Tuesday, 14 05 2024
Լրատվական-վերլուծական երեկոյան թողարկում
Ծայրահեղ լարված իրավիճակ Թբիլիսիում. Վրաստանի ապահարզանն Արևմուտքից
18:14
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն
«Երևանը դիմել է ՌԴ սահմանապահների ժամանակավոր խմբերը դուրս բերելու խնդրանքով». Բորտնիկով
Շուրջ 450 000 պաղեստինցի լքել է Ռաֆահը Իսրայելի ռազմական գործողությունների պատճառով
«Հավատում ենք, որ Հայաստանը կաջակցի նախագծին». Թուրքիայի տրանսպորտի նախարար
18:08
ԱՄՆ սենատոր Մենենդեսի կոռուպցիոն գործը կշարունակվի
Հայ-ադրբեջանական նոր «գծի» անփոփոխ «ժամադրավայրը»՝ Ժնեւ
Կոբախիձե-Օ՛Բրայեն հանդիպումը տևել է 2 ժամ
Վրաստանի ԱԺ նախագահն ու կառավարությունը հրաժարվել են հանդիպել ԵՄ պատվիրակությանը
Իսրայելական տանկերը մտել են Ռաֆահի արևելյան թաղամասեր
17:20
Շոլցը հայտարարել է Գերմանիայի կանցլերի պաշտոնում մնալու իր ցանկության մասին
17:10
ԵՄ-ն ռուսական նրբատախտակի նկատմամբ գործող մաքսատուրքերը տարածել է Ղազախստանի և Թուրքիայի արտադրանքի վրա
ԿԲ նախագահը հանդիպել է ՎԶԵԲ և ԱԶԲ ներկայացուցիչների հետ հանդիպումներ է ունեցել
16:50
Ֆրանսիայում մեկնարկում է Կաննի 77-րդ միջազգային կինոփառատոնը
Բայրամովը հայտարարել է, որ ԵԱՀԿ Մինսկի խումբը պահպանելու իմաստ չկա
Ռուսաստանը «կազմակերպում է» ԱՊՀ-ն
«Անկասկած, հաշվի ենք առնում նաև հակառակ կողմի կարծիքը». Բայրամովը բանակցությունների մասին
Գալստանյանի մտավոր կարողությունները բավարար չեն շարժում առաջնորդելու համար
Վրաստանի խորհրդարանը ընդունեց օտարերկրյա գործակալների մասին օրենքը
Մարդկանց հետ Գալստանյանի մուննաթով խոսելը ուղևորների մոտ դժգոհություն առաջացրեց
Մենք պարտավոր չենք ամեն ինչ ասել՝ այլ առ քայլ իրականացնում ենք. Գալստանյանը Ժուռնալիստների տանն է
Նիկոլ Փաշինյանը հանդիպում է ունեցել Անդերս Ֆոգ Ռասմուսենի հետ
Վրաստանի խորհրդարանում վեճերը վերաճել են ծեծկռտուքի
Այս շարժումը Նիկոլ Փաշինյանի անձնական պարտությունն է
Ժնևում նախատեսվում է Հայաստանի ԱԺ նախագահի և Ադրբեջանի Միլլի Մեջլիսի նախագահի հանդիպումը
ՀՀ ԶՈՒ ԳՇ պետը բացառապես ՀՀ քաղաքացի է. ՊՆ-ն անդրադարձել է սոցցանցերում տարածված տեղեկություններին
«Ռուսական օրենքի» ընդունումը ծանր հետևանքներ է առաջացնելու․ Վրաստանը՝ ճակատագրական որոշման շեմին
Ցուցացար ուսանողները սպառնական զանգեր են ստանում անծանոթ համարներից, այդ թվում նաև՝ ադրբեջանական
«Նախորդ 6 ամսում մեծ աշխատանք է տարվել Հայաստանի հետ հարաբերությունների կարգավորման ուղղությամբ». Բայրամով

Վանաձորում բացվել է Վիվա-ՄՏՍ-ի` զանգերի մարզային կենտրոնը

Մարզերի համաչափ զարգացումը մշտապես եղել է Վիվա-ՄՏՍ-ի ուշադրության կենտրոնում։ Այդ են փաստում մարզերում իրականացված բազմաթիվ ծրագրերն ու նախագծերը, որոնց թվում է Վանաձորում բացված զանգերի մարզային կենտրոնը։ Այն գործում է Տեղեկատվական և բարձր տեխնոլոգիաների տարածաշրջանային և միջազգային կենտրոնի՝ «Ձեռնարկությունների ինկուբատոր» հիմնադրամի Վանաձորի տեխնոլոգիական կենտրոնի (ՎՏԿ-ի) շենքում: Թե՛ Վանաձորում, թե՛ Երևանում գտնվող զանգերի կենտրոնները հավասարապես սպասարկելու են Վիվա-ՄՏՍ-ի բաժանորդներին։

«Վիվա-ՄՏՍ-ը զգալի տեղ է հատկացնում մարզային ծրագրերին։ Մենք կարևոր ենք համարում մարզերում ոչ միայն տեխնոլոգիական նորարարությունների ներդրումը, այլև նոր աշխատատեղերի ստեղծումը: Դա թույլ է տալիս մեղմել մայրաքաղաք-մարզեր զարգացման տեմպերի տարբերությունը՝ պահպանելով մատուցվող ծառայությունների բարձր որակ և՛ Երևանում, և՛ մարզերում: Զանգերի մարզային կենտրոնը հագեցած է ժամանակակից տեխնիկայով և գույքով, իրականացվող սպասարկումը տարածվում է ամբողջ հանրապետության վրա, աշխատակիցները վարձատրվում են նույնքան, որքան մայրաքաղաքում»,-նշում է Վիվա-ՄՏՍ-ի գլխավոր տնօրեն Արմեն Ավետիսյանը։

Զանգերի կենտրոնի բնականոն աշխատանքն ապահովում է ավելի քան 100 աշխատակից. 20-ը՝ Վանաձորում, մնացածը՝ Երևանում: Նրանք մասնագիտական խորացված դասընթացներ են անցել Վիվա-ՄՏՍ-ում՝ առաջնորդվելով բաժանորդամետ մոտեցման և ծառայությունների բարձրակարգ սպասարկում մատուցելու պատրաստակամությամբ: Վանաձորում մարզային զանգերի կենտրոն ստեղծելու որոշումը կայացվել է մի քանի հանգամանքների հիման վրա. այստեղ գործում են մի քանի բուհերի մասնաճյուղեր, կա Վանաձորի կյանքն աշխուժացնելու ձգտում և մայրաքաղաք-մարզեր զարգացման տեմպերի տարբերությունը մեղմելու ցանկություն: Վանաձորի բուհերում իրազեկման հանդիպումների ժամանակ ընկերության՝ հաճախորդների սպասարկման և մարդկային ռեսուրսների վարչությունների աշխատակիցները ներկայացրել են աշխատանքի յուրահատկությունները և մասնագիտական զարգացման հետագա հնարավորությունները։

Վիվա-ՄՏՍ-ն ունի հզոր ներքին կրթական ռեսուրս, որը թույլ է տալիս վերապատրաստել աշխատակիցներին երեք շաբաթվա ընթացքում։ Նրանք ավարտում են աջակցման գործակալի կարգավիճակով, պատրաստ՝ ապահովելու հաճախորդների սպասարկման ամենաբարձր մակարդակը: Ընկերությունը մեծ ուշադրություն է դարձնում դրան, քանի որ հաճախորդների բավարարվածության բարձր մակարդակ ապահովելը համարում առաջնահերթություն:

Վիվա-ՄՏՍ-ի զանգերի կենտրոնը հիմնադրվել է 2005 թվականին և աշխատում է  շուրջօրյա՝ 24/7 ռեժիմով։ Այն բաժանորդների աջակցման դասական ուղղություններից է և մատուցում է  բարձրակարգ սպասարկում թեժ գծի միջոցով (111 կարճ համարով՝ Վիվա-ՄՏՍ-ի բաժանորդների համար)։

2020 թվականից զանգերի կենտրոնն անցել է ժամանակակից տեխնոլոգիական համակարգերից մեկին և ներկայումս բաղկացած է ինքնասպասարկման SIVR (իրավիճակային ինտերակտիվ ձայնային արձագանքման) ենթահամակարգից և զանգերի կենտրոնի գործակալների և մասնագետների կողմից սպասարկման ենթահամակարգերից։

2022 թվականին զանգերի կենտրոնի աշխատակիցների միջոցով սպասարկվել է ավելի քան 2,000,000 զանգ, իսկ ավելի քան 9,000,000 զանգ սպասարկվել է SIVR համակարգի միջոցով։

Բաժանորդների աջակցման մշտական կատարելագործումը և բաժանորդների գոհունակության բարձր մակարդակի ապահովումը մշտապես գտնվում են Վիվա-ՄՏՍ-ի առաջնահերթությունների ցանկում:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում