Wednesday, 01 05 2024
Կիրանցում կսկսենք չվիճարկվող հատվածի սահմանազատումը. մյուս կետերում լուծումներ կփնտրենք. Փաշինյան
Ֆորպոստ լինել-չլինելու ընտրության բանաձևից դուրս գալն է մեր խնդիրը. Նիկոլ Փաշինյան
Զինվորի վրա անհամաչափ բեռներ ենք դրել. սա ֆորպոստի տրամաբանությունն է. Փաշինյան
Այո, մենք փոխվում ենք. չփոխվել նշանակում է երկիրը տանել ստույգ կործանման. Նիկոլ Փաշինյան
Ես ամենևին չեմ մոռացել 2020-ի պատերազմից հետո հնչած մեղադրանքները. այս գործընթացը դրանց արձագանքն է
Առանց Ալմաթիի հռչակագրի՝ խաղաղության պայմանագիր դժվար է պատկերացնել. Փաշինյան
Վրաստանում «ռուսական օրենքը» ուժի մեջ է մտնում՝ չնայած խիստ դիմադրությանը
Հիմա մենք սահմանազատման պրակտիկա ենք ձևակերպում, որը ներկայացնելու ենք խորհրդարանի հաստատմանը
Բաքուն նոր պայման է դրել. խաղաղություն՝ առանց միջնորդների
Մեր դիրքերի լեգիտիմությունն է երաշխիքը, որ Ադրբեջանը նոր պահանջներ չի ներկայացնի. Փաշինյան
Սահմանազատման գործընթացում կառավարության խնդիրը եղել է ներդնել ամբողջ սահմանագծով լեգիտիմ հիմքի վրա սահմանի վերականգնումն ապահովող բանաձև. Փաշինյան
«Լեքսուս»-ը շրջվել է․ այն անչափահաս է վարել, ընտանիքի 4 անդամ հիվանդանոցում է
23:00
ՌԴ դեմ ԱՄՆ-ի նոր պատժամիջոցների ցանկում են ընկերություններ Թուրքիայից և Ադրբեջանից
Գործարկվել է Երևանի կենդանաբանական այգի տանող անվճար երթուղին
Ուկրաինայի Գերագույն Ռադայի փոխնախագահն «ականազերծո՞ղ է»
2018-ից ի վեր Աշխատանքային օրենսգրքի գրեթե կեսը փոխվել է. համալիր լուծումների ենք ձգտում
Լևոն Քոչարյանը պետք է ներողություն հայցի, այլապես նշանակում է՝ ինքը համաձայն է տեղի ունեցածի հետ
Վրաստանի խորհրդարանը 2-րդ ընթերցմամբ ընդունել է «օտարերկրյա ազդեցության թափանցիկության մասին» օրինագիծը
Հունաստանի ԱԳՆ-ն ընդգծում է հայ-ադրբեջանական սահմանին էսկալացիայից խուսափելու կարևորությունը
Մասիսում վիճաբանությունը վերածվել է ծեծկռտուքի․ կան վիրավորներ
Պատահաբար մահացու կրակել է Արցախի նախագահի պարգևատրած ատրճանակով
Ղազախական հարթակը մերժելու հիմքեր այլևս չկան. գործընթացը սինքրոնիզացված է ԱՄՆ-ի հետ
Ինչ է սովորեցնելու Իրանը Հայաստանին. ու՞ր են տապալման պատասխանատուները
20:50
Բաքուն, Աստանան և Տաշքենդը համագործակցության հուշագիր են ստորագրել
Ադրբեջանի պաշտպանության նախարարն ուսումնամարզական հավաք է հայտարարել
Լևոն Քոչարյանի օգնական Արթուր Սուքոյանը ձերբակալվել է
Կոթի գյուղում 2 դիրք հանձնելու մասին տեղեկությունները չեն համապատասխանում իրականությանը. ՊՆ
20:10
Վարշավայում անհայտ անձինք Մոլոտովի կոկտեյլ են նետել սինագոգի շենքի վրա
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն
Գործարկվել են մայրաքաղաքի շատրվանները

Հայաստանը «կամ-կամ»-ի փակուղուց դուրս բերելու կենսական հրամայականը

Հայաստանը կամ կբացի Թուրքիայի՝ Կովկասում ավելի մեծ դեր ստանձնելու ճանապարհը, կամ կապահովի այդ դերը Ռուսաստանի համար: Հետպատերազմյան շրջանում ընդհանրապես, վերջին շաբաթներին մասնավորապես հաճախ ենք հանդիպում այդօրինակ հարցադրումների, որոնք փաստորեն հնչում են արդեն մինչև անգամ խորհրդարանի ընդդիմադիիր պատգամավորների մակարդակում: Մասնավորապես, իրերի այդպիսի դրությունն ու փաստացի այդպիսի «դիլեման» բարձրաձայնում է նաև ԱԺ «Հայաստան »խմբակցության պատգամավոր Արմեն Գևորգյանը, նախկին փոխվարչապետ, որն այժմ Եվրասիական ինտեգրացիայի հարցերի հանձնաժողովի նախագահ է:

Թե ինչու է «Հայաստան »խմբակցության անդամը որոշել անել այդ հարցադրումը Բրյուսելում ապրիլի 6-ին նախատեսված Փաշինյան-Ալիև հանդիպումից առաջ, որոշակիորեն պատասխան կա թերևս նրա հրապարակած հոդվածում, որտեղ կարծիք է հայտնում, որ Հայաստան-Ադրբեջան խաղաղության պայմանագիրը կբացի հենց Թուրքիայի ճանապարհը: Ավելի շուտ, Արմեն Գևորգյանի միջոցով այդ կարծիքը արտահայտում է թերևս նրա ներկայացրած ուժը կամ դրա առաջնորդը՝ Ռոբերտ Քոչարյանը: Փաստացի, այդպիսով թերևս «բացահայտվում» է, որ Հայաստանի և Ադրբեջանի միջև խաղաղության պայմանագրին խոոչընդոտելու շահառուն Ռուսաստանն է, համենայնդեպս ըստ այն շարադրության տրամաբանության, որ կա պատգամավոր Գևորգյանի հոդվածում: Եթե խաղաղության պայմանագիրը բացում է Թուրքիայի ճանապարհը, կնշանակի, որ Ռուսաստանը պետք է լինի դրան դեմ՝ իր նահանջի ճանապարհը փակելու համար: Այդպիսով, ապրիլի 6–ից առաջ Ռոբերտ Քորչարյանի առաջնորդած ուժը մատնու՞մ է արդյոք Ռուսաստանին, թե Բրյուսել մեկնող Փաշինյանին է Ռուսաստանին «մատնու՞մ», թերևս հարաբերական է, բայց այստեղ առավել կարևոր խնդիրը ըստ էության այլ է:

Հայկական պետականության «առաքելությունը» կամ «գործառույթը» հասցվում է Կովկասում կամ Թուրքիային, կամ Ռուսաստանին «ծառայելու», «սպասարկելու» աստիճանի, գուցե տարբեր ձևակերպումներով, բայց իմաստային այդ էությամբ: Եվ կասկած չկա իհարկե, որ մեր ռեգիոնը մեծ հաշվով պարփակված է այդ երկու խաղացողների սխեմայի մեջ, ընդ որում բավականին կայուն գործող, որը խոշոր հաշվով շահեկան է դիտվում նաև մյուս խոշոր խաղացողի՝ ԱՄՆ համար, որը ռուս-թուրքական այդ սխեմայի միջոցով դիտարկում է իրավիճակի լայն կառավարելիության առավել օպտիմալ հնարավորություններից մեկը: Սակայն, այդ հանգամանքը առավել ևս պետք է ստիպի, որպեսզի հայկական քաղաքական միտքն աշխատի հայկական պետականության նշանակության, ֆունկցիոնալ կարևորության ու դերակատարման առավել հավասարակշռված բովանդակություն և բանաձևեր գտնելու ուղղությամբ, ոչ թե Ռուսաստանի ու Թուրքիայի միջև «կամ-կամ-ի ձևավորման վրա: Հայաստանը նվազագույնն ինքն իր մտածողությունը չպետք է պարփակի Ռուսաստանին կամ Թուրքիային ճանապարհ տալու կամ չտալու շրջանակում: Ի վերջո այն, ինչ կա մեր գլխում, խոշոր հաշվով ժամանակի ընթացքում «գալու է մեր գլխին»: Հետևաբար, այո հաշվի առնելով խիստ բարդությունները, որ կան այդ առումով ինչպես աշխարհում, այնպես էլ մեր ռեգիոնում, այդուհանդերձ մենք առավել ևս ստիպված ենք մեծ ջանք գործադրել նախ մեր գլխից «կամ-կամ»-երը հեռացնելու, իսկ հետո նաև այդպիսով Հայաստանը «կամ-կամ»-երից հեռացնելու համար: Առավել ևս, որ լայն հաշվով, Ռուսաստանն ու Թուրքիան իրենք են որոշում ու վճռում Կովկասում «միմյանց ճանապարհները», և խոշոր հաշվով այդ հարցում Հայաստանին ավելորդ հարցեր թերևս չեն էլ տալիս, այլ պարտադրում են որոշումներ: Հետևաբար, այդ մեխանիզմից դուրս գալու համար առավել ևս անհրաժեշտ է դուրս գալ «կամ-կամ»-ի դիլեմայից: Դա բարդ է անշուշտ, բայց այլ անելիք ոչ միայն չկա, այլև չկա այլ անելիքի իմաստն անգամ:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում