ պետք բանակցենք

Նախարարությունը պնդում է, որ մեքենաների մոտ 30%-ը շահագործվում է գազով, 4%-ը՝ դիզելային վառելիքով

Որքա՞ն ավտոմեքենա է Հայաստանում բենզինով աշխատող շարժիչից անցում կատարել գազի բալոնի: Այս հարցը պարզելու համար «Առաջին լրատվական»-ը դիմեց տրանսպորտի և կապի նախարարություն, որտեղից ստացված պատասխանը բավականին վիճելի է. ըստ նախարարության՝ «Հայաստանի Հանրապետությունում շահագործվող տրանսպորտային միջոցների մոտ 30%-ը շահագործվում է սեղմված բնական գազով, 4%-ը՝ դիզելային վառելիքով»։

Այսինքն` ստացվում է, որ գազի բալոնների շուրջ ստեղծված այսքան աժիոտաժից հետո մեքենաների 66%-ը դեռ բենզինով է աշխատում: Այս ցուցանիշն այնքան էլ հավանական չի թվում, առավել ևս, որ փորձագետների գնահատականով, ՀՀ-ում մեքենաների կեսից ավելին արդեն գազ են օգտագործում: ՊԵԿ ներմուծման տվյալները փաստում են, որ բենզինի պահանջարկը ՀՀ-ում նվազում է. 2011թ. առաջին 9 ամիսների 263 հազար տոննայի փոխարեն 2012 թ. նույն ժամանակահատվածում ներկրվել է 249.9 հազար տոննա նավթամթերք, կամ 5.2%-ով պակաս:

Նախարարությունից նաև նշեցին, որ մշակվել է օրենսդրական նախաձեռնություն, որի ընդունման դեպքում՝ գազով շահագործվող տրանսպորտային միջոցները կարող են շահագործվել միայն գազաբալոնի հաջորդ վկայագրման ժամկետը նշող կտրոնի առկայության դեպքում։ Ըստ գերատեսչության պատասխանատուների՝ նշյալ փոփոխությունը կբարձրացնի գազով շահագործվող տրանսպորտային միջոցների անվտանգությունը և միաժամանակ կապահովի գազով շահագործվող տրանսպորտային միջոցների ճշգրիտ հաշվառումը։

Սակայն նախարարությունից չեն նշել, թե այդ կտրոնն ի՞նչ կարժենա և բյուջեն դրանից ինչքանո՞վ կավելանա:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում