Friday, 29 03 2024
17:00
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն
16:50
Ֆրանսիան կարող է չեղարկել Փարիզում Օլիմպիադայի բացման արարողությունը
16:40
Բրիտանիան չեղարկել է 100-ամյա արգելքը և թույլ կտա զինվորականներին մորուք պահել
ՌԴ ԱԳ փոխնախարարը հանդիպել է Աբխազիայի և Հարավային Օսիայի ներկայացուցիչներին
16:20
«Արաբական երկրները պատրաստ են ճանաչել Իսրայելը». Բայդեն
16:10
Իսպանիայում տեղակայվել է ՆԱՏՕ-ի երրորդ ռազմածովային բազան
Ադրբեջանցիները մշտապես ատել են հայերին. մեր խնդիրն է ցույց տալ սա
Դեղձենու մասսայական ծաղկում Արարատյան դաշտում՝ ժամկետից շուտ
Ո՞նց են որոշել, որ դա Հայաստանի տարածքը չ,է, եթե սահմանը հստակեցված չէ ․ Արա Պապյան
Փորձ է արվում 3 անձերի կատարածը ԱԺԲ ամբողջ կառուլցի հետ կապել. Պապյան
15:45
«ԱՄՆ-ն ու ԵՄ-ը Հայաստանի հետ անվտանգային հարցեր չեն քննարկելու». Ստանո
ՊՆ կոլեգիայի նիստում քննարկվել են սպառազինության և ռազմական տեխնիկայի զարգացման հարցեր
«Ցուցադրությունն անպայման տեղի կունենա». Բաքվում պարզաբանում են տարածել Արայիկ Հարությունյանի հարցազրույցի վերաբերյալ
Եթե դելիմիտացիա, ապա հավասարության սկզբունքով, ոչ թե՝ «ատրճանակի սպառնալիքի տակ»
15:30
Ucom-ի գլխավոր տնօրենը ելույթ է ունեցել աշխատաշուկային նվիրված համաժողովին
Վարագույրից այն կողմ կան շահեր, որոնք թույլ չեն տալիս Մարտի 1-ի բացահայտումը
15:10
Ճապոնիայում կենսաբանական հավելումների օգտագործման հետևանքով զոհերի թիվը հասել է 5-ի
Այո՛, օրենք են խախտել, երկրով մեկ օրենքի խախտումներ են հենց վարչապետի մասնակցությամբ
Խորհրդարանական լսումներ կհրավիրվեն Եվրաինտեգրման նոր հեռանկարները և մարտահրավերները թեմայով
Թող դատարանը որոշի ահաբեկչությո՞ւն էր, թե ապստամբություն.Պապյան
15:01
Ամերիաբանկը ճանաչվել է 2024 թ-ի լավագույն բանկը Հայաստանում ըստ Global Finance ամսագրի
Ինչի՞ է նախապատրաստվում Ալիեւը
«Կրոկուս սիթի հոլ»-ում ահաբեկչության վիրավորների թիվը հասել է 382-ի, ևս 1 մարդ զոհվել է
«Մանրամասներ»․ Դավիթ Ստեփանյանի հետ
Պաղեստինի նոր կառավարության ԱԳ նախարարը ծագումով հայ է և կին
Պապոյանը Կորեայի պաշտոնյային ներկայացրել է Հայաստանի ներդրումային հնարավորությունները
Հայտնի են ձվի շուկայում միջանկյալ ստուգումների արդյունքները
14:00
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն
Լուրերի օրվա թողարկում 14։00
13:45
«Մենք ապրում ենք նախապատերազմական փուլում». Լեհաստանի վարչապետ

Բոլոր բացասական կողմերով հանդերձ, շատ ողջունելի է, որ կունենանք մեր ազգային փոխադրողը. Կառավարությունը գիտակցեց դրա կարևորությունը

2021թ․ սեպտեմբերին Հայաստանի պետական հետաքրքրությունների ֆոնդի (ԱՆԻՖ) և Մերձավոր Արևելքի և Հյուսիսային Աֆրիկայի առաջին և ամենամեծ բյուջետային փոխադրող օպերատորը` Էյր Արաբիա ընկերության հայտարարած համատեղ ձեռնարկության կողմից գործարկվող նոր ազգային ավիաընկերությունը՝ «Ֆլայ Արնա», դեկտեմբերի 10-ին պետական գրանցում ստացավ։ Այսուհետ «Հայկական ազգային ավիաուղիներ» ՓԲԸ-ն Fly Arna անվամբ կներկայանա։

Ավիացիոն խորհրդատու Նավիկ Խաչատրյանը «Առաջին լրատվական»-ի հետ զրույցում նշեց, որ ողջունելի քայլ է, որ կառավարությունը թեկուզ օտարերկրյա փոխադրողի հետ որոշել է գումար ներդնել, ավիաընկերություն ստեղծել, դրանով ցույց տալով, որ ավիացիան բարձր տեղ ունի մեր երկրի զարգացման մեջ. «Վերջին ութ տարիների ընթացքում նման բան չի եղել: մենք 2018-ի հեղափոխությունից հետո անընդհատ շեշտում էինք, որ բոլոր երկրներն ունեին ազգային փոխադրող, մենք չունեինք: 200 երկրների շարքում, որոնք միջազգային ավիացիոն կազմակերպության անդամ են, միայն 9-ը չունեն ազգային փոխադրող և դրանցից մեկը մենք էինք»,-ասաց նա:

Նավիկ Խաչատրյանը բացասական գնահատեց այն, որ խոսքը օտարերկրյա ընկերության հետ համատեղ ազգային փոխադրող ստեղծելու մասին է, ինչպես նաև այն, որ այդ օտարերկրյա փոխադրողը լոուքոսթեր է. «Բայց ընդհանուր առմամբ, ես այս քայլը վատ չեմ գնահատում: Եթե պետությունը գտել է նպատակահարմար, որ ավիացիան այնքան կարևոր ոլորտ է, որ կարելի է նույնիսկ ուրիշի հետ համատեղ ընկերություն ստեղծել, ես ողջունում եմ»:

Նա համոզմունք հայտնեց, որ ազգային փոխադրողի շուկա մտնելը միանշանակ կավելացնի՞ մրցակցությունը. «Իհարկե, այստեղ շատ հիմնարար, որոշ առումներով տեխնիկական շատ փորձություններ կան, բայց ես վստահ եմ, որ այդպիսի գումար ներդնողները նախօրոք մտածել են դրա մասին և ինչ-որ լուծումներ կան, որոնց մասին ես գուցե տեղյակ չեմ: Ես չեմ ուզում հիմա նշել, որ նույն լոուքոսթերի կոնցեպտով ընկերությունները չեն համագործակցում այլ ավիաընկերությունների հետ, իրենք այդպիսի շտատներ չունեն իրենց ավիաընկերության մեջ: Հետևաբար, չի կարելի ակնկալել, որ օրինակ, եթե Երևանից Եվրոպա չվերթ կատարեց, կարող է հետագայում թռչել, օրինակ, Ամերիկա: Իսկ ստանդարտ ընկերության դեպքում, հնարավոր է, որ աշխարհում գոյություն ունեցող ալյանսներից մեկի հետ պայմանավորվել և չվերթը կապել մյուս չվերթի հետ, որը Եվրոպայից թռչում է դեպի Ամերիկա:

Լոուքոսթերի պայմաններում դա հնարավոր չէ: Բայց մյուս կողմից էլ լոուքոսթերը շուկայի էժան սեգմենտը վերցնում է իրեն: Բնական է, որ կա շուկա, որովհետև Ռուսաստանն այս պահին տիրապետում է հայկական ավիափոխադրումների մոտ 70 տոկոսին: Հիմա այդ 70 տոկոսից «Ֆլայ Արնա»-ն կվերցնի իր սեգմենտը: Ուղղակի այս պահին դժվար է ասել, թե կոնկրետ որքան կվերցնի, որքանով իրեն դա կհաջողվի»,-ընդգծեց Նավիկ Խաչատրյանը:

Նա նկատեց, որ կովիդի պայմաններում, որը ուժեղ հարվածեց ավիացիային, փող ունեցող երկրները կարողացան սուբսիդավորել իրենց ազգային փոխադրողներին. «Օրինակ, ԱՄՆ-ն 2 ավիաընկերությունների յուրաքանչյուրին տվեց 5 մլրդ դոլար՝ կովիդի վնասները փոխհատուցելու համար: Եվրոպայում Գերմանիան «Լյուֆթանզա» ավիաընկերությանը 9 մլրդ դոլար հատկացրեց: Բրիտանիան «Բրիթիշ էյրվեյս»-ին 7 մլրդ դոլար հատկացրեց: Այդ երկրները գիտեն, թե ինչ է նշանակում ազգային փոխադրող ունենալն ու այն պահպանելը: Հիմա մեր դեպքում էլ պետությունը գումար ներդնելով կհասկանա, թե ինչ կարևորություն ունի 21-րդ դարում ազգային փոխադրող ունենալը: Իսկ թե հետագան ինչպիսին կլինի, ցույց կտա ժամանակը: Ամեն դեպքում շատ լավ, որ մենք կունենանք մեր ազգային փոխադրողը»,-ընդգծեց նա:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում