Նախընտրական քարոզչության փուլում պատգամավորության թեկնածուներին և կուսակցությունները ԶԼՄ-ներով ներկայացնելիս շատ հաճախ ներկայացվել են անհատները՝ ռեյտինգային թեկնածուները և դրանով առավելություն են ստացել մյուս թեկնածուների նկատմամբ: Այս մասին լրագրողների հետ հանդիպմանն ասաց մեդիա փորձագետ Մեսրոպ Հարությունյանը՝ անդրադառնալով քարոզարշավի ընթացքում արձանագրված էթիկայի խախտումներին:
Փորձագետն ընդգծեց, որ ընտրությունները լուսաբանելիս շեշտը պետք է դնել ոչ թե անհատի, այլ կուսակցության վրա:
Մանրամասները՝ տեսանյութում: