Կոճակն արդեն հուշում է, թե այնտեղ ինչ կգտնվի, հայտնում է vnews.agency-ն:
Facebook-ի բոլոր գրանցված օգտվողները կկարողանան ձեռք բերել տարբեր ապրանքներ, որոնք գովազդվում են պորտալի շրջանակներում: Ինչ վերաբերում է ապրանքների ընտրությանը, ապա ներկայումս այնտեղ ցուցադրվում են խիստ սահմանված խանութներ, որոնք ավելի վաղ նշվել են որպես “Shop”:
Facebook-ի օգտվողներին պետք է ուրախացնի այն փաստը, որ ստեղծված աշխատանքային ալգորիթմը մարդուն չի առաջարկի ինչ-որ կոնկրետ ապրանքներ, որոնք նրան հարկավոր չեն: Դա պետք է բարձրացնի վստահությունը համակարգի նկատմամբ և կրճատի հարկավոր ապրանքի փնտրման ժամանակը: