Saturday, 18 05 2024
Ավտովթար Երևան-Սևան ավտոճանապարհին․ կան տուժածներ
Ստրասբուրգում Արարատ Միրզոյանը մտքեր է փոխանակել ԵԱՀԿ գործող նախագահի հետ
Մամուլում հրապարակվել են կեղծ տեղեկություններ․ ՆԳՆ ոստիկանություն
15:15
Նավթի գներն աճել են – 17-05-24
Փարիզի փոխքաղաքապետն ընդունել է Երեւանի քաղաքապետարանի պատվիրակության անդամներին
ՀՀ վարչապետը հանդիպել է դպրոցականների թիմային խճուղավազքի մրցաշարի մասնակիցներին
Արարատ Միրզոյանը հանդիպում է ունեցել ԵԽ մարդու իրավունքների հանձնակատարի հետ
Ապօրինի ներգործություն՝ դատավարության մասնակցի նկատմամբ․ քրեական վարույթ է նախաձեռնվել
Բաքու-Վաշինգտոն հարաբերություններն սպասում են ԱՄՆ նախագահական ընտրությունների ելքին
13:50
Թրամփը հայտարարել է, որ Բայդենի հետ բանավեճից առաջ թմրանյութերի թեստավորում կպահանջի
«Հյուսիս-Հարավը» դանդաղ է արվում. ծուլությունը կավելանա, կոռուպցիան՝ ևս
Բիշքեկում անկարգությունների ժամանակ 29 մարդ է տուժել
Գալստանյանը վերջին բառերով մեզ վիրավորում է, անունը դնում սեր
ՀՀ տարածքում կա փակ ավտոճանապարհ
Պուտինին չի հաջողվել «լծորդել» Սի Ծինփինին
Կիրանցի մոտ բողոքի ակցիայի երկու մասնակից ձերբակալվել է՝ թմրանյութ պահելու մեղադրանքով
Հայաստանը հստակ քայլերով գնում է ժողովրդավարական բարեփոխումների․ Միրզոյանը՝ Նիդերլանդների ԱԳ նախարարին
Էրդողանը համաներել է 1997թ. հեղաշրջման նախկին գեներալներին
Մետրոպոլիտենն այսօր կաշխատի արտակարգ ռեժիմով
Ինքնահավան բռնապետի մուտքը Հայաստան պետք է արգելել, քանի դեռ բացատրություն չի տրվել ասվածի վերաբերյալ․ Արսեն Խառատյան
11:30
ՄԱԳԱՏԷ-ի ղեկավարը կայցելի Ռուսաստան
Ալեն Սիմոնյանը Ժնեւում հանդիպել է Կանադայի սենատի նախագահի եւ Քաթարի խորհրդարանի փոխխոսնակի հետ
Շարժումը չունի յստակ քաղաքական ուղեգիծ եւ հիմնուած է միմիայն նշանախօսքերու վրայ․ «Ասպարեզ»
Մայրաքաղաքի փոքր կենտրոնի մի շարք հատվածներ վաղը փակ կլինեն
Այս պատերազմով Մոսկվան ուզում է փոխել աշխարհի զարգացման ընթացքը և վերադառնալ անցյալ
Ավտովթար Երևան-Գյումրի ավտոճանապարհին. կա զոհ և տուժած
Երևանի և Բաքվի միջև շարունակում են մնալ ֆունադամենտալ նշանակության տարաձայնություններ
Սպասվում է անձրև և ամպրոպ
Վրաստանում իշխանությունն ու ընդդիմությունը կգնան երկխոսության. մոդերատորը Արևմուտքն է
ՔՊ-ն գնում է ԵՄ` ռուսական զորքերով․ ստորաբաժանումները կշարունակեն մնալ ՀՀ-Իրան և ՀՀ-Թուրքիա սահմաններին. «Ժողովուրդ»

Եթե Հայաստանն Իրանի հետ պետք է կապվի Ադրբեջանի տարածքով, դա մեզ ոչինչ չի տա  

«Առաջին լրատվական»-ի զրուցակիցն է ՄԱՀՀԻ ասոցացված փորձագետ, իրանագետ Էմմա Բեգիջանյանը

-Տիկին Բեգիջանյան, Նիկոլ Փաշինյանը կառավարության նիստում նշել է, որ մեզ համար չափազանց կարևոր է երկաթուղային կապի հաստատումը Իրանի և ՌԴ-ի հետ, և որ կառավարության ծրագրում սահմանակից երկրների հետ հարաբերությունների խորացումը և կարգավորումը արտաքին քաղաքականության կարևոր ուղղություններից է լինելու: Ինչպե՞ս եք սա գնահատում, և որքանո՞վ կարող է կյանքի կոչվել Իրան-Հայաստան երկաթուղու և ընդհանրապես կոմունիկացիաների հարցը:

-Եթե դա վերաբերում է կոնկրետ Իրան-Հայաստան երկաթուղուն, ես դրան կողմ եմ, դա շատ կարևոր է: Իրանի համար Նախիջևանով Հայաստանին կապվելը որևէ արտոնություն չէ, որովհետև Իրանն առանց այդ էլ Ադրբեջանի հետ ունի այդ կապը, նաև կապված է Ռուսաստանի հետ: Մեզ համար ևս դա առավելություն չէ, այսինքն մենք պետք է հրաժարվենք Իրանի հետ ավտոճանապարհից և հույսներս դնենք Նախիջևանով երկաթուղային կապի վրա՞: Մենք Իրանի հետ շատ հանգիստ կարող ենք Հյուսիս-Հարավ ավտոմայրուղին կառուցել: Ես դրան կողմ եմ, եթե խոսքը Իրան-Հայաստան ճանապարհի մասին է, ոչ թե Իրան-Նախիջևան-Հայաստան: Դա մեզ ոչինչ չի տա:

-Իսկ Իրան-Հայաստան-Ռուսաստան ծրագիրը շահավե՞տ է Հայաստանի համար:

Իհարկե, դա մեզ համար ձեռնտու ճանապարհ է: Իրանն ունի նաև Իրան-Ադրբեջան-Ռուսաստան ճանապարհը, որը գործում է: Ես որևէ դրական բան չեմ տեսնում Ադրբեջանից կախված ճանապարհների հետ կապված: Դա մեզ բոլորովին ձեռնտու չէ, հատկապես, որ դա կապվելու է այդ չարաբաստիկ միջանցքի հետ, որը բոլորովին համարժեք չէ: Նվազագույնը մենք պետք է կառուցենք այդ ճանապարհը, մենք դնենք տարանցիկության սահմանը: Մնացած դեպքերում ես գտնում եմ, որ դա մեզ վնաս է տալու:

-Փաշինյանը հայտարարել է, որ  Հայաստանի համար չափազանց կարևոր է երկաթուղային կապի հաստատումը ՌԴ-ի և Իրանի հետ և այս խնդրի լուծման համար Հայաստան-Ռուսաստան-Ադրբեջան եռակողմ ձևաչափով քննարկում են կոմունիկացիաների վերաբացման հարցը: Նա նաև հավելել է, որ մենք գիտակցում ենք, որ Ադրբեջանն էլ ակնկալում է հաղորդակցություն Նախիջևանի հետ:

-Նորից կրկնեմ, դա Իրանին որևէ բան չտվող ճանապարհ է: Եթե մենք գտնում ենք, որ դա մեզ համար չափազանց կարևոր է, ես այդպես չեմ կարծում, որովհետև Իրանի հետ ճանապարհ մենք ունենք, իսկ Ռուսաստանի հետ կապվելու համար եթե պետք է գնանք հասնենք Բաքու, նոր մտնենք Ռուսաստան, ավելի լավ է ամեն ինչ անենք, որ Վրաստանի երկաթուղին բացվեր և Ռուսաստան հասնեինք Հայաստան-Վրաստան երկաթգծով: Մեզ համար ձեռնտու ճանապարհը Իրան-Հայաստան-Վրաստան-Ռուսաստան ճանապարհն է: Իսկ Ադրբեջանի տարածքով ցանկացած ճանապարհ Հայաստանին ձեռնտու չէ, իսկ Իրանի համար դա մեկ է: Գուցե Ռուսաստանն է դա ցանկանում, քանի որ պետք է իրականացվի նոյեմբերի 9-ի հայտարարության չարաբաստիկ 9-րդ կետը: Իսկ դա մեզ համար վատթարագույն կետն է այդ ամբողջ հայտարարության մեջ: Մենք դրանով մեծ առավելություն ենք տալիս Ադրբեջանին:

-Վերջերս որոշակի ակտիվություն է նկատվում Իրան-Ֆրանսիա հարաբերություններում: Դուք ինչպե՞ս եք դա գնահատում, այդ հարաբերությունների խորացման արդյունքում ի՞նչ կարող ենք ակնկալել:

-Մինչև 5+1 համաձայնությունը չվերականգնվի, առանձին երկրների հետ փոխհարաբերությունները գուցե բարիդրացիական լինեն, բայց տնտեսական առումով առաջ չեն գնա, ինչը Իրանի համար շատ անհրաժեշտ է: Տեսեք, երբ աշխատում էր այդ համաձայնագիրը,  էներգակիրների ոլորտում ֆրանսիական մեծ ընկերությունը Իրանի հետ 5 մլրդ դոլարի պայմանագիր էր կնքել, բայց երբ համաձայնագիրը դադարեց գործելուց, ընկերությունը դուրս եկավ Իրանից: Հիմա գազի ոլորտում Իրանը Իրաքի հետ 7 մլրդ դոլարանոց պայմանագիր է կնքել: Այսինքն՝ ֆրանսիական ընկերությունները կգան Իրան, երբ այդ համաձայնագիրը կսկսի գործել: Հիմա պարզապես լավ են հարաբերությունները, և Ֆրանսիան ջանքեր է գործադրում վերսկսելու բանակցությունները այդ համաձայնագրի շուրջ:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում