Oreo թխվածքաբլիթների արտադրությամբ զբաղվող ընկերությունը Facebook սոցիալական ցանցի միջոցով հայտնվել է Գինեսի ռեկորդների գրքում:
16 միլիոն օգտատերից ավելի մասնակից ունեցող Oreo-ի էջում առաջարկվել էր վերջին կարգավիճակի «լայքերի» քանակով գերազանցել 45 հազար ցուցանիշը, որը սահմանվել էր մեկ այլ ընկերության` Mitsubishi-ի կողմից: Այս պահի դրությամբ Oreo-ին հաջողվել է ավելի քան երկու անգամ գերազանցել այդ ցուցանիշը: Oreo-ի կարգավիճակը հիմա ունի 111 հազար «լայք»:
Ընկերությունները հաճախ այս քայլին դիմում են մեծ ժողովրդականություն վայելող սոցիալական ցանցերի միջոցով իրենց վարկանիշը բարձրացնելու համար: