Wednesday, 07 06 2023
Բաքուն հրաժարվում է ու կոշտացնում, ի՞նչ է ասում Վաշինգտոնը
Ղազախստանը վավերացրել է ԵԱՏՄ-ում վարկային պատմությունների փոխանակման պայմանագիրը
Համաձայնագիր, որով սահմանվելու են Չեխիայի հետ ռազմատեխնիկական համագործակցության ուղղությունները
Սահմանին երեկ կրակոցներ են եղել, հիմա հարաբերական կայուն է. Պաշտպանության փոխնախարար
Հեղուկ գազի գինը – Հունիս 7, 2023
Բենզինի և մյուս վառելիքների գինը – Հունիս 7, 2023
Տարադրամի փոխարժեք – Հունիս 7, 2023
Փաշինյանը մեկնեց ՌԴ
Երևանում զինծառայողը ծայրահեղ ծանր ախտորոշմամբ տեղափոխվել է հիվանդանոց և գիտակցության չգալով մահացել է
11:20
«Իրանի զսպող ուժը տարածաշրջանի անվտանգության երաշխիքն է»․ Աբդոլլահիան
Սելավը վնասել է ՀԿԵ-ի երկաթուղային գիծը. չեղարկվել է Երևանից դեպի Թբիլիսի գնացքի երթևեկությունը
Լեռնային Ղարաբաղի ժողովուրդը զրկված է առողջության, աշխատանքի և ազատ տեղաշարժի իրավունքից․ նախարարի ելույթը Ժնեւում
Խոսեցին նաև ԼՂ-ում խաղաղության հաստատմանը մեր աջակցության մասին. Կանադայի վարչապետը հայտնել է Արամ Ա կաթողիկոսի հետ ունեցած հանդիպման մասին
Փրկարարները հայտնաբերել են Բջնի գյուղի սարում մոլորված քաղաքացիներին
Ինչ են գնում հայերը Wildberries-ից․ «Հրապարակ»
ՆԳ փոխնախարար Կամո Ցուցուլյանը տուգանվել է 200 հազար դրամով․ «Հետք»
ՀՀ նոր մարտահրավերը. ուրվագծվում է Հայկական նոր ատոմակայանի ճակատագիրը
Լուրերի առավոտյան թողարկում 10:00
Նախարարությունում թափուր հաստիքներ են. «Ժողովուրդ»
09:40
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն
Մարտաֆիլմի առիթը եղել է կնոջ թեման․ «Հրապարակ»
Ոչ միայն վարչապետի ցուցմունքը, այլև ապրիլյան պատերազմի վերաբերյալ զեկույցը պետք է դառնա հրապարակային
Փորձում են աչք փակել Փարաքար գյուղապետի մասնակցությամբ միջադեպի վրա. «Ժողովուրդ»
Կոկաինը բացեց շղթան․ ո՞վ է հովանավորում թմրանյութերի անցուդարձը Հայաստանով
Լոռու մարզում էլեկտրաքարշը դուրս է եկել երկաթգծի ուղիներից
ՀՀ ԱԳՆ-ը շնորհավորել է ՄԱԿ-ի Անվտանգության խորհրդի նորընտիր անդամներին
Դատախազների սենյակները հսկողության տակ են եղել. նոր մանրամասներ. «Ժողովուրդ»
Լարվածության նոր ալիք Ուկրաինայում և ապատեղեկատվության նոր ալիք Ադրբեջանում
Պայմանավորվածություն է ձեռք բերվել Ազատի հրդեհված կացարանում որոշ ուսումնասիրություններ կատարել․ Նորիկյան
Հրազենի գործադրմամբ սպանություն՝ Երևանում, սպանվածը «Գնունեցի Վարազիկն» է

Վանաձորում բացվել է Վիվա-ՄՏՍ-ի` զանգերի մարզային կենտրոնը

Մարզերի համաչափ զարգացումը մշտապես եղել է Վիվա-ՄՏՍ-ի ուշադրության կենտրոնում։ Այդ են փաստում մարզերում իրականացված բազմաթիվ ծրագրերն ու նախագծերը, որոնց թվում է Վանաձորում բացված զանգերի մարզային կենտրոնը։ Այն գործում է Տեղեկատվական և բարձր տեխնոլոգիաների տարածաշրջանային և միջազգային կենտրոնի՝ «Ձեռնարկությունների ինկուբատոր» հիմնադրամի Վանաձորի տեխնոլոգիական կենտրոնի (ՎՏԿ-ի) շենքում: Թե՛ Վանաձորում, թե՛ Երևանում գտնվող զանգերի կենտրոնները հավասարապես սպասարկելու են Վիվա-ՄՏՍ-ի բաժանորդներին։

«Վիվա-ՄՏՍ-ը զգալի տեղ է հատկացնում մարզային ծրագրերին։ Մենք կարևոր ենք համարում մարզերում ոչ միայն տեխնոլոգիական նորարարությունների ներդրումը, այլև նոր աշխատատեղերի ստեղծումը: Դա թույլ է տալիս մեղմել մայրաքաղաք-մարզեր զարգացման տեմպերի տարբերությունը՝ պահպանելով մատուցվող ծառայությունների բարձր որակ և՛ Երևանում, և՛ մարզերում: Զանգերի մարզային կենտրոնը հագեցած է ժամանակակից տեխնիկայով և գույքով, իրականացվող սպասարկումը տարածվում է ամբողջ հանրապետության վրա, աշխատակիցները վարձատրվում են նույնքան, որքան մայրաքաղաքում»,-նշում է Վիվա-ՄՏՍ-ի գլխավոր տնօրեն Արմեն Ավետիսյանը։

Զանգերի կենտրոնի բնականոն աշխատանքն ապահովում է ավելի քան 100 աշխատակից. 20-ը՝ Վանաձորում, մնացածը՝ Երևանում: Նրանք մասնագիտական խորացված դասընթացներ են անցել Վիվա-ՄՏՍ-ում՝ առաջնորդվելով բաժանորդամետ մոտեցման և ծառայությունների բարձրակարգ սպասարկում մատուցելու պատրաստակամությամբ: Վանաձորում մարզային զանգերի կենտրոն ստեղծելու որոշումը կայացվել է մի քանի հանգամանքների հիման վրա. այստեղ գործում են մի քանի բուհերի մասնաճյուղեր, կա Վանաձորի կյանքն աշխուժացնելու ձգտում և մայրաքաղաք-մարզեր զարգացման տեմպերի տարբերությունը մեղմելու ցանկություն: Վանաձորի բուհերում իրազեկման հանդիպումների ժամանակ ընկերության՝ հաճախորդների սպասարկման և մարդկային ռեսուրսների վարչությունների աշխատակիցները ներկայացրել են աշխատանքի յուրահատկությունները և մասնագիտական զարգացման հետագա հնարավորությունները։

Վիվա-ՄՏՍ-ն ունի հզոր ներքին կրթական ռեսուրս, որը թույլ է տալիս վերապատրաստել աշխատակիցներին երեք շաբաթվա ընթացքում։ Նրանք ավարտում են աջակցման գործակալի կարգավիճակով, պատրաստ՝ ապահովելու հաճախորդների սպասարկման ամենաբարձր մակարդակը: Ընկերությունը մեծ ուշադրություն է դարձնում դրան, քանի որ հաճախորդների բավարարվածության բարձր մակարդակ ապահովելը համարում առաջնահերթություն:

Վիվա-ՄՏՍ-ի զանգերի կենտրոնը հիմնադրվել է 2005 թվականին և աշխատում է  շուրջօրյա՝ 24/7 ռեժիմով։ Այն բաժանորդների աջակցման դասական ուղղություններից է և մատուցում է  բարձրակարգ սպասարկում թեժ գծի միջոցով (111 կարճ համարով՝ Վիվա-ՄՏՍ-ի բաժանորդների համար)։

2020 թվականից զանգերի կենտրոնն անցել է ժամանակակից տեխնոլոգիական համակարգերից մեկին և ներկայումս բաղկացած է ինքնասպասարկման SIVR (իրավիճակային ինտերակտիվ ձայնային արձագանքման) ենթահամակարգից և զանգերի կենտրոնի գործակալների և մասնագետների կողմից սպասարկման ենթահամակարգերից։

2022 թվականին զանգերի կենտրոնի աշխատակիցների միջոցով սպասարկվել է ավելի քան 2,000,000 զանգ, իսկ ավելի քան 9,000,000 զանգ սպասարկվել է SIVR համակարգի միջոցով։

Բաժանորդների աջակցման մշտական կատարելագործումը և բաժանորդների գոհունակության բարձր մակարդակի ապահովումը մշտապես գտնվում են Վիվա-ՄՏՍ-ի առաջնահերթությունների ցանկում:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում