Օքսֆորդի համալսարանի և Լոնդոնի Թագավորական քոլեջի գիտնականների համատեղ հետազոտությունը մոտենում է ավարտին, և գիտնականները եզրակացություն են անում, որ երեխայի հաջող ուսումը, հատկապես ընթերցանությունն ու մաթեմատիկան, 50%-ով կախված են նրա գեներից: Նման կարողությունները ժառանգաբար են փոխանցվում և կապ ունեն ընտանիքի դիրքի և կյանքի տևողության հետ: Այնուամենայնիվ, նման կարողության գենետիկ բնույթը քիչ է ուսումնասիրված, այդ պատճառով մինչև օրս դրա հետ կապված ոչ մի եզրակացություն չի եղել:
Գեների ազդեցության ուսումնասիրության համար կիրառվել են 2794 երեխաների տվյալներ: Դրանք համեմատվել են իրար հետ, և գիտնականները պարզել են, որ նրանց ԴՆԹ-ում ամենափոքրի տարբերությունն էլ բացատրում է հակումը լավ ուսման նկատմամբ:
Այդ կապակցությամբ գիտնականները ենթադրում են, որ յուրաքանչյուր երեխայի հանդեպ առանձնահատուկ մետեցում է հարկավոր, որպեսզի նա լավ սովորի և կարողանա հետագայում լավ աշխատանք գտնել: