Friday, 17 05 2024
18:50
Պատերազմի 2 տարվա ընթացքում առաջին անգամ ոչ մի բրիգադ չի բողոքում արկերի պակասից. Զելենսկի
18:40
Շոյգուին երկար ժամանակ թույլ չեն տվել մուտք գործել Չինաստանի խորհրդարան
Էրդողանը վերլուծաբանին նշանակել է փոխարտգործնախարար
Թուրքիայի ներքին գործերի նախարարը հանդիպել է Թուրքիայում Պաղեստինի դեսպանի հետ
Ադրբեջանը ծրագրում է վերսկսել Իրանում իր դեսպանատան աշխատանքները
Վրաստանը աջակցություն ստացե՞լ է Թուրքիայից
17:50
Մոլդովայում ԵՄ-ին անդամակցության շուրջ հանրաքվեն կանցկացվի հոկտեմբերի 20-ին
17:40
ԱՄՆ զինվորականները սկսել են ժամանակավոր նավամատույցով օգնություն մատակարարել Գազայի հատված
17:30
ԱՄն Ներկայացուցիչների պալատն օրինագիծ է ընդունել Իսրայելին զենքի անխափան մատակարարման մասին
17:27
Աստղիկ Մանրիկյան. Հայէկոնոմբանկը միջազգային կառույցների հետ իրագործել է մոտ 120 հաջողված ծրագիր՝ ներգրավելով մոտ 640 մլն $-ին համարժեք միջոցներ
Թուրքիայի և Վրաստանի միջև ստորագրվել է էներգետիկայի ոլորտում համագործակցության փոխըմբռնման հուշագիր
17:10
ԱՄՆ-ն պատժամիջոցներ է սահմանել ՌԴ-ի նկատմամբ՝ ԿԺԴՀ-ից զենք մատակարարելու համար
17:00
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն
Թուրքիայի փոխնախագահն ընդունել է Կանադայի արտաքին գործերի նախարարին
Ապրիլին 614 հարկ վճարողի մոտ արձանագրվել է ՀԴՄ կիրառման կանոնների խախտում
Այսպես խոսեց Էրդողանը
16:24
«Ֆիցոն կյանքի ու մահվան միջև է». Օրբան
Հայաստանից ոչ մի սանտիմետր չի զիջվում, հետևաբար սահմանադրականության խնդիր չի ծագում
Կասեցվել է հացի արտադրամասի արտադրական գործունեությունը
Շարժումը գնում է ճահճացման․ առաջնորդ հռչակելուց հետո ավելի է թուլանալու
15:50
Սի Ծինփինը հայտարարել է աշխարհում անվտանգության նոր կառույց ստեղծելու անհրաժեշտության մասին
Կայացել է Սևան համայնքի ավագանու հերթական նիստը
Ծրագիր ու օրակարգ կա., առաջիկա հանրահավաքին կներկայացվի ամեն ինչ. Գալստանյանը ԵՊՀ բակում է
15:25
Ակբա բանկը 50 միլիոն եվրո կուղղի Հայաստանում ՓՄՁ-ների զարգացմանը
Թունավորումների թիվն ավելացել է
Սևան քաղաքում մեկնարկել են որոշ փողոցների և մայթերի հիմնանորոգման աշխատանքները
Քաղաքականապես անկախ գործընթացների միջոցով իրավունքները պաշտպանելու այս աշխատանքը կարևոր է. ԱՄՆ դեսպանատուն
ՀՀ-ն վերահաստատում է իր հանձնառությունը Հարավային Կովկասում հարատև խաղաղության հասնելու հարցում. Միրզոյանը՝ ԵԽ նախարարական նստաշրջանում
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարը մեկնել է Թուրքմենստան
Ի՞նչ է անում Ալիեւի օգնականը ԱՄՆ-ում. Գրիգորյանը կհետեւի՞ նրան

Հայաստանի նախագահը մեկնում է. կան քննարկելու լուրջ հարցեր

Հայաստանի նախագահ Վահագն Խաչատուրայնը մայիսի 30-ին պաշտոնական այցով մեկնում է Վրաստան: Հատկանշական է, որ դա նախագահի պաշտոնում Վահագն Խաչատուրյանի փաստացի առաջին օտարերկրյա այցն է, եթե չհաշվենք իհարկե աշխատանքային այցով Շվեյցարիա մեկնելու հանգամանքը՝ Դավոսի համաշխարհային տնտեսական համաժողովին մասնակցելու նպատակով, ինչը թերևս պայմանական իմաստով է օտարերկրյա այց: Այդ առումով, Վրաստան այցը դե ֆակտո առաջինն է, ինչը նաև խորհրդանշում է Հայաստանի համար Վրաստանի նշանակալիությունը, հատկապես ներկայիս աշխարհաքաղաքական շրջափուլում, երբ Երևանն ու Թբիլիսին միաժամանակ ունեն թե ընդհանուր շահի գիտակցումը, թե ունեն հաղթահարելու, համադրելու մի շարք խնդիրներ՝ հաշվի առնելով նույն բարդ աշխարհաքաղաքական իրադրությունն ու անվտանգության ռազմա-քաղաքական տարբեր համակարգերի առկայությունը: Այդ հանգամանքները ներկայումս անհրաժեշտ են դարձնում հայ-վրացական պարբերական շփումները, որպեսզի, եթե խնդիրները չեն էլ չեզոքանում ընդհանրապես, ապա գոնե դուրս չգան կառավարումից: Այդ իմաստով, Երևանն ու Թբիլիսին այս օրերին քննարկելու հարցեր ունեն ոչ միայն ռազմա-քաղաքական համատեքստում, այլ նաև ընթացիիկ օպերատիվ իրողությունների: Մասնավորապես, ներկայումս չափազանց բարդացել է բեռնափոխադրումը Վրաստանի տարածքով, մի պարզ պատճառով:

Ռուսաստանի հանդեպ Արևմուտքի մեկուսացման քաղաքականությունը հանգեցրել է նրան, որ բեռնափոխադրման մի շարք ուղղություններ պարզապես փակվել են: Դրան զուգահեռ, ուկրաինական պատերազմի հետևանքով գործնականում փակ են նաև սևծովյան ջրային ուղիները, նավահանգիստները: Այդ իրավիճակում ահռելի ծանրություն է ընկել Վերին Լարսի անցակետի վրա, որտեղ ձյուն չկա, եղանակային պայմանները բարենպաստ են, սակայն կուտակվել են հազարավոր բեռնատարներ, որովհետև մյուս ուղիների զգալի մասի փակ լինելու, չգործելու հետևանքով Վերին Լարսի ուղղությամբ հոսքը բազմապատկվել է մի քանի անգամ: Հասկանալի է, որ սա էլ իր հերթին առաջացնում է իրողություններ, որոնք պարունակում են թե օբյեկտիվ, թե սուբյեկտիվ ռիսկեր, կապված այն հանգամանքի հետ, որ առաջանում է «մրցակցություն», թե ո՞ր բեռնափոխադրողին կհաջողվի ավելի արագ հաղթահարել կիլոմետրանոց հերթերը: Ահա այստեղ առաջանում է հայ-վրացական ինտենսիվ երկխոսության խնդիր, որպեսզի հայկական բեռնափոխադրողները Վերին Լարսի գերծանրաբեռնվածության ներկայիս պայմաններում գործելով օբյեկտիվորեն արտակարգ պայմաններում, առավելագույնս ապահովագրված կամ պաշտպանված լինեն սուբյեկտիվ խոչընդոտներից, որոնց հետևանքը կզգացվի թե նրանց, թե հայկական տնտեսության վրա ընդհանրապես:

Միևնույն ժամանակ, այդ համատեքստում, արդեն իհարկե ավելի լայն կտրվածքով, Հայաստանն ու Վրաստանը թերևս ունեն նաև հենց լոգիստիկ մեծ վերափոխումների առնչվող քննարկումների անհրաժեշտություն, արդեն այդ իրողությունների ավելի լայն համատեքստում, հաշվի առնելով, որ համաշխարհային լոգիստիկ «քարտեզի» վերադասավորումը իր ռազմա-քաղաքական ազդեցությունն է թողնելու Կովկասի հանդեպ գերտերությունների, ուժային կենտրոնների քաղաքականության նկատմամբ, բարձրացնելով այդ իմաստով թերևս ռեգիոնալ ամեն մի ճանապարհի կամ կիլոմետրի աշխարհաքաղաքական նշանակությունը, հետևաբար՝ թե հնարավորությունները, թե ռիսկերը: Հայաստանն ու Վրաստանն այստեղ խոսելու շատ բան ունեն, և դա մի հարց է, որտեղ անվտանգության տարբեր ռազմա-քաղաքական հարթություններում լինելու հանգամանքը կարող է որոշակիորեն արգելակող գործոն լինելու փոխարեն, առնվազն թույլ տալ շոշափել աշխատանքային հնարավորություններ:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում